vivi novan silikonitutti ei kestä tätä, heti kun laittaa tankin täyteen ni löystyy ja haperoituu, repee tosta wickille tehdyn loven kohdalta. Ei ala vuotamaa mut alka painamaa lankaa ja ei wickaa niin hyvin
Mites teillä ei kestä ku mun kiinandid on kestäny varmaan 2 viikkoo putkeen tätä?
Outoa. Mulla on ecto käynyt kolmessa eri tankissa eikä merkkiäkään että vaurioittaisi tankkeja. On sekä halvempaa että kalliimpaa tankkia käytetty...
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Varmaan ainoastaan tuo PMMA putki ei tätä kestä, mistä ainakin kir fanis tankit on tehty.
Hitto ku tulis munkin paketti jo, 18.12.12 tilattu eikä vieläkään kätösissä.
Varmaan nuo pyhät hidastaneet matkaa.
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Onkos joku jo kokeillut odyyn tätä laittaa? Tekisi mieli testata mutta ei uskalla että ei mee toi kirkas tankki rikki :/
Alkuu oli mun makuun täyttä kuraa (bogella ja viviNovalla) Tänään kyhäsin uuden setupin diabloon ja kappas täähän on ihan kelpo tavaraa Joten pakko antaa plussaa tälle Ectoplasmicille ainakin näin meshi kokeilun puolesta.
Pieni pettymys ainakin Kaufunilla höyrytellessä. Mielestäni makua aika kehnosti. Pitänee testata vielä jollain muulla höyrystimellä ennen lopullista tuomiota.
Täytyypäs testiä tämä jossakin vaiheessa. Itellä on ADV:na VR:n Citrus Explosioni niin uskoisin osuvan ja uppoovan tämä neste.
Hitsi tätä kyllä pitää tilata, pelkästään värin takia
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Itsellä ainakin kiinandidin kirkas tankki kesti hyvin.Alkuperäinen postaaja HK
Juuri sain 30ml tätä ja mietin mikä tästä mausta tulee mieleen ja sitten se löytyi: Hart-Sport ja värikin täsmää!
Kiitos kalmalle arvosteluista, täytyy kyllä laittaa samantien toinen satsi tulemaan Ectoa, Black Lightningia ja ehkä Pink Tigeriakin (en vielä ole päässyt kokeilemaan). Nesteet tuli kolmessa arkipäivässä! Nyt pääsen lopullisesti eroon eräästä brittiläisestä kaupasta ja seli-seli -asenteesta :P :P
todella kummallinen neste. Tästä ei oikein kuuluisi tykätä mutta niin vain on pari kartotankillista ja yksi clearollinen
yllättäen hujahtanut tätä ihmetellessä. Appelsiinin kuoren maku tulee ensimmäisenä itsellä mieleen???
Tuntuis vaativan kovasti voltteja saada makua esille. Nuo 60ml tulee varmaan höyryteltyä ennen pilaantumista
mutta epäilen ettei mene siitä jatkoon. FCE ja Orange de Sangre saanevat jatkaa hetelmämakuosaston ykkösniminä.