Otin jo vapauden tutulla sorvarilla teettä 510 liittimen kunhan vain kerkiäisin sen haagasta hakemaan.
Niin ja mikäli se on sen jo sorvannut.
Vaikka se pilaisikin osaltaan hybridi -statusta, olisi 510 -adapteri ihan jees. Pikku lisäosa, joka parantaisi käytettävyyttä ja muokattavuutta, sekä lisäisi varmasti asiakaskuntaa sekä tyytyväisyyttä. :
Joku muukin sitä jo manas, mutta sanokaa munkin sanoneen: Gixxxer on seuraava Imeo, diablo on seuraava Golden Greek.
e. Mutta ei mitään paineita![]()
None taken![]()
Mä sain tänään Diablon #119 käsiini ja olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen. En todellakaan uskois että on valmistajan ensimmäinen laite kyseessä.
Pari setuppia tehtynä ilman mitään ongelmia, mistään suunnasta ei löydy ainuttakaan asiaa jonka "tekisin itse toisin"
Setupin teko on helppoa, nappi toimii hienosti, yläcäppi pysyy paikoillaan, akut ei helise putkessa ja imuvastus on omaan makuun täydellinen.
Niin, ja voi herranjumala tota lukitusrengasta
Kattelen justiinsa ZAG:ia ja Orionia tossa vieressä ja mietin että myyntiin taitavat joutaa![]()
Kiva kuulla että on paljon tyytyväisiä asiakkaita, toivotaan että myös tulevat tuotteet saavat yhtä hyvän vastaanoton.
Ottaisin mieluummin toimivia tuotteita ilman innovaatiota tahi hybristä, kiitos.
KGO & Twist
eli pysyttele trolli sitten ihan ego- linjalla
- JJ
Kyllä musta tossa Diablossa on hyväksihavaittuja ominaisuuksia ilman turhaa kikkailua eli ei ole keksitty turhaan pyörää uudelleen.
KGO & Twist
Mä myös raapustin omat näkemykseni Diablo hybridistä: http://www.vapefest.fi/forum/viewtop...10&t=114&p=866
Tulipas pirun typerä olo, kun tuli lasku Gixxxeriltä; tämähän tosiaan maksetaan vain Paypalilla, ja sattuneesta syystä omani on lukossa (en oikeasti edes 2010-luvulla käytä Paypalia mihinkään). Noh, tarttee neuvotella Paypalin kanssa ja saada tuo tili toimintaan taas, toivotaan että onnistuu ennen määräaikaa.
Laitetaas nyt tännekkin vielä tämä kertaalleen mitä uudistuksia tulee tuohon seuraavaan tuotantoerään joka menee nimellä version 1.1
- Akkuputket tehdään saumattomasta putkesta joten ei näy enää mitään rajoja niissä
- Nappiin tulee levyprikka joka mahdollistaa sen että akkujen pituudessa voi olla 1mm heitto ja silti akku istuu putkeen ilman rakoa ja heilumista
- Napin kontaktitappi tehdään erilailla joka mahdollistaa kontaktin pituussäädön ja näin ollen täydellisen kontaktin akun ja napin välillä, tämä myös estää sen että nappi ei pysty leviämään vahingossa
- Messinkiset kontaktipinnat jotka ovat yhteydessä akkuun, kullataan minimoimaan jännitehäviöt ja messingin hapettuminen
Kuulostaa erinomaiselta, helmikuuta odotellessa!![]()
Kai näitäkin sitten saa puhallettuna ja kiillotettuina? Aloin kelailemaan toista diabloa, mutta kerran tuollaista luvassa niin malttaa odottaa sinne asti. Kuullostaa erittäin hyvälle. Ei ehkä hienoin käyttämäni, mutta paras hybrid käytännöllisesti!
Nimimerkillä DiabloFanBoy035![]()