10. ja 14. päivä lähetetyt paketit perillä tänään![]()
Onneks, koska tajusin että oon ens viikon reissussa... Toisesta paketista kuoriutui säilytyskotelo, nyt on mukavampi reissata :P
Tänään maistellaan mm. omenaa, karamelliä ja vaniljaa.
eli meidän paketti on hukkunut johonkin välille koska ei ole tullut ja kaikki muut ovat pakettinsa varmaan jo saanneet..voi prkl..ei siinä mitään jos omat nesteet menee, mutta kun siinä on kaikkiaan neljän ihmisen nesteet. pitää kyllä varmaan harkita toista paikkaa tulevaisuudessa mistä tilaa nesteet..alkaa vaan pian asiakaskunta karkaamaan juurikin tuon ongelman takia, että paketit "hukkuu" tai tulee todella hitaasti. harmi sinäänsä koska ennen homma toimi ainakin loistavasti![]()
Niin se on aina kauppiaan vika siinä vaiheessa kun tilaus on annetti postin käteen ja siinä kestää.
Varsinkin kun kauppias omistaa postin ja tullilaitoksen....
Esimerkkinä :
Tämäkin on varmaan tuon paketin lähettäneen kauppiaan vika.
Ja ärsyttää ketju on täynnä näitä kun paketti on seilannut kaksi kertaa edestakaisin suomea.
Tai käynyt Itävallassa vähän laskettelemassa..
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
en mää tuota kauppaa syytäkkään, mutta muilla esim. Toscanalla ja Libertyllä posti kulkee huomattavasti nopeammin..eli vika on siinä postissa, mutta noilla tuo posti puoli on vaan nopeampi ei siitä mihinkään pääse. toivotaan että, se paketti sieltä kuitenkin jossain vaiheessa tulee koska niin kuin kuvitella saattaa niin 4 ihmisen nesteet ei ole kovin halpa paketti![]()
Toscanan postista en tiedä, mutta varmaan joku Draculan lentoposti.
Libe käyttää Royal Painia.
eCW:ltä ulkomaan paketit liikkuu Deutsche postilla jonka totesivat viimevuonna paremmaksi kuin Royal Pain.
Mutta vaihteluahan niissäkin taitaa olla. Oma kohtainen kokemus on kyllä tuo Itella <3
Platin kanssa vuonna nakki ja makkara tilattiin Jenkkilästä samana päivänä rojua.
Se asuu tossa 200m päässä.. Viiden päivän toimituserot meillä.
Sillä itse suosinkin kimpoissa / jos muiden rojuja niin kuriiripalveluita.
Pääsee nauttimaan päivässä parissa koko porukka uusista leluista![]()
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
no ei auta kuin odotella josko se "natsi" postija oma työnantaja kuskaisi yhteyistyönä tuon paketin nopeeta lootaan
ja eikös se mene niin että jos ei ole 25 arkipäivässä paketti perillä niin laittavat uuden tulemaan?
Kuinka kauan teillä täältä tilanneilla "ennätys" on päiviä enimmillään mennyt ennen paketin saapumista?
13 päivä tehty tilaus, tänään tipahti postiluukusta. Pätkis pullo oli vaan päässyt hieman vuotamaan, mutta elämä on... Joulukuussa tehty tilaus oli myös viidessä päivässä perillä. Pisimmillään olen joutunut odottamaan 10 päivää pakettia. Mulla toiminut velhojen kanssa kyllä hyvin kaupat ja ei ole vielä ainakaan syytä siirtyä muualle asiakkaaksi.
25 arkipäivää on juu tuo limiitti. Eli jos ei siihen mennessä postilaatikko kolise niin viestiä mulle cs@ecigwizard.com (ihan suomeksi voi kirjoitella).
Itseasiassa jäätävin taisi olla 24 arkipäivää lähetyksestä kun asiakas ilmoitti 'paketti saapui'.
Laita kuitista ja Pätkiksestä kuvaa tilausnumeron kera cs@ecigwizard.com
www.eCigWizard.com - EN / FI / DE | www.vapelab.com | VapeShop | FB & Twitter | ASPA Suomeksi : cs@ecigwizard.com
13.1.2013 tilattu
18.1.2013 kotona halvimmalla posteilla
eipä ole kertaaka pettänyt viikossa kotiin joka kerta tullu
Laitteet:innokin iTaste SVD:RSST
Itellä on tullu paketit ehjänä ja viikon sisällä. Kerran tais mennä vähä alle 2 viikkoa että paketti tuli perille. Ite oon kans alkanu suosimaan tuota DHL postitusta arvokkaammissa lähetyksissä ettei tarvi alkaa miettimään että onko se paketti hukkunu vai missä se on. Nyt tällä viikolla ko tilasin positiivinen yllätys oli että hyllyssä sattu olee aivan kaikki mitä halusin tilata. Tuoko ois joka kerta nii olisin onnellinen, mutta onhan se mahotonta pittää kaikkia makuja ja vahvuuksia koko ajan hyllyssä. Ja noista ko paketti lähteny joillaki reissaamaan nii mitä nyt on alalta jonkin verran työkokemusta voin sanoa, että ei tartte olla iso virhe että ne paketit lähtee vähä kiertelee maailmaa joten aika lailla huonoa tuuria jos usiammin on paketit myöhästelleet.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Jos kauppias korvaa tuotteen mitä olen halunnut lähimmällä vastaavalla tuotteella, JA jos puhutaan akuista niin meikäläinen vetää vetää niitä kuuluisia vihreitä pyöreitä nokan täyteen saman tienJa lähtee tuotteet samantien takaisin
Vaikka ois tuplamäärä akkuja MITÄ olen tilannut :-\
Ilmeisesti Efest-Aw?
höyryä 17.1.2012 alkaen.