Uutta setuppia vaan? ???
Uutta setuppia vaan? ???
Tänään pitää koittaa jaksaa värkätä kunhan kotia asti pääsen. En vain käsitä mikä ja miks tuo tekee nuin. Pelaakohan tuo 2mm silicalla sitten paremmin.. hmm vai vuotaako syliin.
Pitäis jostaki vielä saada hommattua medium tai large settiä ku tuo neste määrä on nyt vähintäänkin säälittävä.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Tosi nopeata palvelua tuolla ameriikoissa. Tilasin terminaattorin nopeempana postina. Alle puol tuntia ja tila on shipped ja seurantakoodi napsahti spostiin...
Unohdin mainita että fairy vedellä ja hammas harjalla kävin kaikki osat läpi ennen mitään muuta. Myös silican poltan puna hehkuun asti aina
Kuis NR ja R-langat?
Alkaa meinaan loppua syylliset.
KGO & Twist
hopea lanka on puffilta samoin kanthal A1 ja kanthalin tohotan myös aina poikkeuksetta 2 kertaa punaiseksi päästä päähän että on mukavampi käsitellä
Ensimmäinen summissa heitetty setup nautiluksen mukana tulleista värkeistä 2.8 ohmia.
Uusi setuppi lyhyempi pätkä 0.20 kanthal esmoken 3mm silica ohmit 1.6, lämmintä maukasta höyryä.
Hienosti toimii ei kurlaa ei vuoda, 3mm silica vähäsen liian paksua ei tahdo mahtua keramiikan uraan kiristyshela rikkoo silican pinnan puruksi.
..ttumainen homma yhdistää kanthal ja hopealanka, toivottavasti alkaa joskus sujua kiroilematta.
Tänään teen vielä 1-2 setuppia. Jos ei kumpikaan anna makuja tai höyryjä niin nautilus lähtee kuuta kiertävälle radalle. Kuka ottaa kopin hihihii
Katsotaan miten käy.. päivitän kun pari setuppia ajettu
Joutuu kyl reenaa setupin tekoa kuhan eka setup alkaa hiipua. Viel pökkii hyvin vaikka en ees tohottanu niitä, samat tarpeet mitä setin mukana tuli.... ihmettelen vaa miks ei kura maistu putkessa ollenkaa... eipä voi valittaakerra meinas kurlata kun alko akku loppumaan mekaanisessa modissa. Onko normaalii et pissaa nesteit akkunavan puolelta?
Mulla kestää Nautiluksessa ja Penelopessa setuppi noin viikon.. sit vaihdan ihan tekemisen ilosta, vaikka ei vielä olisikaan vikaa.
Jos ei laske liian kuivaksi, niin en tiedä kuinkahan kauan tuolla samalla setupilla vois pöristä.
Noissa silicoissa lienee eroja, jos tosiaan on itte vekotin hyvin pesty. Itse sain kunnon saippuapesun jälkeen hyvin makua irti eikä tullut mitään ylimääräisiä kakkamakuja ???
Pääasiallinen vuoto tuossa usein johtuu joko siitä, että silica ei täytä keramiikan uria hyvin eritoten yläreunasta, tai sitten siitä että ilmareikä liian tukossa pohjasta = käytännössä imet tankkia sinne kuppiin. Emäntä todisti tämän teorian vahingossa sulkemalla provariconen ilmareiän ja imemällä kuin sitä ihteänsä, tuloksena puoli tankkia kontakteillaMuuten en ole tuota vuotamaan saanut kertaakaan.
Keramiikkakuppiin vuotaa liikaa nestettä. Itse tein yhden setupin 2,5mm silikasta (tuplakerros) ja noin kävi. Hätäratkaisuna laitoin (survoin) ylimääräisen pätkän samaa silikaa siihen coilin päälle, että ne sivuröörit on sulki, niin jo loppui vuotaminen.
Jos sinne keramiikkakuppiin floodaa, niin se tulee akkupäästä ulos. Näin olen ymmärtänyt.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Joo nyt heitin sen verra kiinni tota imua et just saa nesteen sisää ja höyryy piisaa. Voi olla et mulla toi virtaus oli melko kovalla tehoihin nähde et ei kerenny höyrystyy. Nyt lievää jälkimakua noista putkista ja osista mut katotaa josko se häviis tuossa käytellessä. Kehtois purkaa toimivaa setuppia vaan sen takia ku kerta hiema erilaine maku kun esim bogella tms. Seuraillaan. Voi toki olla myös nesteestä kiinni (50/50 vpg snowmans tällä hetkel sisäl). Nyt virtaus noin 1/4 kierros auki ja hyvi pelittää
Tok järkyn näköne setti mvp nokassa mut akkua piisaa ainaki työvuorolle