pakko saaha tollanen sähkö zippo :P
Toi E-zippi ei kyllä ole hinnalla pilattu.
Taksimiehen unelma, ajossa roikkuu invertterissä kiinni ja tauolla pöhisee.
KGO & Twist
siistit toimituskulut tuolta nhalerilta, 30$. jos laittais 4 tulemaan niin ois ilmaset. kimppatilaus?![]()
Kyllä mää voin uteliaisuudesta yhden Zippon ottaa.
Voisi ottaa varuiksi noita 808 askin.
Muttamutta...Tuleekos noi aina esitäytetyillä? 24 mg aikas stydiä shittiä.
KGO & Twist
Eipä näy kuva :/
ProVape mainosteli facebook sivuillaan viimeyönä passthru piuhaa ja mokkulaa provariin. Joku akun näköinen pulikka joka tuikataan sisälle ja erillinen pohjacäppijossa piuhan paikka.
No perkele, nyt jollekkin suomi kaupalle tää valikoimiin, jos kerta 510 liittimellä on. Saa emännälle tosta nätin putken penelopelle, sille kun ei perus metallin väriset kelpaa ja VV modit on kuulemma rumia (Provari kelpais, mutta en oo sellasta sille ostamassa). Ja tuskin toi dripperikään hukkaan menee.
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Mä voisin lähteä mukaanAlkuperäinen postaaja da_finland
![]()
nyt on tyynnytettävä zipon houkutus... pitää säästellä vaikka halpa onkin![]()
Omat Splitfiret tulivat sillä hienolla kiiltävällä metallisella Ming-tipillä, kyllä ovat näyttävän näköisiä.
Nämä mun kaks tankkia antavat kyllä vmäiset dryhitit jos vähänkin koittaa ketjuvapottaa/ottaa edes pari hatsia putkeen... Se lupaava suhina kertoisi siitä et nyt mennään ja lujaa mut hetken päästä langat eivät pysy perässä. Näissä 1.8ohmisissa 1.5-1.6 ja 1.7ohmia mitattuna...
Auttaisko omasetuppi vähän höllemmillä kiepeillä ja paksummilla langoilla? Jotenkin näyttää niin tiukalle kieputetulta noi kanthalit et se kuristais nesteen pääsyä lankoja pitkin coilin keskelle...
Millä ohmeilla omasi tulivat? TOSI monet kehuvat näitä maasta taivaaseen ECF-foorumeilla... Hyvä ku yhden negatiivisen kommentin löysin ja 90+ sivua kehuja.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
siitä on aikaa kun kokeilin, kahden kieppeillä oma oli. itse pidin suoraan ainetta yläkupissa että sai siitä
ainetta suoraan, mutta päivän käytön jälkeen kaveri halusi lunastaa vehkeen itselleen ja minun testailut
jäi![]()