Siis selventäkääs vähän mitä tarkoitatte korinalla? Kuolonkorinaa vai enemmän kurlausta vai flunssaisen kuorsausta?![]()
Siis selventäkääs vähän mitä tarkoitatte korinalla? Kuolonkorinaa vai enemmän kurlausta vai flunssaisen kuorsausta?![]()
Ilmeisesti toisen imulangan noustessa nesteestä, haukkaa ilmaa ja laskee nesteet sisäänsä - liittimeen - kusee allensa
Mut jos tuohon reagoi suht nopeasti, niin ei ehdi ihan tolkuttomasti tulvimaan.
Ihan sama ominaisuus Penelopellakin, vaikka käytössä 3mm ja 3,5mm silicaa.
Tulviessaan vaan lisää tehoja peliin ja kyllä se siitä kuivuu..![]()
Itellä tuppaa kurlailemaan ja vuotamaan tuolla isommalla tankkiosalla jostain syystä (longmode).Normi mittaisella ei käytännössä ollenkaan edes tyhjänä. Itse maadoituksen hoidan niin nykyään että kieron hopealangan lisican ympärille siinä keramiikkauran lopussa ihan niin, että menee baseen ja maadoittaa basen kautta. Saa pistettyä sen kiristysrinkulan ihan kiinni asti kun ei ole hopealankaa välissä.
Mulla kanssa tuo "ongelma" Rampagen ison clear setin kanssa, mutta vain kun alle puoli tankkia jäljellä.
Liian kovat imut on yksi aiheuttaja sekä taskussa heiluminen toinen(jos ei ole syöttö kiinni)
Tuolla kiristys rinkulalla ei ole merkistystä mielestäni asiaan että onko hopea välissä vai ei.
Yksi millä tuon kurlauksen saa pois on että kääntää ylös alaisin laitteen ja tulittaa hetken, sitten muutama varovainen imu
oikeinpäin, tämä toimii itsellä suht hyvin.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Mulla on Odyssa nestesyöttö aina auki puolitoista kierrosta, en sulje edes täytön ajaksi. Laitetta pidän yöpöydällä kyljellään, ei vuotoja, ei korinaa. Toimii kuin Pedolinon vessa.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Harmi kun ovat saksassa loppu enkä uskalla jenkeistä tilata kun tulee pian kalliimpi aparaatti kuin saksasta. Toivottavasti saavat kohta varastoon. Loppuu tuo mesh vehkeiden kanssa pelleily.
Discountvaperille laitat koodiksi "terminatorc" jos tilaat sen ison. 17$ alennusta muistaakseni
Lähinnä täs jännittää se tulli+muut verot mitä suomessa iskee vastaan... Muutoin en kyl ajattelisi hetkeäkään.
Jos postien jälkeen summa on 50$ suunnilleen ja euroina tuo on about 40€ joten siihen päälle 24% + 3.5%, niin kyseessä ei silti ole kun reilun 50€ ostos. Tietysti varmaan muiden laitteiden kanssa halvempi (tuo Terminator-C taitaa olla se isoin malli). Ja Saksassa laitteet taisivat olla 49€ + postit. Eli aika samoissa pyöritään. Ja taitaa muuten olla hieman halvempi, nuo luvut on vain summittaisia pyöristyksiä. Eli sanotaan 50€ plusmiinus 2€
Edit: ja ei tulli edes välttämättä koske siihen
^Tulliahan ei tartte maksaa, jos kokonaissumma on alle 150€, alvit menee kuitenkin jos tullin haaviin jää.![]()
Mitä tuossa laskeskelin:
Jenkkilästä:
Terminator (taitaa olla longmode) 54,99$,postikulut 10$ = 64,99$=47,956€
Tuohon sitten verot 24%+3.5%=27.5%
Eli tuolle aparaatille tulee hintaa Suomeen asti tuotuna: ~62€
Saksasta:
Nautilus long mode 69€ plus postit 10€(??) eli 79€
Mistä te revitte ton 3.5% tuohon summaan lisää? Edelleenkään tulleja ei tarvitse maksaa alle 150€ summista (vai onko sekin nyt tänä vuonna muuttunut?)..
Laskeskellaas nyt sitten itekin. Tämä on DV:n hintojen mukaisesti:
Terminator C alennuskoodilla: $37.95
Postitus: $14.50
Yht. $52.45
~40.60€
+ ALV 24% (jos jää tulliin)
=50.35€ 8)
Nautilus saapui, on tämä huomattavasti laadukkaammin valmistettu kuin aikaisemmin saamani oddyntekele.
Mites se homma toimii jos usasta tilattu aparaatti jää tulliin ? Miten mulle siitä tulee ilmotus jos/kun se jää haaviin...
Itellalta tulee kirje ja sen avulla täyttelet tullausilmoituksen tullin sivuilla ja maksat laskun.
KGO & Twist
Selvä nyt uskaltaa siis tilata sen![]()
Nyt tulee pahaa settiä. Nautilus saapui eilen ja eka setuppi ja ei pelaa. Samaa nestettä käytän ku aina ennenki muissa vermeissä ja maistuu nautissa vain paskalle,höryä ei tule niin paljon kuin luulisi. Höyryn lämpö on kylmää. Neste syöttö kiinni tai auki niin kurlaa aina ekat parit imut ja maistuu todella hirveälle aivan kuin Palanut muovi tai kuiva poltto silica eli tuottaa itselläni yökkimis reflexin. 3mm silicaa,perus hopea lankaa ja kanthalia vastus 1.8 ohmia ja vamolla vetelen.
Neuvoja kiitos tai nauti lentää helvetin kauas.