Teen nytten teille videon tosta vamoni ongelmista mitä olen aikasemmin kirjoittanut. Video tulee olemaan kännykkä kameralla elikkä paskaa laatua tiedossa, mutta siis esitys siitä miten se nykyään toimii, koska en jaksa selittää enään sen ongelmista. Mutta teen videon julkaisen tänne, jos kukaan osaa siinä auttaa et mikä vika niin hieno juttu ja saan laitteen eloon.Muuten jos ei apua synny niin puran laitteen (veikkaan että siihen liittyy julmaa voimaa) osiksi ja katon onko siellä jossain johdoissa vikaa. Jos en saa laitetta takas kasattua niin pitää ostaa uus. Ideanani ei ole missään vaiheessa solvata tätä vehjettä, koska se on kova hintaansa nähden ja tiedostan, että tämä vika on jollain konstilla minun syytäni. Mutta toivotaan, että joku osaa auttaa sen videon avulla.
Ps. Hyvä syy tilata uus vamo noi mustat napit kromises vamos ei oo maailman tyylikkäämmät.![]()
![]()
EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,
Tänään oli postilaatikossa Esmokesta tilattu vamo ja pakko sanoa, että olen kyllä tyytyväinen ollut (ainakin ekan päivän jälkeen). 18650 akku ei heilu putkessa. Ainut miinus on tuo liipaisin, vähän aikaa kestää ennenkuin lähtee höyryämään ja jälkipolttoakin on jonkun verran.
http://youtu.be/9Ym_t2lgHjc
Siinä on Toivottavasti toi kertoo edes jotain, jos ei kerro niin alkaa kumivasara heilumaan ja vamo kappaleiksi.![]()
Edit. Niin elikkä vamossa oli voltit 5.5 ja tubessa 4.8 En kertonut videolla.
EGO-C Twist 2x, Lavatube 2.1t, Vamo, Riva King, Phoenix pico, Mersus, Vision eternity,
Jos liittimelle tulee edes jotain virtaa, ovat sille menevät johdot varmaankin ok. Piirilevyssä voi olla kylmäjuotos tai jokin puolijohde tai muu komponentti on viallinen. Valmistusvika siis.
Oma Vamoni oli selvästi viallinen (vika tosin erilainen, Vamo luuli täysiä akkuja tyhjiksi) ja palautin sen kauppiaalle. Nyt odotan uutta laitetta. Oletko harkinnut kumivasaran sijaan ottaa yhteyttä myyjään?
Edit: Vai onko Vamosi ollut käytössä jo pidempään? Ongelmat alkaneet vasta nyt vanhemmiten? Jos DOA -takuu on mennyt, niin silloin piirilevyn tutkimisessa ei ainakaan häviä mitään. Tarkoitukseni ei ollut viisastella.
Juu siis tää vamo on vähäsen vanhempi kaveri, Tai ostin vapefesteiltä sen, Elikkä ei siinä valmistus virhettä ole. Myöskään ole kuitteja tallella laitteesta, koska paikan päältä ostin niin turha minun mennä itkeskelemään asiasta, enkä sitä haluakkaan tehdä. Taitaa tilanne olla se et putki saa vasaraa ja menee osiksi pistelen kuvaa jos selvii mikä oli vikana.
Taitaa olla piirilevyllä se vika.. Ei ainakaan videon perusteella vaikuttas liitin- tai johtovialta. Voipi olla vaikee selvittää, jos ei omaa ylivuotomaisia sähkövelhon kykyjä.![]()
Onko tää vamo sellanen aparaatti et tähän kannattais investoida pullonkeräys rahat ? Vai onko lambo parempi![]()
No eipä siinä mitään menetä, kun ei laite muutenkaan toimi.
Toisaalta voisit myös lykätä ton ylivuodolle ruumiinavaukseen (jos overilla on vaan aikaa ja mielenkiintoa laitetta kohtaan), niin vois saada mielenkiintoista infoa laitteesta kokonaisuudessaan ja jos oikeen hyvä tuuri käy, niin vielä pelittävän vehkeen mikäli vika on korjattavissa.![]()
Ennenkö viilaatte niitä ViviNovianne niin vaihtakaa Novaan atopää. Jos käämin jalka törröttää atopään pohjatiivisteestä vinossa, se saattaa lyödä oikariin kun Novan kiristää akkuun. Neulalla niitä kääminpäitä saa kuriin jos ne tekee oikarin siinä atopään pohjatiivisteessä. Voi toki olla että lanka liikkuu atopään sisälläkin just sen verran että oikariin menee akkuun kiristettäessä.
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Uskaltaako vamossa käyttää tollasia läppärin akusta purettuja ICR 18650 akkuja?
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Eikös noi ICR:rät ole myös turvakemian akkuja ja virtaakin pitäs lykätä suht järkeviä määriä pihalle, jos oikeen muistan..
Toisekseen Vamossa pitäs käsittääkseni olla suojapiiri vikatilanteiden varalle, eli jos pelittää oikein niin pätkii virtaa jos jokin on pielessä, eli vastaisin että kokeile huoletta, jos akut vaan on kunnossa.![]()
Mitä noita akkuja mulla on niin trustfiren ja smokin akut voi toimia mutta teho on kyllä pirun mitätön....jotkut tekee sen että antaa pari hönkäystä ja se siinä...ultrafire teki muistaakseni sen. Potkua löytyy ihan eri tavalla imr akuista ja miksi yleensäkään käyttää tällaisessa vermeessä muute kuin imr akkuja...tosin jos akkuja on ja tyytyy vaatimattomiin tehoihin niin mikäs siinä. Joku halpa imr akku oli myynnissä muistaakseni tuolla arizonassa..tiedä sitten sen laadusta? Eikös laatu ja hinta kulje käsi kädessä. Ainakin yleensä
Kokeilemallahan se selviää piisaako tehot omaan käyttöön.
Muuten kyllä suosittelen IMR-akkuja, mutta jos itse olisin tuossa tilanteessa, että on läjä "ilmasia" akkuja, niin kokeilisin kyllä huoletta niillä.![]()
Arizonassa ei jostain syystä (:) mainita imr-akkujen merkkiä, joka tässä tapauksessa on Efest IMR, joiden pitäis kai olla hyviä
Itse olen käyttänyt yli vuoden mm. Samsungin ICR (turvakemia) akkuja jotka on purettu kannettavan akuista ja toimivat mainiosti ja antavat enemmän tehoa ja akkukestoa kuin esim. efest ja trustfire.väittäisin, että ovat samalla viivalla AW IMR akkujen kanssa,Samsungit toimivat myös mainiosti DNA20- modien kanssa.
- JJ