Huomenna, jos Jumala suo, alkaa Lava Tuben ennakkomyynti Velholla. Aiotkos pistää omasi tilaukseen vai oletko jo turvautunut Espanjan markkinoihin?
Tässä heruttelua aiheesta: http://www.youtube.com/watch?feature...tnvNEUM#t=314s
Huomenna, jos Jumala suo, alkaa Lava Tuben ennakkomyynti Velholla. Aiotkos pistää omasi tilaukseen vai oletko jo turvautunut Espanjan markkinoihin?
Tässä heruttelua aiheesta: http://www.youtube.com/watch?feature...tnvNEUM#t=314s
KGO & Twist
5.9 tilattu ennakkoon sololta...
Kertokaas nopsaan mistä voi esim. tänään ennakkotilata?
Ihan varmuudeksi, jos ei eräs näppäimistön takana istuva "hullu" jaksa venata huomiseen.
Lainaten vitsiä: Miten pidetään hullua jännityksessä?....Mä kerron huomenna.
että semmoista...
Mä ne jaksanut enää odottaa, laitoin suoraan Darwinin tilaukseen..
Mäkin oon vaan löytäny epsanjan sivuja, missä pystyy antaan email osoitteensa, et ne ilmoittaa kun ne saavat niitä. Siis tyyliin Welho.Lyhyen selaamisen ja googlaamisen jälkeen en löytäny yhtään ennakkotilaus mestaa..
että semmoista...
Näinhän siinä varmaan käykin.. :O
Sais tuohon Lavaan ainakin nätisti kunnon tankin jatkoksi ja voi silti hyödyntää Darwinia, kun etsii sweet spotteja. Sillä vehkeellä tuo tuntuisi olevan äärettömän helppoa ja kun kaikki tieto on näytöllä, niin tietää minkä volttimäärän syöttää Lavaan... joo kai mä nyt jo perustelin itselleni, että tarviin myös tuon Lavan, joten taidan olla yksi ennakkotilaajista...
Itellä meinas käydä sama mutta tuo touhotus sillon ku tästä oli se aivan ensimmäinen huuma sai muuttamaan mieltä ja täräyttämään ennakon.. No ny se vaan on sitten jonku muun käsissä saako sen ja koska
Tuolla solovaporssilla oli ihan kunnon pre order tuollon syyskuussa ja itellä tuo lava on maksettukkin jo
Ennakkotilasit kaksi? Vai yhden kuten minäkin? Kovasti tulossahan ne jo ovat, jo tässä testimiljöön taustamusiikkia ja valaistusta on suunniteltu... Mutta olo toki olisi parempi, jos sen toisenkin tilauksen olisi laittanut sisään, koska kaksi on aina enemmän kuin yksi .
Yhen mutta meinasin jättää tilaamatta jos joskus laittais sitten varalle pääsis vaan testaan ensimmäistäki
Hieno juttu että näin moni on tilaamassa; saa kuulla ainakin paljon kokemuksia samalla kun harkitsee itse tilaamista.
"on't follow leaders, watch your parkin' meters."
-Bob Dylan-
Ei viitti lavaa ku provari löytyy jo. Minidarwinia odotellessa
Tilattu next day-toimituksella joululahjaksi itselle =)
Provari Mini V2.5 BlueLED Titanium White | MISTer | Lavatube V1
Vapolla since 27.9.2011
Tilattu next day deliveryllä
Tupakatta 31.7.2011 alkaen.
Tilattu.
tilattu