Mullakin lojuu ilmeisesti Varsovassa. Varsovan lentokenttä on suljettu sen pakkolaskun takia ainakin huomiseen, josko se hidastaa Härmään saapumista.
Nyt kyllä tuli kuttaperkkaa ja p##kaa täältä ensimmäisen kerran. 100 ml:n pullo oli vuotanut matkalla ja tilattu laturi rcr123a pattereille ei toimi. Ei pysy akku toisella puolella paikallaan ja toinen puoli ei lataa. Ei ollu myöskään mitään extraan 115 euron tilauksessa :-\
Missäköhän mättää, kun yritän tehdä rekisteröintiä tilaustani varten, niin tulee vaan teksti "Fatal Error" osoitetietojen jättämisen jälkeen, eikä siirry siitä eteenpäin? Oon kokeillu alottaa alusta tuon tekemisen jo kymmenkunta kertaa, ja joka kerta sama juttu. ???
Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö.
-Markus Kajo-
Minulla ei auttanut kääntäjän sulkeminen vaan piti vaihtaa koko selain, chromella ei toiminut, firefoxilla toimi!
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Jokaiseen sääntöön on olemassa poikkeus, paitsi siihen sääntöön, että jokaiseen sääntöön on poikkeus, se on sikäli poikkeava sääntö.
-Markus Kajo-
Ei näy vieläkään itellan sivuilla seurantanumeroo. Eikös ne paketit ole kolmen jälkeen suomeen rekisteröityneet jos ovat tullakseen. Ei siis saa viikonlopuksi vielä höyrykonetta. Tokkopa minun tilanne ketään kiinnostaa, mut pakko on jollekkin avautua. Kiitos ja anteeksi ja tupakin ostoon...
Perjantai aamuna yhdeksän korvilla. Sunnuntaina oli kiikutettu postiin ja tiistaina aamuyöstä viimeisimmät tapahtumat. Lienee se lentoturma vaikuttanut osaltaan. Tuleehan se paketti sieltä joskus, muttakun on työkavereilta saanut höyryjä maistaa niinvähän malttamaton olo on kun ekat laitteet tulossa. Sama kun sanoisin pojalleni jouluaattona että ei se pukki tulekkaan kun vasta ensiviikolla. .
No joo ihmeen kauan menee mutta ainaki nuo pyhät taitaa sekottaa.. Lento turmasta kummemmin kuullutkaan jollei se ole toi ilman laskutelineitä rullattu homma... Eiköstä se nii ole että mitä pitempää odottaa sen palkitssevampaa saanti onKyllä odottaminen on silti tuskallista
![]()
MOI!
Tietäiskö joku peleonin alennuskoodin!?
Ei taida olla mitään koodia kyseiseen kauppaan.