Itse olen ollut positiivisesti yllättynyt tästä putkesta. Kierteet mielestäni jopa paremmat kuin esim. GUSin telessä, samoin Kickeli istuu sisälle passelimmin (ei tarvitse maadottaa kierreosaan). Ei myöskään hölsky/kolise mitenkään. Seinämävahvuudet ohuemmat kuin esim. GUSissa, joten tuo "rako" teleputkissa ei ainakaan itseäni juuri haittaa. Myös tuo nappi ja lukitusrengas pelittää ihan mainiosti. Jonkin verran tuossa on tuota jännitehävikkiä (pitäis mittailla ja verrata esim. GUSiin), mutta veikkaan että ei mitään mahdotonta (eikä näillä hinnoilla noita messinkikontakteja odottanutkaan)... Karhennus ja tuo viisto käppi tosiaan hieman häiritseviä, mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Samoin tuo järkyttävän syvän dripwellin oisi voinut jättää väliin (taitaa olla suunniteltu esim. helmallisia clearoja yms. ajatellen. Kaikkinensa vaikuttaisi ihan passelilta peliltä varsinkin reissukäyttöön.
Jos jänöhävikit matalille vastuksille ei oo liian kamalat niin tää saattaa tulla rymymodiksi.
Do or do not, there is no Barole.
Odotellaan, eiköhän tää jollekin mittarilla varustetulle rantaudu.
Itseänikin kiinnostaa noi hävikit. Himottas tilata, mutta ei oo mittareita miten itse katsoa hävikkejä, ja haluis tietää. Pitää joskus tollaset vehkeet ehkäpä tilata.
EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,
Pikaisesti katsottuna tippui n.0,3V 1,1ohmin kuormalla kun käytössä 3,9v latausta omaava AW IMR 18490.
Vastineeksi sama EA modilla oli n.0,2V, joten ei ihan paha.
Odotellaan jonkun muun tarkempia mittauksia vielä.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Ihan kelponen höyrykone! Ei helise, kolise, eikä pidä muitakaan soraääniä. kierteet hiukan helisevät, kun noita osia toisiinsa pyörittelee, mutta kiristyvät kuitenkin luottamusta herättävästi paikoilleen. Tilasin Silverin kanssa samaan aikaan Kickin, mutta perjantaihumalapäissäni tuli tilattua 18650-akut, kun tarkoitus oli tilata 18500 patterit... :-\ Noh, toimii tuo hienosti 18350-akuillakin, joita mulla on nurkat täynnä.
Kahden toimimattomaksi menneen Lambon jälkeen, erittäin kestävän ja luotettavan oloinen putkilo! Mää tykkään!:-)
Tulihan se tällainenkin tänään... Yllättävän laadukkaan ja pienen oloinen ensivaikutelmaltaa on. Hävikkiä lr-Bogella se n.0,2-0,3v ja kierteiden kääntely vaikutti paljon,
eli kontaktirasvasta tykkäisi. Nappi kuumeni myös ja rikoinkin dremelillä pinnat napin päästä ja pohjatangosta, ei lämpene enää ja Bogella tuli n.0,1v lisää ulos.
Kyllä tuo hintansa minusta haukkuu.
Testailin itsekin tankometrillä - eli 18490 AW:n akulla mitattuna, jossa löpöä oli ilman vastuksia 4,15V.
Paketista suoraan otettuna:
1.0 ohmin vastuksella droppia 0,41V ja 2.5 ohmilla 0,26V.
Noalox käsittelyt kierteisiin ja em. tapin ja akkunavan päädyn hionta vesihiomapaperilla, vastaavan tulokset
0,40V ja 0,18V
18350 akulla tuntuu droppaavan voltteja jostain syystä hieman enemmän, vaikka voisi kuvitella että ois jopa parempi, koska ei ole välissä sitä ylintä kierreosaa Toki akuissakin voi olla paljonkin eroja. Ja varmasti myös kierteiden asennolla + sillä miten tiukkaan minkäkin osan kiertää.
Kytkin saattaa haukata osansa.
Saako tohon sisälle 2x 18350 akkuja ja kickin... Saako ees kickiä käyttää stäkättyjen akkujen kans ei meikä tiiä hihihi
hihi miksi käyttää 8.4 voltin virtaa jos meinaa kuitenkin sitten rajoittaa sen 10 wattiin?
Saahan sitä käyttää vaikka 5 stäkätyn akun kanssa, mutta kärähtää jo kahdella, kun on suuniteltu toimimaan yhdellä 3.7V nimellisjännitteisellä akulla.