Oon vähän ennenaikojani huudellut tänne. Tänään sain provarin kotiin, ai että.
Toi on näin muutaman tunnin jälkeen ihan loistava laite. Ei menny rahat hukkaan..kai..
Oon vähän ennenaikojani huudellut tänne. Tänään sain provarin kotiin, ai että.
Toi on näin muutaman tunnin jälkeen ihan loistava laite. Ei menny rahat hukkaan..kai..
ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4
En nyt viitsinyt ruveta lukemaan koko ketjua läpi, mutta onkos kukaan tilannut näitä suoraan Provapelta? laskeskelin tuossa, että vaikka tulisikin tullimaksut ja alvit, nii jokusen markan halvemmaksi tulisi sieltä tilattuna.
Ja kuinkas kauan tuolta jenkkilästä suurinpiirtein kestää tulla? Viimeksi kun jenkeistä tilasin niin meni melkein kuukaus
2 kpl olen tilannu suoraan Provapelta ja molemmat tullin kautta. Hinta jää kuitenkin alle parinsadan. Vajaa kaksi viikkoa kesti kummallakin kerralla.
Tosin onhan se hienoa tukea suomikauppaa jos ei muutaman kympin kalliimpi rasita liikaa lompakkoa.
Opiskelijan kukkaroa se kyllä hieman rasittaa.
Tosin että jos tässä nyt kuukauden-pari jaksaisi säästellä niin mielummin sitten laitaisin rahat puffille tai esmokelle. Olisi noiden mahdollisten takuu asioidenkin selvittely helpompaa.
Taikka sitten jättää nämä Porvari vehkeet niille kellä sitä rahaa on ja tyytyä noihin kiinan kilikaleihin
Eilen sain ensi kosketuksen provariin. Mini v2 tuli kotiin, voin jo nyt sanoa, ettei hevillä lähe kiertoon. On se hyvä laite..... Yli vuoden oon höyrynny ja monenlaista laitetta kokeillu, mutta tää on kyllä paras volttisäätönen millä oon näperrelly.
Provari Mini V2
EAmod #92
Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!
Eiköhän siinä nyt kuitenkin ole parempi kate, kuin monessa muussa tuotteessa
Kyllä minä sinuna ottaisin kuitenkin Provarin ennen kuin jonkun kiinailmiön. On siinä kuitenkin laatu kohdillaan. Ainoa laite joka tuskin lähtee mulla koskaan kiertoon. Tosin jos Provape paremman joskus tekee niin asia eri.
Kuukausi hernerokkaa ja näkkäriä niin se on siinä Ja toki mielummin suomikaupasta, takuu asiat hoituu nopeesti. Silloin kun itse olen noita ostellu niin ei ollu suomikauppiailla edes tarjolla, ilman muuta olisin ostanu suomalaiselta jos niitä olis ollu.
Provapelta tilasin clearance osastolta 2-laatuisen mustan.Virheetön laite mielestäni.Olisiko teksti himmeämpi,en tiedä.Hinnaksi tuli 148,56e+34,57e tullaus epäaitokoru,metalli.Oikea tullikoodi kai 8543709099 mutta meni noinkin.
Akut ja päätycapit Puffilta niin on tuettu paikallista.
Tilasin kokeeksi Efestin 18490 akun.
Latasin ja tyrkkäsin Provari miniin V2.
4,9V ja tulee tämä "hertzi" ininä. WTF!?!
Ei ikinä ole tullut mistään höyryttimestä tätä ininää, onko kellään muulla ollut?
Voiko kieliä jostain tulevasta onglemasta.
En saa enään sitä ääntä kyllä tulemaan.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Hyvä jossei ole hätää.
Tuo oli eka ja vika kerta toistaiseksi. Säikäytti vaan pikkasen jostain syystä, saattaa vaikuttaa kellonaikakin siihen.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Mitään käsitystä miten V2:sen yläcäppi lähtee irti siten että sen saisi ehjänä takaisin
ProVari mini v2 | Ody v1 | Mjölnir v2.5 | Penelope | Kiuas #96 & #151 | | Act v3 | Act v4
Sisäkautta naputtelemalla esim. pitkällä ruuvarilla, mutta muista varoa sisuskaluja ja johtoja.
Satin silver v2 mini tuli tännekin jokunen päivä sitten, ihana vehe vaikka valikon pomppiminen ja näppäinlukko välillä ärsyttää. Totuttelua vaan.. Ei "kauheesti" köyhtynytkään kun 150e sain foorumilta, takuutakin jälellä
http://www.provape.com/category-s/51.htm#
Siitä vähän bling blingiä