sitä vaan että mistä päin tämä intellicig on kotoisin?
onko se amerikkalainen vai englantilainen, onko niillä tehtaat amerikassa vai englanissa. että pystyykö tilamaan e nestettä sieltä paketin mukana että onko eta alueen sisällä?
sitä vaan että mistä päin tämä intellicig on kotoisin?
onko se amerikkalainen vai englantilainen, onko niillä tehtaat amerikassa vai englanissa. että pystyykö tilamaan e nestettä sieltä paketin mukana että onko eta alueen sisällä?
Intellicig, nicomist ja liberty flights ovat kaikki brittiläisiä joita sinulle jo aikaisemmin suosittelin. Kotipaikka selviää helposti kyseisen firman "about" tai "contact" linkkien alta kotisivuilta.
Intellicig ei mainitse paljonko heidän "low" kartongeissaan on nikotiinia, mutta kun tilaat "zero" kartonkeja, niin tulee varmasti perille.
eikun katsoin heidän netti sivulla niin ne mainitsi että low on 10mg kun e nesteissä luki
Mistä hemmetistä sä löysit tuon tiedon sieltä kun en hakemallakaan löytänyt?
Tuo 10mg olis kyllä ihanteellinen. Mulla on tuolta tilattuna joskus aikoja sitten tuo musta evo ja on kyllä hemmetin tyylikäs vehje sinisellä ledipäällä. Toimii kuin unelma tuollaisen ladattavan askin kanssa.
en nyt enään muista mutta jostain sen katoin. siellä sivulla luki jossain. joo ostin sen pitäis huomenna tulla postissa
Sieltä ei vissiin enää sitä mustana saakkaan, kun tilalle on tullut tuo platina. Laatupeli tämän kokoiseksi joka tapauksessa. Noiden filtterien täyttö on tosin aikaa vievää puuhaa jos sellaista haluaa tehdä, mutta tämä malli on kätevä myös dippaukseen jos on irtonestettä itsellä.
Eli dippaa tuon pään nesteeseen ja sauhuttelee tyhjäksi.
joo!
sain tämän nytten perjantaina ja olen ollut hyvin tyytyväinen tähän saakka!
tuli tullista läpi ja mulla on nytten se low nikotiini ja ihan riittävä mulle. otin tämän
tupla pakkauksen missä on kaks e savuketta ja 25 cartigee. suosittelen
Siis minkäs mallisen tilasit?
EVOlution. ihan normaalin tupakan näköinen