löytyykö keltään kauppiaalta mini-did:n tankkiputkea varaosana?
löytyykö keltään kauppiaalta mini-did:n tankkiputkea varaosana?
Nyt tarttis kyllä taas tilata jotain, koska ei perkele nuo vivi novatkaan tunnu kestävän.
eli mikäs se ois:
-silica
-yksinkertainen setuppi (esim. tuota kimppaoddyä en oo uskaltanu koittaa edes, hyvä kun sain kasaan purettuani osiin)
-pitää mahtua ainakin jonkinverran nestettä, eli ei mitään drippiatotyyppistä. pienikin tankki riittänee.
-tankkiosa terästä tai jos muovi; varatankkeja pitää saada irtotavarana.
-ei mitään ylimääräisiä hopealanka yms. virityksiä; silica ja kanttaali piste.
-tilaa sen verran että nakkisormikin mahtuu sen kans touhuamaan (esim. bully liian ahdas, ainakin ensimmäisenä rebuildablena, ei mahtunu vaan sormet sekaan. ehkä nyt kun alkaa olla tutumpaa nuo hommat tämä voisi toimia, pitänee tilata taas)
-hinta alta 60€, paitsi per*eleen hyvillä suosituksilla ja perusteluilla vois vähän joustaa, siltikin menisi kalliimmaksi kuin mun modit
-pitäisi olla ns. jokapäiväiseen käyttöön, ei vuotoja ei kurlauksia jne. Varmatoiminen!
Vai haenko ensin tuon kuun taivaalta?
On kyllä suunnitelmissa, mutta eihän sitä mistään saa. Ja puhvin sedältä joutuu vielä odottamaan sitä ss extrapitkään.
Tähän olen ollut varsin tyytyväinen, hintaa tuli alle parikymppiä: http://www.e-savuke.com/vb/kaupat/19...tml#post198242
Totta, ja saahan sitä tilattuakin jo. Toimitukset sitten taas... no sitten joskus
Muita ideoita?
Google löysi vain eri keskustelupalstoja tuosta a7, oisko heittää linkkiä kauppaan?
edit.ehhh, nyt alkaa vissiin 60% viuna tehdä jo tepposia, oishan se pitäny tajuta linkin nimestä.... nimim. lauantaina ja kohta (toivottavasti) päissään...
edit2. näyttää kyllä aika pieneltä tuokin, mahtaakohan rähmäräpylän sormet riittää.. toisaalta eihän tuo kallis olis.
Viimeksi muokannut Leggins; 09.03.13 kello 19:27.
Oisko samasta kaupasta, kuin tuossa linkatussa ketjussa?
a7 atomizer
![]()
Molempia löytyy samasta paikasta:
a7-ato: a7 atomizer
a7oid: A7-oid
... tuo 'coming soon' on varmaan vanhaa tietoa. Omani laitoin piruuttaan tulemaan nesteiden kanssa tiistaina ja sain kamat perjantaina![]()
joo pitänee kohta siirtyä tuonne känniketjuun vaan![]()
vai oonko mä liian hätänen vaan, tosin niinhän ne naisetkin aina sanoo...![]()
Thyroid,
jos uutta setuppia tehdessä jaksat purkaa paloiksi ja napata lähikuvan osista niin kumarran. Pitänee koittaa etsiä lisää tietoa tästä romppeesta vielä kyl.
Leggins, täytyypä muistaa ottaa kuva kun uuden teen. Spheroid-ketjusta löytyy kans hyviä kuvia setupeista, ihan samalla periaatteella tämäkin toimii. Pienen silmukan olen tehnyt 3mm silicasta, yksi lenkki riittää koskettamaan sitä vanua. Wickaa kyllä vanusta joka tipan. Kanthal-kieppien määrä ja vastuslangan paksuus omalle laitteelle ja maulle sopivaksi.![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
No modina toimii konstailematon puffin drawtube, joten vaikea perustella itselle miksi atot maksaisi enempää. löytäs jonkun passelin vehkeen niin vois jättää tuon vamon varalle.
^ Hyvin helppo perustella: Samasta syystä kuin auton moottori maksaa enemmän kuin bensatankki.
Modihan on pelkkä kotelo jonka ainut tehtävä on johtaa sähköä kun napista painaa. Höyryttimen tehtävä on toimittaa ilmaa ja eri sakeuksisia nesteitä käämille oikeassa suhteessa eri imuvoimakkuuksilla, sallia esteetön höyryttyminen, nopea imumateriaalin uudelleenkastuminen, sekä kerätä ja toimittaa höyry imijän suuhun optimaalisella tavalla ja halutun lämpöisenä.
Miten kukaan voi perustella modille yhtä paljon hintaa kuin hyvälle höyryttimelle?!
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Silti, esimerkiksi monet genesis-hybridit kärsii nimenomaan muista "taudeista" kuin itse atomisaattorista. Kytkinongelmaa, jännitehävikkiä jne. Siis kun puhutaan mekaanisesta modista, jossa on kunnolliset kontaktit, miellyttävä kytkin, eikä mitään "hotspringeja", ja tämän lisäksi akku ei saa heilua, pitää mahtua eFestit siinä missä AW IMR:tkin... ei se niin yksinkertainen suunniteltava kuitenkaan ole.
Mistä mää saan IGO-L + silicat ja kanthalit samalla kertaa? Suomesta ei taida irrota.