Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

16 59.26%
  • En

11 40.74%
Sivu 25 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1521222324252627282935 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 481 - 500 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    tuo 'vastaa' linkin vieressä oleva 'Reply With Quote' voisi olla vaan 'lainaa', niinhän se taisi olla edellisessäkin softassa
    hm, kaipa se 'vastaa lainaten' olisi tarkempi suomennos?

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    tuo 'vastaa' linkin vieressä oleva 'Reply With Quote' voisi olla vaan 'lainaa', niinhän se taisi olla edellisessäkin softassa
    hm, kaipa se 'vastaa lainaten' olisi tarkempi suomennos?
    Varmaan ViZi muuttaa kunhan kerkeää. Ilmeisesti ihan käsipelillä menee (php-tiedostoista suoraan), niin saattaa olla vaikka ihan viimeisessä tiedostossa, mikä on suomentamatta.

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Ilmeisesti ihan käsipelillä menee
    näin.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Jumalauta puoli tonnia Yyveetä o_O on näköjään kaikki päivittyneet sitte
    Kyseessä siis tapatalk, ettei tuu väärinkäsitystä

Sijainti
    Steamland Yard
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Jumalauta puoli tonnia Yyveetä o_O on näköjään kaikki päivittyneet sitte
    Kyseessä siis tapatalk, ettei tuu väärinkäsitystä
    pistääs nyt tuhoten niitä vaan kiltisti. ettei tuu väärinkäsityksiä.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Mä olen niitä vanhasta päästä jo tuhonnutkin aikaisemmin, noh, toivottavasti olen ollut avuksi ja reilu kaikkia kohtaan

Sijainti
    Steamland Yard
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Mä olen niitä vanhasta päästä jo tuhonnutkin aikaisemmin, noh, toivottavasti olen ollut avuksi ja reilu kaikkia kohtaan
    Olet mies parhaasta päästä, jatka samalla linjalla.

"

Sijainti
    Turku
    Tulipahan huomattua, että forkan kello heittää parilla tunnilla. Pahoittelen jos tämä on jo tiedossa ja hoidossa.

Höyrykone ahteri's Avatar

Sijainti
    Ylöjärvi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Tulipahan huomattua, että forkan kello heittää parilla tunnilla. Pahoittelen jos tämä on jo tiedossa ja hoidossa.
    Vaihda asetuksista oikee aikavyöhyke
    "FEAR stands for fuck everything and run."

Sijainti
    Turku
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Vaihda asetuksista oikee aikavyöhyke
    Kappas vaan. Jotenkin tottunut foorumeihin, joille rekisteröityessä softa tunnistaa automaattisesti aikavyöhykkeen, mutta tällä kertaa kun ei tarvinut rekisteröityä, niin jäi huomaamatta tuollainen.

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    pistääs nyt tuhoten niitä vaan kiltisti. ettei tuu väärinkäsityksiä.
    Yksityisviestit; Ajattelin kiertäen tulostaa samaan tiedostoon sekä lähetetyt että vastaanotetut viestit yhdessä keskustelussa, ajatuksena oli tehdä kansio tulostukseen jonne olisin siirtänyt viestit molemmista kansioista.
    Mutta se ei onnistunutkaan, Lähetetyt kansiosta ei voi siirtää viestejä toiseen kansioon ???
    Olisin sortannut ne päivämäärän mukaan, merkannut kaikki ja ladannut tekstinä editoriin ja tallentanut PDFnä mutta eipä onnaa, nyt joutuisi kikkailemaan kahdella teksti tiedostolla jotta tekstit saa talteen yhdestä keskustelusta.

Vai saako jonkun linkin takaa koko keskustelun esille kokonaisuudessaan jollainen se oli vanhassa foorumissa oletuksena? Voisi tulostaa koko keskustelun yhteen tiedostoon, hm. valikoimasta puuttuu PDF

Tarpeeksi epäselvää?

Edit: olen näköjään laittanu vähän tuplaa, ei ihan sama mutta samaa asiaa
    Edit2: eeee, viddu mä osasin siis tuo 'tuplaa' linkitys
    Viimeksi muokannut eLehis; 24.02.13 kello 11:07.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Ja alotetaan täällä kinuaminen taas :P
    * Eli tuo wanha kauppiaiden/modaajakauppiaiden oma kategoria
    * Merkkaa alueet luetuksi-nappi @ Uudet viestit-sivulle <3
    Spoiler tägit olisi jees - saisi jotain isompia stooriposteja 'pienennettyä'..
    Viimeksi muokannut Yakousei; 24.02.13 kello 13:53.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

Spoileri!

Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Spoileri!
    Spoileri!

"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Oliskohan mahdollista saada "Uudet viestit"-nappulan rinnalle/tilalle "Lukemattomat viestit"-painike?Nykysellään tuppaa olemaan viestien selailu melko kankeaa, kun käyttää foorumia koneella ja kännykällä, niin näkyy vain edellisen käynnin jälkeen tulleet viestit, vaikka ei olisikaan kaikkia lukenut taikka kuitannut luetuksi..

Kaippa tämäkin parannus ehdotuksiin menee tai sitten on uuden softan ostettu ominaisuus mutta josko kaikkiin sivuihin sais tuon mene viimeiseen lukemattomaan viestiin. Helpottaisi lukemista minusta.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

PoliisiGuru Rotax's Avatar

Sijainti
    Espoo
    Ketjun otsikon vasemalla puolella on sininen täppä, jota painamalla pääsee ensimmäiseen lukemattomaan viestiin ketjussa.

:wq

HöyryGuru overflow's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Onko "Uudet viestit" ja "Päivän viestit" luetteloihin mahdollista saada viestin sisältö mukaan, vastaavalla tavalla kuin SMF softalla oli?

En ole asiaa juurikaan tutkinut, mutta yhdellä foorumilla näin "latest activity" listan jossa osa viestin tekstistä oli mukana, samantapaisesti kuin Tapatalkissa. Sekin olisi parempi kuin ei mitään. Tuolla tosin softana oli vBulletin 5.0.0.

Höyrypää

Sijainti
    Turku
    Somnium-ketjussa on kaikkien skandit persiillään. Kaikkiko ne Tapatalkilla...

Savuttajäsen nro 66

[Number of Posts to Show Per Page] 5/10/20/30/40 saiskohan tota muutettua et olis 50/75/100 tms?
    Ei toi 40 riitä kun juttua tuntuu tulevan (vanhalla sai yleensä kaiken yhelle sivulle).
    --> Koskaan tykännyt usean sivun Uusista viesteistä, vanhalla laittoi maksimin niin meni yhdelle ainakin omalla käytölläni.
    Täällä riittää tunti niin on kaks sivua

Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •