Sivu 28 / 102 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 182425262728293031323878 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 2030

Aihe: Vamo

Vs: Vamo

Item has been registered.
    Registration: 7.1.2013 14:24:31

Jeespoks, tulihan se vamo kitti vihdoin ja viimein Suomeen Kiinasta Tilattu 19.12...Luulis olevan ke/to postilaatikossa. Toivottavasti on toimiva verme, menis kyllä järki takuuvaihdossa noilla toimitusajoilla Maltan tuskin ees odottaa, että pääsis imailemaan ekat höyryt

Höyryttelijä

Sijainti
    Ii

Lainaus Alkuperäinen postaaja Jyrgenaut Näytä viesti
    No itsellä ainakin tuon perusversion kromaukset alkaa pikkuhiljaa kulumaan paikoin pois ja naarmujakin alkaa olla jonkin verran. Eli tuo stainless versio varmaan kestää vähän paremmin siistinä. Lisäksi siinä taitaa olla jo huomattavasti parempi pohjajousi valmiina.
    tuon perus version laitoin tilaukseen no sen pohja jousen voi onneksi vaihtaa

Höyryttelijä

Sijainti
    Ii

tuola perus pohjajousella ei tee mitään kyllä pätkii vaan no sitä kun venytin nii toimii mutta pitää hommata kyllä parempi jousi heti

Vielä kun ne möis uudet sisuskalutkin sisään "ja että ne olis helppo vaihtaa" näihin värkkeihin niin alkaisi olla hyötyä ruostumattomasta teräksestä ^-^ Tuskin tuo tavallinen teräskään ehtii ruostua puhki ennen elektroniikan pamahtamista

No, nyt on ensi "purasut" otettu Vamosta onhan tää aika painava laite äkkiseltään lyhyenäkin, kahella akulla tuntuu antavan pienemmällä wattimäärällä samat höyryt, mutta järkyttävä jöötihan se on sillon. Mut pääasia että löylyä tuntuu riittävän pelkällä pg nesteellä 12w...extrajousen otin fikkarista jo heti ennen ekaa testiä. Yhteenvetona en voi kun suositella vaikkei kokemusta pahemmin eri laitteista ookkaa...

Höyrypää koskt's Avatar

Sijainti
    Hyvinkää

Toista päivää vamo käytössä. Muutama havainto tullu tehtyä: pohjakorkki lämpenee jonkun verran vaikka on uudenmallinen jousi ja tulitusnappulassa on välillä viivettä tai ei ota ollenkaan kontaktia että joutuu painaan uudestaan. Onko muilla tossa napissa ongelmia? Muuten vaikuttaa hyvältä laitteelta
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Ei oo kyllä tainnu koskaan jättää tulittamatta.

Kävi sitten niin mukavasti, et kummatkin kiinan akut sano kaput, liekkö 15w(3-4A) ollu liikaa 1.6ohmin dc kartolla kerkeshän ne yhen illan olemaan käytössä ja latasinkin välillä. Noh huomenna pitäs tulla imr akut puffilta jospa ne toimis paremmin kun noname lithiumit Toivottavasti laitteet on muuten ok, ei vara-akkuja et pystys testaamaan

Lainaus Alkuperäinen postaaja koskt Näytä viesti
    Toista päivää vamo käytössä. Muutama havainto tullu tehtyä: pohjakorkki lämpenee jonkun verran vaikka on uudenmallinen jousi ja tulitusnappulassa on välillä viivettä tai ei ota ollenkaan kontaktia että joutuu painaan uudestaan. Onko muilla tossa napissa ongelmia? Muuten vaikuttaa hyvältä laitteelta
    Täällä liipasin toimi kyllä ihan moitteetomasti. Käsittääkseni oli uus jäykempi jousi vaihdettu+lisäjousi taskulampusta. Koko runko lämpes kyllä mun mielestä aika paljon. Asiaan varmasti vaikutti aika paljon kun tuli alkutäpinöissä imailtua aika reippaaseen tahtiin 6-15w välillä ja sen jälkeen 10watilla mikä rupes tuntumaan sopivalta.

Höyrypää koskt's Avatar

Sijainti
    Hyvinkää

Vika oli kartossa. Se keskitappi oli painunu sisään eikä saanu kunnon kontaktia. Taas höyryää hyvin!
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

Joo...ei tässä laitteessa kannata tai hyödytä käyttää muuta kuin imr akkuja. Ei noi uudet trustfiren akut pelaa Vamossa kun pikkasen aikaa ja alkaa sitten ilmoittaa Lo. Taas sama homma kun uudestaan latas... No noi tulikin tilattua tuota Bolttia varten. Toisaalta miksi siinäkään käyttää muuta kuin imr akkuja?? Lavatubessa ja Howitzerissa tosin noi trustfiren akut toimii ihan normaalisti....tai toimii ja toimii... mutta ei anna samanlaista voimaa kuin imr akut!!

Itellä ei ole tarvetta jouselle ja saahan niitä vaikka sieltä ohlssonilta...tossa vois olla vaihtoehto jos tilaa tuolta muutakin...no kuitenkin...tiedä sitten ton mittoja?

http://www.ecigwizard.com/fi/modit/m...ihtojousi.html

Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Joo...ei tässä laitteessa kannata tai hyödytä käyttää muuta kuin imr akkuja. Ei noi uudet trustfiren akut pelaa Vamossa kun pikkasen aikaa ja alkaa sitten ilmoittaa Lo. Taas sama homma kun uudestaan latas... No noi tulikin tilattua tuota Bolttia varten. Toisaalta miksi siinäkään käyttää muuta kuin imr akkuja?? Lavatubessa ja Howitzerissa tosin noi trustfiren akut toimii ihan normaalisti....tai toimii ja toimii... mutta ei anna samanlaista voimaa kuin imr akut!!
    Juu, jouduin tilaamaan alkuperäsien akkujen tilalle heti Efest:in imr 16350 akkusarjan ihan hinta/laatu suhteen takia kun joutuu loppukuun vetämään aika säästölinjalla , muttei oo kyllä valittamista oo ollu ainakaan 10w kuormalla(koko illan nyt on kestäny akku täyteen ladattuna). Enempää en uskalla antaakkaan eikä tarvista tunnu olevankaan vaikka kyllähän noillakin pitäs olla vielä suurempi virranantokyky. Summasummarum, volttivehkeisiin AINA imr. Jos budjetti kestää ni aw imr on ainakin pelkästään kehuttu. Melkeen vuoden tässä opiskeltu eri laite/liemi variaatioita ja käytännössä ekoilla ego-c:llä kärvistelyä, kun ei saa mieleisiä höyryjä ees pg-vg seoksilla. Koko ajan sitä oppii lisää vaikken guru vielä olekkaan. Alussa oli kyllä pihalla ku kaivinkone. Tää kokoonpano ainakin toimii upeesti tällähetkellä ja näyttääkin pirun hyvältä

Niin ne pitää nesteet tehdäkin itse Miksupoksu!! ^-^

Vaikkei tämä homma Vamoon liitykään niin ....kyllä siinä hemmetisti säästää rahaa ja tietää mitä saa kun valmistaa itse nesteet...jää ne turhat 20 euron karmeanmakuiset tönikät "valmiit niksanesteet" pois millä ei ole mitään käyttöä ja jää lojumaan kaappiin.

Voi niilläkin rahoilla tilailla vaikka Modeja Kiinasta. "siellä oikea hinta/laatusuhde kiinamodin elinajan suhteen"...kun ei niillä mitään kiirettä ole tulemisella

Hmm...tulipas viesti kahteen kertaan

Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    Niin ne pitää nesteet tehdäkin itse Miksupoksu!! ^-^

Vaikkei tämä homma Vamoon liitykään niin ....kyllä siinä hemmetisti säästää rahaa ja tietää mitä saa kun valmistaa itse nesteet...jää ne turhat 20 euron karmeanmakuiset tönikät "valmiit niksanesteet" pois millä ei ole mitään käyttöä ja jää lojumaan kaappiin.

Voi niilläkin rahoilla tilailla vaikka Modeja Kiinasta. "siellä oikea hinta/laatusuhde kiinamodin elinajan suhteen"...kun ei niillä mitään kiirettä ole tulemisella
    Kyllä tuolla DIY-meiningillä mieleisenmakuisia litkuja saa, kokeilemalla ja drippailemalla. Pitäisi vaan pitää tarkkaa kirjaa siitä, mitä ja kuinka paljon kuhunkin sekoitukseen on laittanut. Mutta ei tahdo oikein aikaa tuollaiseen tarkkuuteen löytyä ;-)

Kerropas kuomaseni, mistä kiinaliikkeestä soisi MODien ohella tilailla vaikka Smok R-Tankeja tai vaikka O(d)dyja? Kovasti olen haeskellut, mutta ainakin Alibaba-osastolla ei yksittäiskappaleita löydy vaan pitäisi tilata vähintään 100 kappaletta.

Mä en ole tilaillut kuin noista kahdesta...en tiedä löytyykö noista.

http://zainy.net/modules/paypal/payment/submit.php

http://www.e-liquid.cn/

Tuolta porukka tilailee myös...ite en ole sieltä tilannut:

http://www.vaporhawk.com/auction_search.php

Jeps ite laitan aina paperille ylös omat reseptit...määrät, vahvuudet ja aromiasteen %.....on helpompaa ettei aina pidä katsoa laskurista mites se nyt menikään...toisethan laskee tippoja mutta itse kyllä käytän ihan ruiskua annosteluun!!

Tämä ei nyt liity vamoon mutta onko mahdollista että lavatube tuolla e-liquid.cn:llä maksaa vain 18$?

On :-)

Mulla on yksi sellainen juuri tilauksessa! Siihen tulee 5 dollarin toimitusmaksu päälle mutta hinta silti jää jonnekin 20 euroon kaikkineen!! Tarkemmin kun laskin niin hinta jää postikuluineen 18.29 euroon muistaakseni....halpaa eikö

http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html

Mä laskin just että mulla on noista kaupoista tällähetkellä tilauksessa 4 erilaista lavatubea ja hintaa niillä noin 85 euroa yhteensä.

Ei mulla mitään kiirettä ole ...saapuu kun saapuu kun on noii vamotkin tossa toiminnassa vielä "tosin ne on suomesta ostettu"

Olen koittanut kasata sellaisia paketteja ettei joudu maksaa tuota uutta alv veroa tullissa. Toisaalta kannattaa myös käyttää tullilaskuria onko kannattavampaa tilata köntissä vai erikseen!!

http://fybmp9vq.c4-suncomet.com/tulli/#2

Ohjeita tuon käyttöön löytyy omasta viestiketjusta!!

Tuossa vielä kun oli juttua nesteiden teosta itse niin helppokäyttönen laskuri:

http://www.todmuller.com/ejuice/ejuice.php

Jumaliste no pitääpä itekki tuosta laittaa lavatube tilaukseen

Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •