Inaweran colan/cherryn kanssa kävi niin että T3:n tankki meni sameeksi.
Onkohan se syövyttänyt muovin vai onko se vain pinnassa kiinni?
Kai se tuo cola-neste on joka sen aiheutti?
Morjes!
Meinattiin emännän kanssa tehdä tilaus Peleonille joten kysynkin enemmän sieltä tilanneilta mitä makuja suosittelette? Itse olen kaikkiruokainen makujen suhteen joten hedelmät/mentholit/tupakkamaut menevät. Kiitos vinkeistä 8)
Kyllä se jo ekana päivänä oli ihan hyvää mutta tuntuu jäävän aika juokseviksi nesteet vaikka 100%VG-pohjaa onkin. Tuleeko makunesteistä sitten niin paljon PG:tä...
Etikalla liotellu eilisestä asti sitä putkea mutta saapa nähdä tuleeko vielä kirkas siitä...
Samalla litkulla lähti myös asteikko ulkopuolelta kun siihenkin sitä vähän vakui...
Mulla ei T3 ollut moksiskaan Inan colasta, ainakaan suositellulla %:lla. Inan D'milano kirsikastakaan ei mitään haittaa ole ollut, mitä nyt vain aton kontaminoi pahasti sen höyryttelyn jälkeen että pakko kuivapolttaa että lähtee maku ja haju pois.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Onko joku maistanu tuota Peleonin (Dekang) Cotton Candya? Jonkun aivopierun saastuttamana olin menny liittämään 20 ml pullon sitä viimeisimpään Peleonin tilaukseen ja tässä nyt maistelen kyseistä lientä. Miten tämän pitäis maistua hattaralle? En osaa oikein sanoa onko tää hyvää vai pahaa, mutta suuremmilla volteilla puskee aika epämiellyttävä kemikaalimainen maku läpi. Pitää vielä kokeilla MT3:lla höyrytellä tuota, josko tuo maku tuosta mihinkään muuttuis.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Hmmmm, base + energy cow + sitruuna + Jack The Ripple + forest fruits = Swedish Fish?En oo ehtaa fisua vielä maistunu, mutta tästä tuli heti ko. karkit mieleen.
Hangsen RY4 (tuli tilattua bargainilta, 13,9€ / 100ml). Maku itseasiassa parempi kuin odotin tuohon hintaan. Hyvin perinteinen RY4, makeahko toffee. Makuakin irtoo kohtalaisesti (mutta esim Libertyn RY4:ssa kyllä vahvempi maku). Voltteja lisätessä höyryn tuotto ei olennaisesti lisäänny, mutta maku vahvenee. Tähän hintaluokkaan loistavaa kamaa, taidankin pistää pari putelia lisää tulemaan. Laitteina Provari Mini + SR Boge @ 4,2V
Edit: nyt muistin, tää on täysin sama neste kuin Libertyn Highway, jos se nyt sanoo mitään.
Onko näissä DIY-nesteissä mitään kotikonstia makeuttamiseen? Vai pitääkö ostaa erikseen joku makeutusaine? ??? Lisätään vielä kun lueskelin täältä että joku oli tehnyt teestä e-nestettä, niin toimisiko sama kahvinporoilla..?Vai onko kahvissa sitten jotain mikä ei sovellu höyrytettäväksi :-\
Käy kaupasta hakemassa nestemäistä steviaa![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Tullut nyt makusteltua fsusa gummy bears 6mg, fsusa jägerbomb 12mg, pa mountain dew 12mg, dv absinth diy 10% maulla 10mg, vr kentucky applewood 10mg.
Nallekarkki oli ihan sitä mitä odotinkin, mahtavan makusta nestettä :P on vaan liian vähän omaan kurkkuun tuo 6mg. Tätä pitää hommata lisää, tuplamakua jenkeistä varmaan vaikka postit onkin ihan tajuttomat. Jägerbombikin maistuu hyvälle ja sille mitä odotin. Mountain dew on tosi hyvää sitruunaa, ei kovin monipuolinen mutta onneksi ei mitenkään imelä tjsp eli jaksaa höyrytä paljon. Absintti on ihan hyvää, vaikea sanoa vielä paljonko tulee käytettyä. Applewoodi loistavaa tavaraa, makeaa tupakkaa ja hento omena joka kuitenkin tulee tarpeeksi esiin. Mukavan monipuolinen valikoima makuja nyt taas pariksi päivää![]()
Tänään tuli postissa Toscanamallilta 70 ml nesteitä: black cherry, blueberry extra, tutti frutti, bubblegum ja root beerensimmäisenä testiin meni Rootbeer ja pakko sanoa että en suosittele kenellekkään, maku on piilossa, ja 18mg nesteeksi aivan hirveä kurkkutuntuma... ei minun makuuni. Jos root beer maistuu niin tilatkaa 10mg hiukan molemmin puolin, 18mg aivan liian vahva tälle nesteelle. Tuoksu on mahtava mutta muu on suoraansanottuna täyttä p**kaa
![]()
George von Juudas Cristoffer Sleidenchider. aka metsämies.
Kokeilimpa huvikseni tehdä 0-nestettä ja perskele, sehän on ihan hyvää ja kurkkutuntumaakin löytyy![]()
Pohja toki pelkkää VG:tä eli sen takia tuntuukin kurkussa?
Yllättävän hyvää ihan noinkin![]()
Täytyy vetää aiempi mielipide roskikseen.
T-Juicen Cubana, mainiota, vallan mainiotase aluksi häiritsevä aromi kehittyi enemmällä maistelulla juurikin jonnin paksumman sikarin aromiksi. Nykyisin sotkenkin tätä Finnvapen Sun Curedin joukkoon n. 50/50 ja se vasta on NAM
T-Juicelta kokeiltu myös lisää nesteitä. UK smokes, USA reds ja Hermano Rubio. Näistä pikainen mielipide, että kaikki on hedelmällisen raikkaita tupakkamakuja. UK reds oli ainut joka teki minulle hieman ällön olon, olin maistavani ananasta pienen hitusen perustupakkamausta joka oli miellyttävä makuna, mutta jostain syystä tästä nesteestä tuli aina öklö olo vaikkei mitään ällömakeaa ollut. Hermano Rubio ja UK reds meni loppuun sen siliän tien ja niitä ja Cubanaa piti tilata pari pottua lisää![]()