Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

16 59.26%
  • En

11 40.74%
Sivu 32 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2228293031323334353642 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 621 - 640 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    Liite 5987
    eikä tällä hetkellä toimi linkkinä
    Onkos tää sitten lopullinen vai näyttääkö mun FF väärin?

Siihen se nyt jäi. Toimi jostain syystä hämärästi noissä ylemmissä tauluissa. Kaipa sen voi vielä kohdistaa keskelle tai oikealla jos tarvis.

Höyrykonkari zapster's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Onko tää nyt joku mun asetus taas vai heittääkö forumi ulos jonkun tietyn todella lyhyen ajan jälkeen?
    Rasittavaa kirjautua koko ajan sisään.

Lainaus Alkuperäinen postaaja zapster Näytä viesti
    Onko tää nyt joku mun asetus taas vai heittääkö forumi ulos jonkun tietyn todella lyhyen ajan jälkeen?
    It's just juu...

Kirjautumisen yhteydessä ruksia ruutuun : Muista minut.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard
    oman selaimes asetukset, lisäpalikka selaimessa, keksit siivoutuvat automaattisesti, jnejnejne. ????
    tän foorumin asetuksissa kannattaa katsoa vielä se salasanaosio läpi. mutta ei sielläkään mitään kirjaudu ulos 10min välein optiota ole.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Sijainti
    Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    It's just juu...

Kirjautumisen yhteydessä ruksia ruutuun : Muista minut.
    Ei auta, täpänny ton useempaan kertaan.

Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    oman selaimes asetukset, lisäpalikka selaimessa, keksit siivoutuvat automaattisesti, jnejnejne. ????
    tän foorumin asetuksissa kannattaa katsoa vielä se salasanaosio läpi. mutta ei sielläkään mitään kirjaudu ulos 10min välein optiota ole.
    Kumma sinänsä että toisella foorumilla mikä pyörii kanssa vBulletinilla homma rokkaa ja kirjautuminen pysyy.
    Pitää ihmetellä ja säädellä

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Mulla oli alussa sama juttu, sai jatkuvasti kirjautua uudelleen sisään mutta nyt toimii..
    Opera selaimessa ainakin voi määrittää kuinka usein selain päivittää sivua, niin sitten pysyt jatkuvasti sisäänkirjautuneena jos ei muutoin toimi.

Sijainti
    Espoo
    Nyt tuntuu toimivan.
    Kirjauduin ulos, otin adblockin pois päältä, kirjauduin takas sisään ja muistin täpätä muista minut, laitoin adblockin takasin päälle.
    Ei oo sen jälkeen heittäny ulos.

Höyrypää laonovi's Avatar

Sijainti
    Salo
    Saisiko oman osion MYYDÄÄN->Muut kuin höyryttelyyn liittyvät ? Lisäisi yhteisöllisyyttä ja varmasti moni myisi halvemmalla kun luotettava ostaja. Nyt(kin) olisi myynnissä uudenkarhea Kenwoodin USB-soitin autoon ym..

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se
    Olenko se vain minä, vai puuttuuko näistä ketjuista se "Uusi" -nappula, joka ennen oli, josta hyppää uusimpaan lukemattomaan viestiin?

Sijainti
    Salo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Olenko se vain minä, vai puuttuuko näistä ketjuista se "Uusi" -nappula, joka ennen oli, josta hyppää uusimpaan lukemattomaan viestiin?
    Se olet vain sinä Otsikon vasemmalla puolella oleva pieni rinkula I suppose?

Sijainti
    Steamland Yard
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Saisiko oman osion MYYDÄÄN->Muut kuin höyryttelyyn liittyvät ? Lisäisi yhteisöllisyyttä ja varmasti moni myisi halvemmalla kun luotettava ostaja. Nyt(kin) olisi myynnissä uudenkarhea Kenwoodin USB-soitin autoon ym..
    Sori, ei ole tulossa. Kysytty ja ehdotettu zillion times before.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrykone hesekiel's Avatar

Sijainti
    Tamperehan se
    Lainaus Alkuperäinen postaaja laonovi Näytä viesti
    Se olet vain sinä Otsikon vasemmalla puolella oleva pieni rinkula I suppose?
    Sehän se. En vain huomannut / älynnyt moista. Vähän harjoittelua vielä näitten uudistusten kanssa.

Sijainti
    Salo
    Sori, ei ole tulossa. Kysytty ja ehdotettu zillion times before.
    Mä tungen sun postilaatikon täyteen kolamerkkareita ja yhden salmiakin ni saat hulluna syödä ittes sokerihumalaan ennenku se musta löytyy! :P

Mitenkäs on.. Antaakos tämä uusi nyt rajoittaa nuuppien jutteluintoa?
    Tai siis lähinnä uusien ketjujen luomista joka ***** rakoon?

Ekat 25 ainakin pitäisi olla kommentteja, ennen kuin saavat muualle kuin aloittelijoiden safehaveniin tehdä ketjuja.
    Ja hei,moi,haloo,piste,kaste ja kusti kommentit kielletty (siis kommenttimäärähuoraaminen alussa).

Säännöt kun tuntuu taas olevan...
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Rajoituksista ajattelin tiedustella / häröillä..

24h limiitteri samalle henkilölle palautteen jätössä ok'ish. Mutta, että palautetta voi jättää vain kolmelle/pvä?
    *meh* Vielä olis yhdeksän jo suoritettua kauppaa eiliseltä mistä pitäisi palautteet jättää

Rajoituksen nostomahdollisuutta vaikka viiteen/pvä?

Sijainti
    Steamland Yard
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Rajoituksista ajattelin tiedustella / häröillä..
    joop. tuota säädetään kokoajan. se on hieman outo myös toiselta puolelta katsottuna.
    siksi tarvitsemme sinne palautteita. comprende?

ps. siellä piilee pieni väärinkäyttömahdollisuuskin takana

"

ps. siellä piilee pieni väärinkäyttömahdollisuuskin takana
    Tämän osan arvasinkin kyllä.
    Sitä ei pysty mitenkään liittää käyttäjäryhmiin?
    Siis, että rajotukset muuttuu kommenttien määrän perusteella?.
    Meinaan kun puhutaan 1000+ lurkkijoista, niin BS määrä on melko pienoinen varmaan jo.

Ja siis tuo samalle palautteenjättö mun puolesta vaikka viikkoon.
    Harvoin tulee viikossa varmaan samalta ostettua useampaan otteeseen erikseen.

Kolme tai alle palautepistettä omaavat on "uusia kaupustelijoita" ja heillä on max. 3 palautetta/vrk rajoitus. Kolmen pisteen jälkeen tuo rajoitus poistuu. 24h/nuppi rajoitus on kaikilla. Näitä ei pysty viestimäärään liittämään.

BB-koodista mitää tietämättä en saanu lisättyä kuvaan metatietoo, [img width="100" height="50" alt="Lubeck city gate" title="Tässä on kirkko"]http://www.bbcode.org/images/lubeck_small.jpg[/img]

Olis suht hyödylline varsinki ku moni jättää esim. kuvaketjus kertomatta mitä kapistuksia kuvassa on, hetken päästä joku sit kysyy et mikäs ato toi tossa sun provarin nokassa olikaa.
    "Greed, for lack of a better word, is good."

Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •