^Näinhän ne tuppaa olemaan, mutta kun tossa oli liimat vaan siellä reunoilla niin ettei käytännössä ottanu ollenkaan liittimeen kiinni.
No nyt on muutama milli epoksia tuolla päässä, että eipä tarvii totakaan enää purkaa jos tulee jotain vikaa.
Menee ku isi äitiin tai Onn1 Akuun
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Itse pääsen vasta ilmeisesti perjantaina kokeilemaan miten Onn1 sopii Akuun. =/Alkuperäinen postaaja jasso
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Bombshelleissä jotka minä olen nähnyt ja purkanut ei ole ollut kuumaliimasta tietoakaan. Liitin on kiinni bombshellin hyvin pienissä booreissa, painettuna vaan sisään. Yhdestä kohtaa liitintä löytyy tuollainen ulospäin väännetty liuska, joka estää liittimen liikkumisen ylöspäin, kun se on kerran paikoilleen asennettu. Liitin irtoaa napakasti sisäpuolelta kopauttamalla psitepuikko + vasara yhdistelmällä
Myöskään kytkin -kokoonpano ei sisällä liiman hajuakaan.
Onko muitten bombshelleissä liimaa? :O
tänään saapui kirje osoitteesta http://www.grantsvanillacustard.com/ ja heti piti päästä nuuhkimaan sisältöä. tuoksu on aivan mahtava, otin nestettä nollana ja 18mgnä molempia heti 50ml potut. alla oleva lisäselvitys oli tilauksen mukana:
ja sitten kotipihalla tapahtunutta. tästä lähin muistaa että ei laita eviciä auton katolle:
Piti sitten itse askarrella tuommoinen stickeri, jotta sai Gussin päätynapikin järkevään käyttöön. Vielä hankintalistalla kääntyvä driptip...
Nightmare Pipe
Hyvin näyttäs kelpaavan mun wanha sotaratsu Somnium, mutta mihin tarkoitukseen?!? :-[
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping