Muutaman päivän ilma tapatalkkia tuli tuskat kun päässy selailee foorumia, nyt sit taas kaikki toimii niinku pitää. Alkuun meinannu löytää koko foorumia ja sittekku löyty ni saanu yhteyttä. Great success vihdoin
Vaikka luuponen siellä sähiseekin niin Jess! Loistavaa!
Elkääs ny, seurataan tilanteen vakavuutta. O0
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Pakkohan se tapatalk oli hankkia kun jengi sitä niin hehkuttaa.. Kyllähän tuo näppärältä vaikuttaa - jatketaan tutkimuksia :P
Sturmmod - Vamo - EAmod & Kick - AIO
Bullyt - 306DCA - Smok 510 1,7Ω
onnistuuko lumia 800 tämä tapatalk juttu? jos niin neuvvoisittako miten ko en ossaa ???
Perskele täähän on kätevä ohjelma
Itsellä HD versio tabletissa.. kätsy ohjelma tosiaan.
Lumialle löytyy board Express niminen sovellus.Alkuperäinen postaaja ego
Varoituksen sana kylläkin että se on auttamattomasti kyllä surkea tekele mutta kuitenkin toimii.
Mitähän tästäkin foorumisurffailusta tulisi ilman tapatalkkia? Vastaus on ettei sitten yhtään mitään.
Vielä kun keksisivät yhtä hyvän nettikauppoihin, on kyllä semmosta paskaa kauppojen mobiilisivut
Kyllä se mulla suju jotenkuten iphonella kun selailin ilman tätä, mutta onhan tää nyt perkeleesti parempi systeemi ja tuntuu että kaikki latautuu nopeemmin.
Niinno toikin on totta
Tapatalk 2 iPonelle on täysi susi. Kauniimpi, kuin ensimmäinen versio, mutta paljon toiminnallisia vikoja. Toivottavasti tähän on tulossa päivitystä mahd. pian.
Mitäs te horisette, minulla on ihan samanlaisena säilynyt käytettävyys kokoajan? Mistäs mä tämän version näen? Päivitykset olen aina tehnyt kun on ollut tarjolla Tai siis parantunut on aina päivitysten myötä!
Liekkö foorumissa tehty jotain päivityksiä tässä parin päivän sisällä? Tapatalk 2:sta käyttänyt ja on aiemmin toiminut se ominaisuus, että kun jonkun lukemattoman treadin merkkaa luetuksi (siis sormella vasemmalle ja sieltä se täppä-painike), niin se myös toimii ja "merkkautuu" luetuksi. Eilen huomasin, että kun tuon tekee, niin häviää listasta kyllä, mutta kun refreshaa näkymän niin tulee takaisin lukemattomana. Jos menee lukemaan viestin, niin sitten kyllä pysyy luettuna refreshin jälkeenkin.