Onko mitään hajua, mikä on ongelmana peleonilla. Kun yritän rekisteröityä, syötän tiedot ja painan sign up -- fatal error. Onko muilla ollut vastaavia onkelmia? :'(
Ei paljoa kerenny ihmetellä ku peleonin paketti oli jo postissaMa lähti ja Ke Turussa.. Ni ja saapumisilmotus oli tänään luukussa
Ja olipa muutes vielä kaks tilausta yhdistetty ja siitä laitettiin sähköpostiin infoa![]()
Omat kokemukset ovat kyllä pelkkää plussaa. Seuranta koodia ei välillä saa kysymälläkään mutta se on pieni murhe hintoihin nähden![]()
Dodii, paketti on hyppysissä. Ennen aamukasia ilmestyi lähipostiin.
Tilattu siis 18.10., eli 10 päivää siinä meni viikonloppu mukaanlukien. Hyvin oli taas paketoitu ja kaikki kamat mukana. Plussat sinne!
Koko nyssäkkä tuoksahtaa suht voimakkaasti mentolille, mutta ei se pullo ainakaan silminnähden ole vuotanut. Taitaa se haju tulla läpi mistä vaan. Tai sitten pakkaamossa höyrytellään 24/7
Ylläreitä ei tällä kertaa ollut mukana, mutta eipä se mitään... näillä mennään taas piiitkän aikaa. Thanks, Andy!
Sydämeni läikähti innosta tuota lukiessani, mutta ei - ihan kartoja siellä vain oli. Yksi on nyt täytetty Joyen 11mg Cappuccinolla joka on... ööö... punaista? Vanuun imeytettynä pinkkiä. Hello Karto!
Paahtuneelta. En osaa sanoa tuon paremmin... välillä häivähdys popcorniaEi ihan miellyttävimmästä päästä, mutta parempaa kuin Libertyn todella kammottava esitys. Sitä otin onneksi vain 5ml putelin.
Kahvilta tämä ei maistu, mutta katsotaanpa huomenna, jos vaikka karto vaatii vähän tasoittumista. Tästä liemestä ei kaiketi ole vielä arvostelua; pitää kirjoitella jotain pientä kunhan selviää josko maku tuosta vielä elää...
Peleonista ei mitään pahaa, mut ketuttaa. Tilaus tehty 15.10, tilaus lähteny 18.10 ja puolan posti laittanu paketin eteenpäin 21.10. Olis kiva kuulla tilauksesta edes jotain ens viikolla. Henk.kohtasesti syytän suomen päätä. Kyseessä on pyöreesti 150€ tilaus eli isompi mitä normaalisti. Kaikki pikkutilaukset mitä oon tehny ton tilauksen jälkeen on tullu perus nopeesti perille. Tästälähin teen vain pienehköjä tilauksia, posteista viis.
Nim:tanan suomen tullilaitos
Ymmärtääkseni esitäyttö / säilytysneste koskisi vain vanuttomia atoja, kokeneemmat korjatkaa... mutta juuri latasin samanlaiseen kartoon 18mg Lemonia eikä se maistu oikeastaan miltään. Oikein tarkkaan makustellessa huomaa samanlaisen kirpeän tuntuman kuin on Orangessakin, siinä se vain on paljon voimakkaampi, tosin ato/patruuna-yhdistelmällä kokeiltuna. Tämä karto pärisee kuin ES, paukkuja tuntuisi olevan, vaan onko jo liikaakin kun noin kiehauttelee? Vai eikö lanka saa tarpeeksi nestettä? Katsotaanpa tätäkin aamulla. Tai joo... aamupäivällä aikaisintaan kun nyt alkaa BF3-sessioAlkuperäinen postaaja Existance
Kirsikalle ja Red Bullille meinaan vielä antaa mahdollisuuden - Wizardin halpiskirsikka on ainakin hyvää. Peleonin nesteistä 19-81 on edelleen suosikki.
Tupakalta se osapuilleen maistuu, ks. arvostelu. Tippa mentolia sekaan toimii hienosti, kirsikkaa pitää myös kokeilla - tämä voi olla muutenkin erinomainen pohjaneste omille sekoituksille miedon makunsa vuoksi. Tämä 18mg versio on minulle aika sopiva, tosin tällä hetkellä se näyttäisi olevan myös ainoa vaihtoehto, ainakin 30ml pullossa.
Ite oon testaillu peleonin nesteistä nyt reilua kymmentä ja ei ainakaan vielä ole hirveitä riemunkiljahduksia aiheuttanut mikään, mutta ei toisaalta pahoja pettymyksiäkään ole ollut. Olen yrittänyt kuitenkin vielä toistaiseksi pysytellä näissä halvoissa nesteissä ettei vaan käy niin että ne ei enää maistukaan parempien(?) jälkeen.Kahvin makuinen kiinnostaisi mutta ei ainakaan kumpikaan noista kokeilemistani (cappuchino ja peruskahvi) ole ollut lähelläkään. Peruskahvista sai ihan höyryteltävän lisäämällä vähän minttua sekaan ja antamalla seisoa mega dc cartossa pari päivää. Hyvältä maistui vaniljajäätelön jälkeen ainakin.
![]()
Perusnesteenä on alusta asti toiminut usa mixin ja mentholin sekoitus (60/40) ja se sopii entiselle vihreän polttajalle hyvin. Näiden lisäksi ainoa maku mitä oon tilannut lisää on juurikin tuo mainittu kirsikka, jota on tullut höyryteltyä iltaisin. 18mg litkuja on tähän asti käytetty mutta tulossa on myös miedompia koska nuo cartot potkivat sen verran hyvin että nekin varmasti riittää ainakin sen perusteella mitä olen nyt noita kylkiäispulloja maistellut.
Nyt on uutta lähetystä odoteltu reilun viikon verran, mutta eiköhän se sieltä postista kolahda jossain vaiheessa. Nesteitä kyllä riittää. Tulossa on taas kymmenisen uutta makua, cartoja, makuaineita ja viime tilauksesta unohtamani miedompi pohjaneste niin pääsee senkin puolen kokeilemaan. Ei voi kyllä oikein moittia kauppaa mistään tilanteen tietäen ja vertailukohtaakin on hyvin vähän koska kaikki kolme tilausta on peleonilta tehty pihi mies kun olen.Oikein tyytyväinen olen ollut. Aloituspakkauksen mukana tulleista atoista toinen heitti lusikan nurkkaan tänään mutta kestihän se 1,5kk, tosin nyt viime aikoina on tankit olleet vähäisellä käytöllä cartojen saavuttua taloon. Muuten on kaikki toiminut kyllä moitteettomasti.
Uusi tilauskin pitäisi jo laittaa menemään, koska pitäisi paremmalle puoliskollekin kuulema oma, vähän naisellisempi malli tilata. Varmaan menee tuohon perus 510-linjalle joko tankilla tai ilman. Onko jollain parempia ehdotuksia kun vaatimuksena on suhteellisen pienikokoinen, helppokäyttöinen ja mielellään yhden illan ilman säätämistä kestävä laite? Ai niin ja kivan värinen pitää vielä olla.![]()
Tervehdys vaan kaikille foorumilaisille o/ . Onko kenellekkään tullut peleonista kamat ilman ,että on saanut ikinä sitä seurantakoodia vai tuleeko seurantakoodi AINA kun tilaat peleonista. En viittinyt vielä häiritä Peleonin porukkaa vaan aattelin kysästä täältä ekana. Juu ja kuitti tuli ja en ainakaa siitä muuta bongannu kun tilausnumeron. Koomista, että valitsin vielä sen "nopeamman" postin. Tilaus tehty 26. Päivä.