Ihan normaalia kyllä että tulee lämpimäks ato. Jos modi alkaa lämpenee, niin sitte on jo huonommin![]()
Ihan normaalia kyllä että tulee lämpimäks ato. Jos modi alkaa lämpenee, niin sitte on jo huonommin![]()
No kyllä sitä lämpöä jonnin verran siirtyy modiinkin.
Aluputki hot, rosteri not so hot.
KGO & Twist
Tottakai, mut jos koko kämmenen matkalta se lämpiää. Tarvi ny saivarrella alkaa![]()
Huumoria olla pitää, mutta joku saattaa nakata sen Sompun roskiin, kun putki vähän lämpenee, käyttäjiä kun on monen tasoisia vaihtelevalla vainoharhaisuudella.
KGO & Twist
khrone olit muute lähettäny mulle yksäriä, ei tullu perille ku postiloora tukos enkä saa sitä fiksattua just ny. Käy vilkasee mun blogista yhteystiedot niin heitä mulle mailia vaikka.
Hattu pois ja virtaa.
Kuinka äkkiä alkaa hohtaa ylimmäinen coili?
Ei tätä hommaa muiden ohjeilla valitettavasti saa toimimaan, itse se vain on hiottava se oma setuppi kuntoon.
KGO & Twist
Yliwikkaus, epäilen.
Ei kait se kuiteskaan coilinpaloja sylje???
Kokeiles tukkia meshinpalalla se täyttöaukko.
KGO & Twist
Siis semmosia erillisiä ruiskeita lentää sivulle satunnaisesti kun tulittaa. Pitää vissii uudesta bogen kortsusta ottaa se cäppi ja siitä tehhä täyttöaukon tukos. Voi olla et coil on turhan kireellä itellä jatai muutakin, lähinnä sil tääk kyselen et oisko konkareilla antaa vinkkei ton sompun suhteen miten saa toimivammaks. Kiitti rölli, kokeillaanja raportoidaan takas. Toki vois vaiheessa yrittää uutta coilia vaihtaa josko paranis hieman, tuossa nyt vanttilan vanha setuppi viel kiinni
Jos se Vanttilan vanha on, niin sitten se on just eikä melkein. Yliwikkausta toi räkiminen, auttanee joko pienempi tukki, täyttöaukon tukkiminen tai tuore akku.
Joo, pistä päivitystä.
KGO & Twist
Kuuluu sen olla suht umpinainen.
KGO & Twist
Äääääääh![]()