Nimenomaan soodasta.Alkuperäinen postaaja Natsu
Nimenomaan soodasta.Alkuperäinen postaaja Natsu
Do or do not, there is no Barole.
Sillä nimenomaan saadaan seos emäksiseksi. Rikkoo kudosta ja mahdollistaa mömmöjen imeytyminen. Mitä emäksisempää, sitä paremmin imeytyy.Alkuperäinen postaaja PalleX2
Mutta sitten on se kääntöpuoli, emäs on ihmisen kudoksille happoja pahempaa, tarttuu tiukemmin, imeytyy ja syövyttää syvemmälle.
Do or do not, there is no Barole.
Nökkee tuli vedettyä tykillä ylähuuleen pentuna. Ne ruottalaiset pussinuuskat, Ettanit ja muut, oli kakkaa, piti olla kotimaista, ja kökkö semmoisenaan huuleen ilman mitään pussukoita. Oli punakantista ja kultakantista.
Nythän se on kielletty täällä, ja kotimainen valmistus loppui.
Mutta silloin kasarilla sitä piti käyttää röökin korvikkeena, että sai koulussakin tunnilla olla nikotiinin vaikutuksen alaisena.
En tosin koskaan saanut siitä oikein mitään tyydytystä. Rööki oli parempaa, niinpä se nökke jäi pois ajan kanssa.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Ei ole muuten parempia sikareita olemassa, mitä olen Romeo y Julieta ja Antonio y Cleopatra nimisiä joskus maistanut. Osuvat nimet molemmilla vaikka eivät vissiin ole saman valmistajan tuotoksia Harmi että se laatikko Grenadier'sin Antonio y Cleopatraa pääsi joskus loppumaan. Vielä toisinaan haikailen niiden perään :'(
Harmi aikoinaan, että noi kotimaiset J. Sundqvistin Piano-sikarit olivat joskus kitkerä pettymys.
Aika offtopiciksi on päässyt heittäytymään
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
lahjotin pois mun icetoolin pari vuotta sitten.
punasta "puussia", kultastakin oli. tulihan tuotakin kiskottua, generalia ja camelia lähinnännä.
nykyään kun haistaa nuuskapurkkia alkaa melkeen kuola valumaan.
mutta tämä ketju... huhhuh mitä settiä. yritä tässä nyt teidän kanssa elää.
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
http://www.smoke1.co.uk/cgi-bin/ss00...y=7&PR=-1&TB=A
Vanhaa kunnon purutupakkaa eli mälliä kun saisi..taidettiin kieltää Suomessa jo 80 -luvulla..ikuisesti muistan sen karmeen kirvelevän maun penskana kun pureskeltuani enskerran..hirvittävän syljen erityksen kanssa..liemi alkoi valua suusta kurkkuun..
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Löytyy jenkeistä pureskeltavaa tupakkaa. Hyvin lakritsaisen makuisia yleensä nuo, ja itse lakritsan ystävänä tykkään kovin. Tosin kauheasti sylkeä erittävät, joten sisällä pureskelu vaatii vähintään sylkykupin. Autollakin joutui ajelemaan ikkuna auki, kun ei kauan kerennyt pureskella kun suussa oli jo tosi paljon sylkeä. Tosi tujakoita ovat, ja sitä sylkeä ei kärsi nieleskellä, aiheuttaa varmuudella ainakin närästystä. Veikkaan että laatta lentää jos enemmän nieleskelee, vähän sama kuin nikotiinipurkasta irtoavan syljen kanssa mutta moninkertaisesti vahvempi pistely.
Jotenkin ällöttää ajatuskin mällistä kun noita nyt lukoo. Nuuskakin oli paskaa, mutta tommonen vielä. Ilmankos on niitä sylkykuppeja Lucky Luke sarjiksissakin, kai ne tosiaan on olleet arkipäivää jossain.
Ei tommosta, eih.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Jo on taas, mutta pakko kokeilla. Eli sekoitetaan sooda suoraan e-nesteeseen vai pitääkö se eka lämmittää jotenkin?
Eikö suola ajaisi saman asian. Tämä kiinnostaa lähinnä sen takia kun ei oo ensimmäinen kerta kun tulee otettua vain litkut vahingossa mukaan.
Kai sitä voisi soodalla/suolalla boostata, mut uskon et moni on kokeillu ihan pelkästään neste+serla menetelmällä. Täytyy vaan huomioida et nuuskapussissa on niin pal enemmän nikotiinia et suht vahvaakin e-nestettä saa käyttää et täyttyis nuuskan niksamäärät.
Itsehän koitin vaan 12mg:llä ja vähän se siellä pisteli. Nyt ku on 25mg:tä ni vois koittaa uusiks