"Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"
noniinpä taas hienoa poijjaat!
koittakaa käyttäytyä.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
hitto mä missasin nää kemut![]()
No nyt lähti kaikkea jännää tilaukseen Inalta, ensimmäistä kertaa sekottelemaan itse
2x BOTTLE 10 ml. Dropper SET 5 PCS - COLORLESS
1x BOTTLE 30 ml. Dropper SET 5 PCS. - COLORLESS
1x E-FLAVOUR LEMON - 100 ml.
2x E-FLAVOUR GRAPEFRUIT 10 ml.
2x E-FLAVOUR RASPBERRY - 10 ml.
1x E-FLAVOUR COLA -10ml.
1x E-FLAVOUR MENTHOL - 10 ml
1x E-FLAVOUR RED ENERGY by Inawera - 10 ml (d'milano tjsp)
1x E-FLAVOUR CHERRY by Inawera - 10 ml (d'milano tjsp)
18mg/ml VPG:tä riittävästi
![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Varoituksia ei uskottu, ja vaikka pathfinder66 tässä on enemmän provoava osapuoli, te (+motomoto) molemmat lähdette.
Nähdään lomanne jälkeen. moi.
![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Luup1lla hirttää selvästi kiinni.
Asiaan; onkos jollain heittää jotain hyvää sekotussuhdetta Inan eukaliptus z mieta ja menthol tiivisteille? Oliko näille jo 5% liikaa?
No johan on heitot.
Pitänee siis lähteä tosta 3% liikkeelle. Kiitokset tästä.![]()
Tein tuossa avokille menthoolia. 10ml pohjaa ja 3 tippaa mentholia ( 1ml = ~40 tippaa - 1 tippa = ~0.025m - 1 tippa = ~0,25% /10ml) eli ~0,75% tuli tiivistettä ja kuulemma tuli ennen menthol++ savukkeita polttaneelle suulle ehkä jo liikaakin mentholia. Suuria heittoja tai eroja nesteissä tiedä häntä, kokeilemallahan kaikki selviää
pitääpäs koittaa tota sweeteneriä kun seuraavan kerran teen (0,5ml päivässä joten hetki menee)
Elikkä onko noi flavours for e-cigarette nyt niitä arominesteitä, joita voin sekoitella itse n.5-20% siihen VPG-pohjaan? Esimerkiksi siis tästä valikosta: http://www.inawera.com/exotic-flavou...page=2&op=list? Ja paljonkohan tuota 12mg pohjaa kehtaisi tilata että tulee perille asti, oisko ongelmia esim 300ml?
300-600ml(+30-120ml makuja ) mä oon tilanny yleensä 18mg, jotkut huomattavasti isompiakin eriä. 300ml kanssa ei tule millään ongelmia![]()
Juu ja kannatta huudella täällä
Selittele siinä sitte 3kk käyttöä puhumattakaan ns. niksarajasta :P
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
uskaltaako tuolta ihan pankkisiirto maksulla tilata? ajattelin illalla laittaa menemään tilauksen nesteet aika finiitto.
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee