Juu ei se tuohon oikein sovi. Mutta ei ole lahjahevosta suuhun katsominen. Se tuli mukana pyytämättä! Eli puhdas rakkauden osoitus Onn1:lta!
Juu ei se tuohon oikein sovi. Mutta ei ole lahjahevosta suuhun katsominen. Se tuli mukana pyytämättä! Eli puhdas rakkauden osoitus Onn1:lta!
Ööööö missä mä oon...
taitaa nesteessä olla sokuria kun tuommonen lisäkorkki muodostunut
Ja taas oli kiva postipäivä
Ei tiedolla, ei taidolla, vaan tuurilla!
Pientä puhdetyötä vapaapäivän ratoksi. Varsinkin kun emäntä on reissussa huomiseen asti niin saa rauhassa tunaroida
muutama lisäkuva tuolla: http://imgur.com/a/7aVNt
Kiitoksia !
Kyllä tuommoinen pyöri mielessä jo jonkin aikaa. Ärsytti kun romppeet pyörii pitkin pöytiä.
Josko nyt ois hiemn paremmin hallussa.
Kaverukset
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Jeba! Lähestulkoon parasta bisseä ja arki-lagaa astetta parempaa särvintä kaveriksi. Tykkään. Jotaan egotikkuja parempia tupakoitakin oli kuvaan eksynyt...
Pullot ainakin näyttävät oikein maistuvilta...ja kirsikkana päällä löytyy hyvä glencairn-lasi. Oman lasini ostin muutama vuosi sitten manchesterin kentältä välilaskun aikana. Missä lasi oluelle on? Löytyykö oikein Hoegaardenin lasi?
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Eiköhän mikä tahansa belgialainen tai saksalainen pintahiivainen vehnäolut hakkaa nämä suomalaiset paskalitkut joita olueksi kutsuvat mennen tullen.
Kunnon pitkä aito olutlasi, pullo hyvää vehnäolutta ja vielä se vaahto siihen päälle oikeaoppisella kaatamisella. Ah.
Kyllä suomalaiset osaavat aina arvostaa sitä edullisinta sinistä salkkua eli pirkka-olutta, kun kerta paras hinta/litrasuhde, on ne niin kulinaristeja. Luulen että monet kaveripiiristäni eivät edes tiedä suomalaisten siwakmarkettarjous-oluiden ulkopuolelta mitään muita oluita.
Täydellisin olutviba tuli saksalaisessa pikkukylässä paikallisten suosimassa villisiastaan tunnetussa ravintolassa, lautasella juuri sitä kuuluisaa villikarjua talon tapaan ja kädessä huurteinen vehnäolut. Harmi vaan kun olen hävittänyt sen lasinalusen jonka otin mukaan juuri siksi, että muistais vielä suomenpäässä sen oluen merkin.
En kuulosta kovin isänmaalliselta, perkele!
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Ei köyhällä tietoa paremmasta opintotuella melkoista luksusta tämä carlsbergikin(joka sekin pantiton äidiltä anastettu lava, laivalla kun töissä on). Itse kun olin vielä laivalla hommissa niin sai laivan pubista tilata lavan kerralla mitä nyt vain halus 15-30 eepiä jäi aina hintaa kun ottaa verot pois ja siitä sitten henkilökuntahintaan Pitänee pikkuhiljaa siirtyä känni topickia selailemaan :
http://youtu.be/5T5q2C2IEBE
kyllä sitä nyt ollaan niin nahkahousua
Ei mullakaan varaa ole tiheään kaljoitteluun, itseasiassa niin vähällä on peruskaljailut että voi sit joskus nautiskella jonkun vähän paremman olusen.
Opiskelijakaverit puolestaan ryyppäävät sitten 4-2 kertaa keskellä viikkoa ja vielä viikonloput siihen päälle Vaikka kilta heille tarjoaakin edulliset tuontikaljat ja lonkerot niin ei se silti ilmaista ole
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Koristelin pikkasen omaa vamoani kun oli luppoaikaa töissä
Teemana tietenkin Fallout pelisarjasta tuttu pipboy ja nuka- tuotteet.
~SHOOP DA WHOOP~