Jalin tavoin suosittelen tohon ostamista. Hongkong, clash ohlson yms. myy parilla kympillä. Toine vaihtoehto on tehä setup ihan normisti, ja kuivapoltella silicasta ylimääräset veks. Koko silicahan ei hehku, vaan se osa joka on coilin kohdalla. Eli se ainoo osa jolla on merkitystä.
Keittämisestä en osaa sanoo mitään, en oo kenenkään kuullu tehneen moista, enkä usko sen olevan hyvä idea tai ainakaan hyödyttävän millään tavalla.![]()
Anteeksi murresana eli purkautumaan. Kyllä tiedossa on että toholla hoituu mutta kun tämän kuun opintotuen oravanahoosta ei oo sitä pariakymppiäkään enää laittaa jos meinaa edes ketsupit saada makarooneihin
Kuivapolttelen kyllä mutta silti tuntuu että pieni sivumaku jää, voi tietysti olla että kuvittelen vaan.
Simmosen halppis butaanisytkärin saa ihan muutamalla eurolla. Vaikka olis kuin tiukka opiskelijabudjetti niin kyl siihen aina rahat repii jostain![]()
Tai sitte joutuu kärsivällisesti odotteleen sitä ihmettä että rahaa jostain tulee.Tiiän millasta on tiukka opiskelijabudjetti, se on oikeasti tiukka. :/
Kuivapoltolla itekki huomaan pienen sivumaun. Maistuu ehkä ekan tankillisen. Sitte ihan normi. (tai sitte makuun tottuu)
edit. Mun mielestä semmonen pieni butaanisytkä on ihan sama ku ei polttais ollenkaa. Joskus koitin poltella zippo blu:lla, hirvee tuska ja vaiva, ja paha maku :S Iso toho tai ei mitää, mun mielestä.
jos siitä poistaa jotaki tehdasjämiä tai bakteereita tai mitä lie ni keittäminen varmaan tekee sen kyl. siit en tiiä et tekeeks se sille silicalle sit jotai muuta, esim purkaa sitä mahollisesti. senkus testaat.
Kyllähän jotkut keittelee silicansa. Ottaa lyhyemmän pätkän ja kokeilee, sillä se selviää. (: Ja kyllähän pärkyäminen on sitä parasta kieltä, niinko ankkastokki, prunni, hantuuki, hantaaki yms. ^^
Do or do not, there is no Barole.
Ite oon huomannut että vaikka tohottaa silican, niin ainakin r-tankissa ja nautiluksessa noin 2ml saa mennä nestettä läpi, ennenkuin silican sivumaku häviää kokonaan. Kuvittelen tai en, mutta näin on.
Jep, ainaskin AvidVaperilla oli.
KGO & Twist
Nikotiiniton sähkötupakka
Olisi tarkoitus tuommonen tilata lambo 4.0 kaveriksi. Olen kuullut että jonkin sortin ilmaongelmia?
Pitäisikö kaveriksi ostaa 510-510 adapteri? Vai missä on ongelma?
Lambon liittimen plusnapa, eli se tappi menee tuon tankin ilmareikään. -> Ongelma, koska ilma ei kulje enää.
510-510 tai 510-ego adapteri kannattaa hommata. Kunhan muistaa ottaa avoimen mallin, sen ilman kierron takia.
^tästä innostuneena levitin just oman lavatuben keskinastaa ja se ei vihellä enää niin pahasti ja ilma alko kulkemaan paljon paremmin ja boge antaa paremmat höyryt. kiitti! :P
Tilasin A7 atomisaattorin ja tein siihen uuden vastuksen, tuli vähä ensikertalaiselta semmonen räpellys,
mutta toimi erittäin hyvin koko päivän. Käytin sitä reo grandella, nyt illalla kun otin höyryt niin toimi hetken ja kun avasin kannen niin granden pohjajousi oli aivan lytyssä ja tulikuuma, akku ei ottanut sen jälkeen kontaktia ( tietty kun nappi ei yltänyt enää navalle ) nostin jousen takaisin ylös ja vaihdoin akun ja atomisaattorin ni nyt pelaa taas. Osaisiko joku sanoa missä meni vikaan?
Jousi ei kestänyt lämpöä ja antoi periksi?
Huonoja tommoset jouset, ei ole tarkoitus sitä osaa laitteesta lämmittää...
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ylivuodon hienon laskimen avulla saadaan tuosta yllämainutusta yhden coilin vastukseksi 1,2ohm. Kun niitä laitetaan rinnakkain, niin kaavalla 1/Rtot = 1/R1 + 1/R2 = 1/1,2 + 1/1,2 = 2/1,2 = 1,66 ja siitä sitten käänteisluku niin vastusarvoksi saadaan 0,6 ohm. Vastaavasti 3 samanlaista rinnakkain 1/Rtot = 1/R1 + 1/R2 + 1/R3 = 3/1,2 = 2,5 ja käänteisluku 0,4 ohm.
Eli jaetaan yhden käämin vastus käämien määrällä?
En halua nusnus, mutta tämä nyrkkisääntö ehkä kaavaa helpompi muistaa.![]()
KGO & Twist