Kaikki pätee kimpassa, eikä kukaan saa kuvaa esiin... Hyvä pojat, hyvä.
Edit: Kai minäki sitten koitan.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
yksi maailman kahdeksasta kappaleesta!
^Hommasit sit toisen tilalle? Onkos tuossa mitään eroa normi katanaan? Katana on kyl loistava laite, itse tykkään kovasti.
Kyllä tämä on valitettavasti vain päivähoidossa.Erona V2 ja V3 versioon on karkeasti sanottuna vain viimeistely joka on aina parantunut järjestyksessä V1,limited, V2 ja V3.
Lisäksi tässä on tätänykyä säädettävä plussaposti... Todella karu ja helvetin hieno on tämä limited edition!
Aha. Ok, mä jo ajattelin et tarviiko meidän alkaa vääntämään tuosta jotain kauppaa. Ei haittais vaikka näitä olis parikin kipaletta 8)
En usko että tämän ihan helpolla saa. Kerää koko sarja periaatteella limited on kyllä vaikein löytää/saada.
Helvetin hyvin toimivia keräilykappaleita!![]()
Sitä minä vähän epäilin ettei taida olla helpolla saatavissa tuo Katana. Toimii kieltämättä asiallisesti
Mä en nyt vaan voi sille mitään, mutta oon aivan rakastunu tuohon Atmomixaniin.Pahoottelen tilapäästä kuvausalustaa ja huonoa käsivaraa, meinaa pukata kuolemantautia niin ei jaksa väsätä tarkemmin.
Edit. Nokalla Dream Tank, kun perkeleen Somniumista hajos tankki.
Näin tällä kertaa. :3
Do or do not, there is no Barole.
tämmöstä kakkaa sakemannien maasta. yli 2kk oli korjausmatkalla ja vieläkin on pientä moitittavaa mutta...
![]()
No on kyllä jo melkonen sotanuija!Stiffin piippu?
Stiffinpä hyvinki.
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
pistetääs tännekkin, innostuin vähän alumiinia kiillottamaan, vasemmalla lähtökohta, eli näistä tulos modia pihalle![]()
Alusta saa nätin kiillottamalla. Joskus aikanaan ennen mukuloita tuli rakenneltua gsxr:stä hieman katukelpoisempi ajan bomber henkeen ennen måpåpoikia.
Mopottimen koko runko tuli talven aikana kiilloitettua jollain mystisellä "vahalla" jota sain broidilta joka työskenteli silloin metallipajalla. Kova homma, mutta kannatti.
Jokohan tänä päivänä siihenkin löytyisi joku lakka päälle ettei hapetu![]()