Hitusen se kämmen nousi peittämään naamaa, mutta jos nyt kuitenkin puhuttais järkevästi.
Eihän sillä jännitehävikillä ole suoranaisesti massiivista merkitystä, eritoten jos se ei ole aivan täysin kohtuuton perus käyttäjälle. Monethan tykkää ajella bogejakin akkujännitteellä jossain 3.4V tuntumassa ja ovat ihan tyytyväisiä. Olen jopa henkilökohtaisesti tavannut ihmisen, joka oli TÄYSIN tyytyväinen clearoonsa josta lähti käytännössä yksi pieni höyrynoro, jota pystyi vertaamaan kymmenesosaan mitä normibogesta lähti. Huomautin tuosta jännitehävikistä koska
omaan makuuni se olisi turhan suuri kun tykkään käyttää matalempia setuppeja, juurikin 0.8-1.2ohm. Tuolla hävikillä akku ei kauaa kestä hyviä höyryjä ja watit romahtaa nopeasti. Pitää ilmeisesti väärinkäsitysten välttämiseksi mainita joka viestissäni että "
tämä mielipide edustaa vain omaa käsitystäni ja henkilökohtaista preferessiäni höyryttelyssä, eikä välttämättä edusta koko höyryttelevän porukan kollektiivista makutottumusta".
Olen tavannut myös henkilökohtaisesti ihmisen, joka on vapotellut yli 5 vuotta. Silloin hänen aloittaessaan jouduttiin e-nesteet puristamaan kippoon täyttöpatruunoiden vanuista, jotka tilattiin Kiinasta. Tekniikka ja tyylit kehittyvät todella nopeasti näissä vapovermeissä ja tuo viittaus "trendeihin" oli lähinnä typerän lapsellinen, sillä luonnollisesti gennyistä kun puhe niin onhan se nyt kilometrin ero vapotteletko siellä 1ohm tuntumassa kuin esimerkiksi 1.5ohm tuntumassa mekaanisella modilla. Toiselle se akkukesto on tärkeä, minä taas mielummin otan kovat watit ja ostan kaupasta lisäakkuja :
Jottei nyt sitten kenellekään tule paha mieli niin onhan se yksinkertaisesti niin, että toinen tykkää toisella tapaa ja toinen toisella. Äiti ja tytär jne. Kukaan ei pakota seuraamaan "trendejä".
ps. Charun ei mielestäni mennyt liian jaaritteluksi, vaan just passelin mittanen pätkä ja hyvä kun tulee sellaista omaa jorinaa sekaan niin ei ole liian käsikirjoitetun oloinen. Itelläkään ei taida olla kuin tarkemmat speksit kirjattuna näytölle ylös, usein ei niitäkään