juu ei siitä oo apseja tehty, suomalaisen hepun Tentun väsäämä ohjelma, joka streemaa noita ulkomaisia tv lähetyksiä. Tietsikalla saa näkymään mut en usko et Androidilla sais.
juu ei siitä oo apseja tehty, suomalaisen hepun Tentun väsäämä ohjelma, joka streemaa noita ulkomaisia tv lähetyksiä. Tietsikalla saa näkymään mut en usko et Androidilla sais.
Tuli kans tilattua kokeeksi kun sattui löytymään halvalla
Edit: en oo nyt varma tuleeko tuossa EU adapteri mukana.. mut voisko joku laitteen omaava tarkistaa minkälaisen virtalähteen toi vaatii?
Kauanko immeisillä on kestänyt, että on lähtenyt paketti matkaan tuolta geekbuyingistä..? Viikko sitten tilasin ja edelleen tilaus tuossa Payment confirmed (processing) tilassa. Yhden mk808b tilauksen jo peruin dealextremestä kun ilmottivat parin viikon odottelun jälkeen ettei olekkaan tuotetta...
Nakataanpa pirun tyhmä kysymys: millä tuota ohjataan?![]()
Perskuta. Tuo mun ebay tilaus tais mennä reisille... Odottavan aika on pitkä, eli jos jollain lojuu nurkassa ylimääräinen mk808 tikku, niin nakkaa yyveetä![]()
Mulla tuo tikku kyllä jääny vähän turhanpantiksi, pitäis uus telkku ostaa johon tuon sitten laittais.....![]()
Tänään hain mk808b:n ja measyn air mousen postista. Pakko sanoa että uskomattoman nopea oli toimitus kun sai vähän vaan potkittua tuota tilausta lähtemään. Airmailina 4:ssä päivässä... o_O
Tilasin tuon mk808b:n geekbuying.comista. Ei kai tule jotain tullihommia?
Kallistuin sitten kumminkin tuon Raspberry Pi:n puolelle. Ei ole hinnalla kyllä tuokaan pilattu.
OpenELEC, Debian tai vanha tuttu Arch tuolle olis tarkoitus syöttää.
Tässä viimepäivät mennyt vikkelästi sarjoja katsellessa XBMC + 1Channel combolla MBP:llä
Mutta pitäähän telkullekin oma palikka olla![]()
e: Joo en ala tähän leikkiin.
Meinasin jo ostaa tällaisen mutta kahlattuani kaikki sivut läpi tuntuu niin vikaiselta systeemiltä vielä että ennemmin olen ilman.
Muutakin tekemistä kuin ihmetellä toimiiko vaiko eikö toimi, miksi toimiessaan resot on väärät, miksi kuva vilkkuu, miksi teksti ei toimi, miksi se toimiessaan on väärän kokoinen.
Viimeksi muokannut Motomoto; 30.07.13 kello 08:04.
"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"