Aika kiimasen värine litku :P
Mites oli, muistaako kukaan tuhoaako tämä neste kirkkaat tankit?
Kyseessä Kir faniksen small tankki terminatorissa?
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Tuntuma ois et kestää nää esim. Penelopen sameat tankit :P Kirkas odyn tankki ei kestäny pluidia ku päivän ja rupes halkeilemaan mut tää pluid on kestäny vajaan viikon ilman ongelmia Ja se on kyllä ärtsyä kamaa
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kiitos vastauksista, säästän siis tankkini ja vetelen ectot jatkossakin boge+tankki setillä.
Ois vaan saanut paremmat maut terminatorilla,ehkä
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Käytä sitä metallitankkia?
Kauan olette antaneet tän tuulettua? :P Riittääkö 3 päivää?
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Nyt tuli tätä testiin ja pikakypsytyksen jälkeen maku on miellyttävä. Mulla oli käsitys että tää on väriltään vihreää
Näistä wingnutsin nesteistä kyllä yleensä huomaa heti mausta että onko neste valmista vai ei.
Esim. tuo Ectoplasmicin maku ja tuoksu tuntuis muuttuvan reilun viikonkin ajan hiljalleen jostain
kitkerästä sitrus Fairysta kohti maukasta appelsiininkuorta. Viimeisin erä minkä tilasin oli kyllä
herkkua heti saapuessaan.
Ecto Cool ainakin raksautti lumitankin.
Tätä saapui jokunen päivä 30 ml jööti ja ensimaistelun tulokseksi sain appelsiinin kuoren ja pahvilaatikon sekoituksen. Ei ihan mun makuun varsinkaan tuo pahvi, joten ei muuta kuin tuulettumaan. Nyt näin reilun parin vuorokauden jälkeen pahvin maku on hävinnyt tuuletuksen tuloksena, mutta muut maut pysyivät muuten samanlaisena. Kaikista dominoivin asia tässä nesteessä on juurikin tuo appelsiinin kuori, sain jotenkin käsityksen että tässä pitäisi maistua myös lime, mutta sitä hädin tuskin erottaa. Maku ei ole kovinkaan kirpeä, eikä makeuttakaan ole hirveästi. Tämä on pelkästään hyvä asia nesteen all-day vape -potentiaalin kannalta. Tuhannen makeita nesteitä en pysty koko päivää höyryttelemään. Jospa tämä tästä vielä tuulettuessa parantuisi, muutoin asettelen kyseisen liemen sinne "ihan hyvää" -kategoriaan.
Joillakin on kuulemma tuossa nesteen pinnalla lillunut ruskea kerros jotain smäidää, mun saaman tuotteen kanssa on sama homma. Tuossa tuo on kellunut alusta saakka, eikä näytä ohentuvan tuuletuksen vaikutuksesta, eikä häviä edes apinanraivolla ravistaessa. Kandee aina ravistella tuota pulloa ennen käyttöä, niin ei tuu mitään mahdollisia makuhäiriöitä
Siinä pieniä ajatuksia tältä erää, päivittelen tilannetta jos maku muuttuu matkan varrella suuntaan tahi toiseen!
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Halpistankissa aplarin kuorta ja toistaiseksi kestänyt hyvin... Alkuun liian makeaa, mutta kun makuaisti turtuu, niin appelsiinin maku vaan voimistuu ja neste muuttuu aivan loistavaksi. Toivottavasti tolle nallekarkille käy sama.
Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.
Tämä muuten maukas neste,jota muutaman imasin ehdin maistaa,paskoi juuri uuden AGR-tankkini puolessa tunnissa..
Yksi omista suosikeista. Välillä tuntuu jopa liian imelältä ja tahtoo tappaa kaikki muut maut suusta. Ei ehkä joka päivä vapeksi, mutta tällä olen maustellut niitä epämääräisen makuisia litkuja ja saanut muutamalla tipalla niistäkin höyryteltäviä
Tänään tuli putelli Ectoplasmiccia ja pikasen vesihaudutuskypsytyksen jälkee on kyllä maukasta nestettä. Ei yhtään liian makeaa omaan makuun ja juuri sopivan kirpsakkaa. Tulee varmasti tilattua lisään. Plussana vielä toi aivan huippu väri, näyttää mahtavalta ProTankissa