Voisin kanssa nipsasta yhen kuormasta jos a) hinta on kohdillaan, b)maltat odottaa ens perjantaihin ja c) jos on haluat luopua yhdestä.
Voisin kanssa nipsasta yhen kuormasta jos a) hinta on kohdillaan, b)maltat odottaa ens perjantaihin ja c) jos on haluat luopua yhdestä.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Eikös tää ole suht sama.. -> Bertta | ARIZONA HÖYRYT
Ite en kyllä enää osta yhtään RDA:ta, jossa hattu vain painettu paikoilleen.. smok rda aukesi ruotsinreissulla lukemattomia kertoja taskuun.
Mulle kans kelpais yksi, jos niitä on ekstroja. Thumbs up maulle, niin mikä ettei. RDA:ta mulla ei ennestään ole, ja kun eternity osoittautui sudeksi.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
A PBusardo Review - The ProVari V2 (edit)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
No vähän uudempaa sitten..
A PBusardo Review - The UDCT & AGR Locking Carto Tanks And PIPE CONTEST WINNER
Puffilta löytyy UDCT tankkia..
Viimeksi muokannut Darra; 11.03.13 kello 01:30.
A PBusardo Review & Contest - The Popular 2 Mechanical
A PBusardo Quick Look - Sigelei Z-Max V2
A PBusardo Quick Look - J-Wraps
A PBusardo Review & Tutorial - QT-1 (not really a) carto punch and..
Tuli katteltua tovi takaperin noi.. Himottaisi J-Wraps tilaus mutta ei yksin viitsi yhtä tarraa tilata.
Niin täytyy taas koitella jos joku suostuu lisäämään yhden lavatube v1 kuoren kyytiin
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Mä tilasin ebaysta 40x200cm 3M carbon fiber vinyl palasen, sillä päällystää pari tuubia ja maksoi posteineen 7,47 Eur
sissus että on arvokkaita vinyylitarroja. Pojilla katteet kohdallaan . Tosin onhan noihin mallien tekemiseen tovi jos toinen varmasti kulunut.
Mulla ois oma lämpöprässi jolla vois painaa noita. Pitää joskus tehdä vanhaan minilavaan koepala niin näkee miten tuo nykyinen vinyylitarrapohja soveltuu tähän tarkoitukseen. Lähinnä vain epäilyttää tuo pois ottaminen - jättääkö liimat modiin ja miten sitkeästi...
3M citrus cleaner Lähtee satavarmasti tarrojen jämät
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Phil kysyi olenko mahdollisesti lähettänyt hänelle hybridin arvosteltavaksi? No en ollut (vielä)afro.gif
Oli siis saanut postitse hybridin Suomesta ilman mitään saatetta, yhteystietoja tai muuta infoa...
Eli jos joku muistaa lähettäneensä, niin kannattaisi ehkä laittaa infopaketti perään
Eihän noita (genny)hybridintekijöitä Suomessa montaa ole...
Se on Diablo jonka se sai. Laitoin sille mailissa inffoa asiasta. Ei vaan ilmeisesti osannut yhdistää sähköpostia ja laitetta
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Kyllä se vastas siihen mailiin ym.