Enhän mä tätä tarvitse mutta kyllähän tämä tekisi mieli hankkia leluksi mutta jos odottelisi tulevan mac-softan ja kun kuitenkin kohta tulee V2 niin ootellaan ootellaan...![]()
Enhän mä tätä tarvitse mutta kyllähän tämä tekisi mieli hankkia leluksi mutta jos odottelisi tulevan mac-softan ja kun kuitenkin kohta tulee V2 niin ootellaan ootellaan...![]()
Et tarvitse mutta tarvitset lelun?
"kohta tulee V2 niin ootellaan ootellaan..." -- täällä foorumilla muut jakavat tietoja ja ovat avoimia...
Mahtaa olla aika yksinäistä mac-softien kanssa?
Mihin Vamo kehujat ovat kadonneet eVic kirjoituksista?
http://www.youtube.com/watch?v=qYbzik7KG3I
Tulossa: http://www.joyetech.com/product/details.php?gno=136
Tulossa: http://www.joyetech.com/product/details.php?gno=137
Täällä! Vamo on oikein hyvä =) - Vaikka en itse kovasti Vamon oheen tarvinnut niin silti uteliaisuuttani eVicin tilasin. Ja mukaan yhden 18650-vara-akun.
Mitäs arvelette: sopiiko eVicin 18650 (taisi olla Sanyo 2600mamp) vakioakku Vamoon? Meinaten reissussa olisi hyvä yhdistelmä kun ei tars sen kummemmin vara-akkuja mukana kanniskella.
Miksi sitä mac softaa tarttee odotella? Eilen ainakin itse latasin mac softan ja päivitin oman eviccini sillä 1.2;een.. Se ei sitten tunnista koko pötkylää jos on 1.0 tai 1.1..
Rosterikauluksen kans kangeri ei mahdu, vakiokauluksella mahtuu. Kontaktia ei ota. Mites tota kangerin napaa saa nostettua? Ruuvaamalla vai kärkipihdeillä nitkuttelemalla?
edit
jaa, napahan lähti oikeen irti asti kun varovasti kärkipihdeillä nosti. nyt ottaa yhdyntää
"FEAR stands for fuck everything and run."
Jesh- evicci senkus paranee. Asensin vanhaan pc läppäriin aiemmin sen MVR;n päivittääkseni 1.1;een.. Se on sellainen kone joka käynnistyy.. Pienen ikuisuuden ja muutenkin käyttö on melko tuskallista, joten eipä tullut hirveästi tutkailtua mitn..
Nyt kun tuli 1.2 ja apple yhteensopivuus niin tuli tutustuttua tähän MVR VW tilaan ja i helvete.. Evicci senkus muuttuu paremmaksi, voisiko täydellisempi ollakaan.. Kivasti sai tehot aaltoilemaan niin maku senkus paranee, nyt pitänee pitää pikku tauko kun niksat saa jo pään pyörälle![]()
Jooh,ei noista mahdu kyllä mikään, ovat n.4mm liian pitkiä, eli kannattaa unohtaa,ellei löydy jotain itsetehtyä jatkopalaa..
(Kohta joku huutaa täällä että prkl,mä tilasin jo! :P )
Jooh, tuo MVR ominaisuus oli kyllä todella iso plussa tähän vekottimeen.
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
Toimiiko mulla MVR niin kuin pitäisi?
Ei saa dataa koneelle enään ollenkaan.
Tilastot näyttää nollaa. Ja tämä tainnut olla koko ajan päivityksen jälkeen.
Varoitus - jos käytät laitetta ilman että se sammuttaa itsensä automaattisesti niin se imaisee akun tyhjäksi omia aikojaan.
Lauantaina laitoin 18350 akun paikalleen ja tiistaina akussa oli 2.0V (AW IMR). Yön sai muhia TR-003 laturissa että sai täyteen. Laturi lataa sitä vaikka näyttääkin vihreää kunnes jännite on 3.2V ja muuttuu punaiseksi loppulataamisen ajaksi.
Voi olla kiva yllätys kun laittaa täyden akun koneeseen, lähtee reissuun ja akku onkin tyhjä.
Eli sille automaatti sammutukselle oli syynsä :P