Seuraavat laitteet tulossa joskus aikanaan, ainakin Pre-listoille laitoin nimeni.
Madz Modzin tekemä teleskooppi (N-zodic) pohjanapilla:
http://www.youtube.com/watch?v=R8Kveq_AISM
ERA drippiatojen tekijän tankkiatomisaattori, Alibata:
Sekä kätevä(?) kuljetuspulle nesteelle ja ruiskulle:
Tarkempia tietoja noista ehdinkin jo kirjoitella tonne VFF foorumin "avoinna olevat ennakkomyynnit" lankaan, jos kiinnostus heräsi.![]()
Tuli mittailtua uusiksi omat putket kun olin NO-OXIDE hoidon antanut...ja aika yllättäen uusi ykköspyssy onkin tuo paljon parjattu GG. Tosin tossa GG.ssä on jokainen osa messinkiä poisukien napin lukitusrengas.
Kaikki testit tehty EM 1.5Ohmin atolla.
Brass GGStealt + NO-OXIDE Tankometer AW IMR 18650 4.18 4.09 0.09 1.50 11.15 2.15%
Caravela + NO-OXIDE Tankometer AW IMR 18490 4.18 4.06 0.12 1.50 10.99 2.87%
Poldiac + NO-OXIDE Tankometer AW IMR 18490 4.18 4.01 0.17 1.50 10.72 4.07%
Roller + NO-OXIDE Tankometer AW IMR 18490 4.17 3.98 0.19 1.50 10.56 4.56%
WA + NO-OXIDE Tankometer AW IMR 18490 4.19 3.8 0.39 1.50 9.63 9.31%
SturmMod +NO-OXIDE Tankometer Ef IMR 14650 4.09 3.65 0.44 1.50 8.88 10.76%
Otsikot on samat kuin tuossa sun excelissä.
Edit: Samoin Caravela on koko messinkinen versio...
Jatkuvan foorumijumin takia jatkan blogini päivittämistä täällä: http://www.vapefest.fi/forum/viewtopic.php?f=28&t=172
Edit: Disclaimerina sanottakoon, että "vika" voi olla mun laitteissakin, mutta laitetaan tänne jatkossakin "backuppina" valitut päivitykset, pienellä viivellä.
Heihei!
KGO & Twist
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Kiitos ihan hyvää...
Ei tää blogi silti "kuole", tänne voi heitellä kaikenlaista läpändeerusta ja vastauksiakin varmasti tulee.
En tiedä onko mun vehkeissä (3 x pc, 1 x mbp, 24 - 100 mb kiinteä yhteys, eri selaimet) vikaa, mutta välillä on tuskaa saada viestejä läpi ja liian monta hyvää tarinaa on tästäkin blogista hävinnyt bittiavaruuteen, kun en oo huomannut kopsata tekstiä talteen ennen lähettämistä. :'(
Blogin updatet tulee siitä syystä ainakin nyt tuonne toisaalle ensin ja tänne voin lisäillä sitten turvallisin mielin back uppeja niille, jotka eivät halua kahta foorumia kytätä. Hyvä kompromissi?
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Jalipolla meni pupu pöksyyn, kun poliisi tuli kolkuttelemaan?![]()
![]()
Kaikille jotain... tai ehkä piti vähän korjata sanamuotoja, kun teksti tais olla vähän provosoivamman kuuloinen mitä oli tarkoitus.
Tosin veikkaan että poliisi kävi laittamassa mulle jonkun oman kaistan, jos tämä viesti menee sukkana läpi, niin se olis viides putkeen ja todennäköisesti ennätys kolmeen kuukauteen.
Edit: menihän se, onko tämä sitä ironiaa?![]()
100/10M netillä surffaan itekin ja tämä foorumi on ollut viimeiset ~2vk aivan tukossa. Ei ole auttanut selainten fiksaaminen tai mikään, ja nyt vielä kun otettiin youtube-upotuksetkin pois ja heikompaan menty, niin en sitten tiedä missä mättää.
^Joo, ei tuntunu auttavan ja ainakin itse kaipailisin noita youtube-upotuksia enemmän kuin tapatalk-tukea.. :![]()
Kuinka tahansa naurettavaa narinaa, mutta kyllä nuo youtube-upotukset teki selaamisesta vaan paljon mukavempaa![]()
Tähän vastatakseni jostain syystä tapatalkilla mulla menee 99 % viesteistä läpi laakista ja siinähän näkyy youtube linkit suoraan katseltavina, kun ei ole foorumille upotettuna.
Normi selainten kautta kuudesta viestistä noin neljä on mennyt läpi inhimillisellä viiveellä (0 - 2 sek) ja loput 2 aina jäänyt jumittamaan siihen "vastaa" tilaan. Sitten kun sitä runkuttaa aikansa, niin tulee tuplana, tai ei tule ollenkaan ja jollei sitä ole kopsannut talteen, niin pitää aloittaa kirjoittaminen alusta.
Enkä nyt puhu viimeisestä 2 viikosta, vaan viimeisestä vuodesta, tosin tuo "jumitus" on mulla kasvanut aika lineaarisesti, eli ihan alkuaikoina vähemmän ja nyt selvästi enemmän. Tosin niin on kasvanut käyttäjämäärät ja samalla varmaan serverin kuormituskin.
Pitää täältä kanssa pistää, joku kieltämättä mättää! Onko bitti putkea kuristettu, vai onko Bitti taivaalla ahdasta! Viestien lähetys takkuaa jo pidemmän aikaa
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Veikkaan käyttäjämäärän kasvua ja ISP:n tukehtumista. Sieltä raportoitiin nimittäin "purskeista" jotka vetää servun juntturaan.
Näitä tulee silloin tällöin. Ei siis sen suurempia analyysejä ole tehty. Youtube ja Tapatalk eivät välttämättä ole suurimpia tukkeuttajia, mutta esim.
Youtube-upotuksen poisto on nopeuttanut foorumia selkeästi.
Henk.koht. n.5 viestiä on koko aikana jääneet "dev nulliin". jumimiset tää viimesin tietokantavirhe ja sit se aiempi parin päivän offline. kesälläkös se nyt oli? tjms.
joten operaattori/liittymäkohtaisia eroja selkeästi havaittavissa. mutta tietääkseni muutosta on tulossa.
vaihtuuko softa, ostammeko guuglen, teemmekö paperiversion, siirrytäänkö tekstipohjaiseen... sen luoja yksin tietää.
nomutta olemme vikojenne kanssa yhteydessä, pyrimme parhaimpaamme. take it or drink it.
More like do you spit or swallow?
![]()
KGO & Twist