Aika tahmeaa on. Otin muutamia toimintoja väliaikaisesti pois käytöstä jos auttaisi.
ja aina sama saatanan kellonaika 14-15. pääsee lapset koulusta niin....
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
eli näitä toimintoja kytketään pois päältä automaattisesti kun palvelinkuorma nousee liian suureksi:
-foorumin haku
-kaikki uudet viestit -toiminto
-uudet viestit edellisen käynnin jälkeen -toiminto
-näytä käyttäjän viestit -toiminto
...kyseessä on siis "hallittu vika" ja on tiedossa.
Eikö ole mahdollista laittaa jotain paypal tms. lahjoitus banneria sivustolle, että käyttäjät voisivat lahjoittaa
omantunnon mukaan hiluja ja summia palvelimen ylläpitoa varten, että tämä voitaisiin siirtää jollekkin nopeammalle
palvelimelle kun tuntuu pätkivän ja tahmailevan ihan päivittäin.
Vai onko tuossa lahjoitus jutussa jotain lakisääteisiä juttuja ettei se ole mahdollista, vaiko mitä ?
Sitten voisi olla vaikka jotain merkintää näkyvillä että paljonko käyttäjät ovat lahjoittaneet palvelimen ylläpitoon,
ja vaikka joku top donators lista, niin saisi isot lahjoittajat kicksejä ja "ilmaista" spotlightia.
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Eiköhän tuon hoida jo nuo kauppiaat meidän puolesta.
Käsittääkseni kaikki kenellä on banneri tuolla ylhäällä ja/tai "nuppineula" eli sticky ketju hankinnat puolella niin rahoittaa ihan kivasti tätä toimintaa... se on eri asia miten ne varat käytetään, eikä se onneksi minulle kuulukaan.
Juu,kyllä mä sen tiesin että maksavat näkyvyydestään muttei se ainakaan tämän foorumin nopeudessa ja vakaudessa tunnu näkyvän, tai sitten "eivät maksa tarpeeksi" eli tässä tapauksessa käyttäjien lahjoitukset olisivat paikallaan.
Kyllä minä ainakin olen valmis raottamaan kukkaroani vaikka joka kuukausi näin hyvän foorumin olemassaolosta.
Tästä foorumista ja sen käyttäjistä on ollut sähkötupakointi "urallani" todella suurta apua, kuten varmasti monelle muullekkin.
Sanotaanko että tämä on yks tuottavimmista foorumeista ja puhutaan tuhansista euroista per kuukausi. Ne tietysti menee suoraan perustajalle ja koska niilläkään rahoilla ei saada sujuvaa alustaa, niin mielummin tuotan sitten sitä sisältöä pääosin muualla.
Edellisen viestin lähetykseenkin meni 15 minuuttia ja noin 10 klikkausta ja uudelleen yritystä, argh.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Oon tästä aiheesta monestikin päätäni aukonut eli tuon bullshitin "tilasin tänään" tai "postiluukku kolahti" -viestien laittamisesta asiaketjuihin. Nyt olen luovuttanut ja yritän sopeutua valtavirtaan. Ikävää on -lähinnä mainostajille- , etten enää jaksa lukea kauppiaitten ketjuja, vaikka siellä jossain saattaisikin olla aihetta. Noh, tämä on oma asiani ja pokkaan kyllä kybällä foorumin vetureita, paljon hyvää asiaa (kunhan jaksaa suodattaa)
Katsoin että H-dripper huutokaupassa oli poliisi käynyt ja hieman ihmettelin että mitä on tapahtunut. Viesti oli vain että seuraavasta turhailusta varoitus.
Sitten muistin, että ketjuun oli käyttäjän toimesta jota en muista, postattu huumorikuva. Ensimmäinen ajatus kuitenkin oli että ketjun aloittaja oli syyllistynyt johonkin.
Olisiko kaikille informatiivisempaa, että viesti jota poliisin toimenpiteet koskee, editoidaan tyhjäksi ja siihen samaan viestiin poliisin terveiset.,Toki jos on useampi viesti, niin jättää sen yhden viestin siihen ja kertoo että viestiketjua siivottu turhista viesteistä ja seuraavasta tummuu läski
Pysyisi muutkin vähän paremmin kartalla, mitä täällä oikein tapahtuu.
-Gerstensaft über alles!
-Gerstensaft über alles!
symbolilla paskat housussa, luuli että nyt pamahti toiset bannit