Tässä jo kolmatta tankillista höyryttelen Nautiluksella ja kyllä tämä vaan on hyvä vekotin. Harmi ettei ole aikaisemmin tähän tutustunut, sillä Provarilla saa tehojakin annettua nestesyöttöä ruuvaamalla ja setupin tekeminen nykyseltään luonnistuu helposti. Laitetaan kuvaten videota jahka neiti Belzebub sallii.
Mulla kai setupissa jotain häikkää, kun tuppaa korisemaan tankin ollessa melko tyhjänä.
Aikaisemmin kuvittelin tuon ohtuvan liian lyhyestä silicasta pohjakupissa, mutta ei näytä olevan siitäkään kiinni.
Nyt käytössä 3mm silicaa, mutta ehkä jaksan tänään väsätä uuden setupin 3,5mm silicasta.
Penelopekin korahteli samalla tavalla kun nestepinta saavuttaa tuon 'säätö-imuke-osan' yläpinnan, ilmeisesti haukkaa ilmaa neste/silica uran kautta tjmsp.
Mikähän kun suomi-kauppiaat ei nautilusta ota myyntiin? Kaikki (no kaikki ja kaikki) tuntuu tuota Oddyä suosivan sen sijaan?
Taitaapi olla Suomi-hinta turhan suolainen. Z-Attynkin hinta sitä luokkaa, että sitä ei taida kovin montaa mennä.
Miksi ottaa suht arvokasta tavaraa varastoon, kun valtaosa kuitenkin jo ostanut omansa?
Kiinantavara ei taida sitoa yhtä paljoa pääomaa?
KGO & Twist
Vapor-freakilta on nautilus matkalla, toimiiko dhl:n seuranta senjälkeen kun lähetys on saapunut suomeen, tuodaanko kotiovelle vai pitääkö hakea postista?
Tänhetken tilanne
Sat, 26.01.2013 12:12 h -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Sat, 26.01.2013 13:12 h Germany The shipment has been picked up
Mon, 28.01.2013 13:03 h Köln, Germany The international shipment has been processed in the parcel center of origin
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Kotiovelle tuli vapor-freakin nautilus dhl/itellan kuskaamana.
Paljonkohan tohon tulis tulli maksuja jos jenkkilästä tilais ?
Tässä mun tilanne vapor-freakin kanssa:
Itse just tilasin nautiluksen lauantaina vapor-freakiltä... Aikas mielenkiintoinen asia oli kun perjantaina katselin sitä hinta oli 49€ lauantaina tilasin hintaa oli 59€ ja mitäs sitten sunnuntaina hinta taas laskenut 49€ Pe...le! Pistin kiukkuista viestiä vaporille ja vastaus oli että niiden pomo oli hiaman tärissyt tuon hinnan kanssa ja hallunnut nostaa hintaa. Kaveri kuka vastasi mulle oli kuulemma sanonut pomoleen että tästä hintojen sahaamisesta tulee varmasti porua. Nyt pistin viestiä että saavat pistää jotain extraa mukaan koska tuo toiminta oli mielestäni aivan perseestä.Siis tilasin nautiluksia 2kpl + muuta kilkettä.
Nyt odottelen vastausta viestiin jonka pistin menemään. Mutta eiköhän se nautilus sieltä joskus kotiudu
Mun tuurilla joutuisin käräjien ja vankilan kautta hakeen ton pois tullistaKerran on käynyt tuuri mutta sen jälkeen ei ole täällä osotteessa viihtynyt tuo onni...
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Ja vastaus saapui juuri äsken. Kannatti valittaa pistävät kaksi tällaista mukaan https://www.vapor-freak.de/zubehoer/...buildable-Part