tuo 'vastaa' linkin vieressä oleva 'Reply With Quote' voisi olla vaan 'lainaa', niinhän se taisi olla edellisessäkin softassa
hm, kaipa se 'vastaa lainaten' olisi tarkempi suomennos?
Kyllä
En
tuo 'vastaa' linkin vieressä oleva 'Reply With Quote' voisi olla vaan 'lainaa', niinhän se taisi olla edellisessäkin softassa
hm, kaipa se 'vastaa lainaten' olisi tarkempi suomennos?
Jumalauta puoli tonnia Yyveetä o_O on näköjään kaikki päivittyneet sitte
Kyseessä siis tapatalk, ettei tuu väärinkäsitystä![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Mä olen niitä vanhasta päästä jo tuhonnutkin aikaisemmin, noh, toivottavasti olen ollut avuksi ja reilu kaikkia kohtaan![]()
Tulipahan huomattua, että forkan kello heittää parilla tunnilla. Pahoittelen jos tämä on jo tiedossa ja hoidossa.
Yksityisviestit; Ajattelin kiertäen tulostaa samaan tiedostoon sekä lähetetyt että vastaanotetut viestit yhdessä keskustelussa, ajatuksena oli tehdä kansio tulostukseen jonne olisin siirtänyt viestit molemmista kansioista.
Mutta se ei onnistunutkaan,Lähetetyt kansiosta ei voi siirtää viestejä toiseen kansioon ???
Olisin sortannut ne päivämäärän mukaan, merkannut kaikki ja ladannut tekstinä editoriin ja tallentanut PDFnä mutta eipä onnaa, nyt joutuisi kikkailemaan kahdella teksti tiedostolla jotta tekstit saa talteen yhdestä keskustelusta.
Vai saako jonkun linkin takaa koko keskustelun esille kokonaisuudessaan jollainen se oli vanhassa foorumissa oletuksena? Voisi tulostaa koko keskustelun yhteen tiedostoon, hm. valikoimasta puuttuu PDF
Tarpeeksi epäselvää?
Edit: olen näköjään laittanu vähän tuplaa, ei ihan sama mutta samaa asiaa
Edit2: eeee, viddu mä osasinsiis tuo 'tuplaa' linkitys
Oliskohan mahdollista saada "Uudet viestit"-nappulan rinnalle/tilalle "Lukemattomat viestit"-painike?Nykysellään tuppaa olemaan viestien selailu melko kankeaa, kun käyttää foorumia koneella ja kännykällä, niin näkyy vain edellisen käynnin jälkeen tulleet viestit, vaikka ei olisikaan kaikkia lukenut taikka kuitannut luetuksi..
Kaippa tämäkin parannus ehdotuksiin menee tai sitten on uuden softan ostettu ominaisuus mutta josko kaikkiin sivuihin sais tuon mene viimeiseen lukemattomaan viestiin. Helpottaisi lukemista minusta.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Onko "Uudet viestit" ja "Päivän viestit" luetteloihin mahdollista saada viestin sisältö mukaan, vastaavalla tavalla kuin SMF softalla oli?
En ole asiaa juurikaan tutkinut, mutta yhdellä foorumilla näin "latest activity" listan jossa osa viestin tekstistä oli mukana, samantapaisesti kuin Tapatalkissa. Sekin olisi parempi kuin ei mitään. Tuolla tosin softana oli vBulletin 5.0.0.
[Number of Posts to Show Per Page] 5/10/20/30/40 saiskohan tota muutettua et olis 50/75/100 tms?
Ei toi 40 riitä kun juttua tuntuu tulevan (vanhalla sai yleensä kaiken yhelle sivulle).
--> Koskaan tykännyt usean sivun Uusista viesteistä, vanhalla laittoi maksimin niin meni yhdelle ainakin omalla käytölläni.
Täällä riittää tunti niin on kaks sivua![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~