^Ei tarvii, jos on setuppi kunnossa.
Näin siis ainakin aidossa Odyssä.![]()
^Ei tarvii, jos on setuppi kunnossa.
Näin siis ainakin aidossa Odyssä.![]()
Lähetäänkö siitä että: Mielipide on ku persreikä, jokaisella omansa ja toisen haisee.
Omakohtaisesti huomannut, liikaa wickaava setuppi toimii vain isoilla tehoilla ja itse arvostan pitkää akkukestoa.. sitä ei isoilla tehoilla saavuta, joten en tykkää.
Mulla ainakin ~2 Ohmin setuppi Nautiluksessa toimii erittäin hyvin kickillä ja 8-9 wattia suurinpiirtein, samalla teholla kun yritin meshillä AGA-T:ssä niin lopputulos lähinnä säälittävä.
Juurikin johtuen tavoitteestani 'Pitkä akkukesto & hyvät höyryt' en arvosta meshejä, jotka vaatii toimiakseen isot tehot ja taskut täyteen akkuja. imho.
Sen takia säädettävä nesteensyöttö, saat säädettyä sopivan... 4-22wattia
Ainakin greikkalaisissa toimii kuin junan vessa
Se on totta kyl et akkuja menee... Tietysti Kick rupee pätkimään myös turhan ylhäällä![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Voi olla tyhmä kysymys mut kysyn siltiMillä tästä vois saada paremmat/isommat höyryt? Tuntuu että jotenkin vaisut höyryt tulee, vaikka Vamolla antaa kunnolla löylyä. Muistaakseni 0,20 kanthalia ja 0.30 hopealankaa.. 3 kieppiä oon laittanu.
Tässä höpötetään itsestäänselvyyksiä
Alkuperäinen pointtini oli että hyvintoimivaa silica-atoa voidaan ajaa hyvin korkeillakin tehoilla. Eikös Jalippo ajanu odya yli 40w tehoilla ilman palanutta makua stäkätyllä ggreikkalaisella![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mites vamo antaa ampeereja ulos??? Parhaiten nää toimii imo mekaanisissa putkissa... Eihän provarikaan anna kuin 15w ulos:PAlkuperäinen postaaja Pikkiz
Laitas tuo sama määrä kanthalia tuplana ja mekaaniseen putkeen![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Juuri näinAlkuperäinen postaaja pki
Keep on vaping![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ei oo Vamon ampeereista mitään hajua. Onhan mulla tois GUS ja Smokin Telescope, pitääkin koittaa! Kiitos!
Edit: Kohta tulee muuten niksaöveritTuuppasin ton kickattuun gussiin, tsiisus mikä ero
![]()
Laitat lankoja 1.5 ohmin edestä ja heität Vamon suosiolla volttitilaan. Sitten läväytät stäkätyt akut ja 6 volttia koneeseen. Muhkeesti höyrrryää yli 20 watin edestä.
KGO & Twist
Suotavaa olisi, että samanmerkkisiä ja saman varauskapasiteetin akkuja sitten, jos stäkätään.
KGO & Twist
Juu samoja on, pitää ladata täyteen ensin
Tais mulla mennä tasan viikko![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
17.1 tilasin ja 25.1 noin klo 9 oli postimies ovella. eli suht vikkelään tulee.
Onkohan näillä tapahtunut jokin virhe tässä, että oiskohan kuitenkin Oddy....
http://ego2.pl/en/atomizery/291-atomizer-odysseus.html
jos nimittäin on Nautilus ja hinta vajaa 24eur niin ei ole todellakaan hinnalla pilattu.
Laitoin heille tiedustelun asiasta..
eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR
^Sama laatikko, kun kimppatilauslaitteilla, eli Oddy on kyseessä.. Jotenkin osasin odottaa, että jotkut kaupat alkaa myymään väärillä nimillä ja kohta kukaan ei tiedä kenen myymä on Nautilus/Terminator ja kenellä taas on listoilla Oddy uudelleennimettynä..
Toki jos tietää mitä katsoo ja kuva on oikeasti myytävästä laitteesta, niin nuo on helppo bongata, mutta luultavasti moni silti haksahtaa. :-\
Saapuipa sitten Nautilus Tampesterin suuntaan myös, ja onhan tämä aivan eri vekotin kuin Oddy. Kierteet natsaa, säätövaraa löytyy ja kokonaistoiminta 1.5ohm setupilla huomattavasti parempi. Urat on vain inasen isommat keramiikassa ja nyt mahtuu 3mm silica ilman tuhotonta tappelua.