Täältä yksi lähtiä kimppa tilaukseen
Täältä yksi lähtiä kimppa tilaukseen
Ehkä sitä voisi ottaa jonkun putken...odotellaan kimppaa, mikä ilmestyy jos ilmestyy. Löytyyks noista kaikista malleista kuvia?
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Mä oon nyt tuon Garisanin kanssa höpötellyt jonnin verran ja kimppa onnistuu kyllä.. Tarkkaa maksimi määrää en ole saanut tiedusteltua, mutta viimeisin viesti jonka sain kertoessani, että muitakin kiinnostuneita täältä saattaisi löytyä oli "Quantity is not limited, Collect order, Discuss!"
Kaveri on tulossa suomen puolelle käymään maaliskuun alku puolella ja jos jonkin näköinen järkevä kimppatilaus saadaan aikaiseksi, voin lähteä kaiffaria moikkaamaan ja hakemaan tuubit pois.
Fighting the CLONEWARS since 2013
kimpassa kans
Pistäkääs se kimppa sit pystyyn :P
Kimppaa varten tarttis tietää melko tarkkaan lopulliset kulut (rahan siirto/kasvotusten maksu, postitus venäjältä/myyjä toimittaa suomeen, tulli? ym.) ja ainakin itse ennemmin näkisin, että joku foorumin konkareista lähtis tuota kimppaa vetämään. Ei millään pahalla wiitisiä kohtaan, mutta viimeaikasten ulkomaisten sähkötupakkaan liittyvien kusetusten ja kovin vähäisen foorumiaktiivisuuden pohjalta en välttämättä lähtis satoja tai jopa tuhansia euroja "nyypän" kautta kierrättämään.. :-\
Jos ei muita kiinnosta, niin mä alan ottaa nimiä ylös ens viikolla (avaan oman ketjun sitä varten, ettei tämä täyty kaikesta roskasta) ja selvittelemään lopullisia hintoja noille aparaateille.![]()
None taken
Tiedän että foorumiaktiivisuuteni on ollut heikonlaista. Vaikkakin 2011 alkupuolelta asti olen näiden koneiden kanssa pelannut, on foorumi pullollaan minua näistä koneista paremmin tietäviä hemmoja. Kuseteta minua ei helposti, sen takaa jo yli kymmenen vuoden reppureissauskokemus ympäri muailmaa.
Tarkoituksena oli tavata kaveri henkilökohtaisesti kun suomen puolelle tulee. Tämä alkoi hänen ehdotuksestaan ja epäluottamuksestaan oman maansa postijärjestelmään. Yhden koneen takia en 800kilsaa aja. Oikeastaan tämä rahapuoli olikin ainoa isompi probleema. Parastahan olisi lyödä euget lapaan tavattaessa, mutta tuskin euroja vastaanottaa.. Tähän ongelmaan kernaasti olisin ehdotuksia ottanut kyllä. Esim pädi mukaan ja kun tavara on ok, rahat lähtee sen jälkeen tms. Omat hippujani voin uhkapelata, mutten tosiaankaan muiden..
Anyway.. Olen suuresti kiitollinen jos esim. charun ottaa tämän hoitaakseen. Helvetinmoinen homma ottaa kaverin engussianista selvää!
Minun ainoa tarkoitukseni on saada käpellettäväkseni tämä modi. Eli aim in, älä vattalle.
Jaa? Meikäläisen kokemuksesta varastohommissa venäläisten rekkakuskien kanssa kommunikoinnista on selkeesti ollu jotain hyötyä, kun mun mielestä Iigori solkkas oikeen hyvää enkkua. Yleensä kun noitten rekkapenojen sanavarasto koostu venäjästä, englannista, ruotsista, virosta, ym. puolen tusinasta muusta kielestä, mutta kaikki keskenään sekotettuna.
Täältä nyt onneksi ei ole kuin 150 kilsaa Haminaan, jonne siis Garisan sanoi tulevansa putket postittamaan, joten kasvotusten kaupan hoitaminenkaan ei sinänsä ole mulle ongelma, mutta pitää nyt tosiaan selvittää myyjän kanssa nuo edellä mainitut asiat, että saadaan lopulliset hinnat selville.
Joo on sitä monta kertaa saanut melkoisesta mongerruksesta ottaa selvän.. Tää kaveri vaan tuntuu heittävän asian translateen ja copypastettaa viestiin. Hiukan menee välillä asia hukkaan
Mutta tuo nyt on paljon fiksumpaakin kun punkkaat noin paljon lähempänä. Vaikka vironlahdella olevasta rengasliikkeestä puheli, mutta tulee viissii haminan kohdilta yli.
Nimimerkki wiitis on samassa yksikössä ja firmassa töissä kuin allekirjoittanut, joten luottamus on taattu. Ymmärrän kuitenkin vähäisten kirjoittelujen luovan epäaktiivista kuvaa, mutta kyllä jannu hommansa osaa. Toisaalta kimppojen parissa työskentelystä täytyy sanoa, että foorumilta löytyy hyvää kokemusta...ja ehkäpä vastaanottaja löytyisi lähempää kuin länsirannikolta.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Meikäläinen asuu kivenheiton pääs itärajasta, ja niin asuu moni muuki höyryttelijä, ettei sillä. Tämä vaan FYI, minen tohori ruveta sähläämään teidän kaikkien rahojen kans.
Edit. Ja mitä sitä ressaamahan, Charunhan sen tais luvata hoitaa jos on hoitaakseen. :-*
Do or do not, there is no Barole.
Hinta kun on selvä niin voisin hyppää mukaan,eli kiinnostaa kovin ja olis jees kyl jos joku"vanhempi pelimies"homman hoitaa. Ei millään pahalla kenellekään,yritän ajatella järkevästi vaan. Ja venäläisten kanssa pelatessa pitää olla tiukkana,kusettavat jos pystyvät,vaikkei tää heppu varmaan,jos kerran maine menis..nim.venäläisten kanssa asioinut.
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Juu kyllä tännekkin tuollainen Stalkkeri varmaan kelepais.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Joo tänne myös, jos kimppa syntyy![]()
Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien
Ehdottamasti mukana jos kimppa järkätään.
Jos tosiaankin 1700 ruubelilla irtoo tollanen 18650 putkikotelo niin olen mukana!
~SHOOP DA WHOOP~
Juu messissä ollaan
Kyllä tännekin yksi putki lisää mahtuisi jo kimppaa joku lähtee vetämään...
Mitä nyt äkkiä threadin selasin läpi niin näin moni on kiinnostunut:
Lilari
khaimera
krib
MiDaS
Maki
Hemuli73
Rokuli
outska
pdz4
IcedForce
YsiärrÄ