Red Bull (18mg)
Valmistaja: Yunnan Dekang Biotechnology (jälleen kerran oletetusti)
Kotisivu: http://www.yndekang.com/
Hinta ostohetkellä: 2.50€ (10ml)
Ostopaikka: http://www.heaven-gifts.com/
Nikotiinipitoisuus: 18mg (High)
PG / VG: Ei ilmoitettu, taas oletan että PG, eivätkös kaikki HG:n mehut ole? Onko Vizillä tai jollakin tähän valistunutta arviota?
Pakkaus: Muovipullo
Tämä maku herätti kyllä välittömästi mielenkiinnon, kun näin siitä puhuttavan täällä. Jotenkin ajattelin tämän soveltuvan sellaisiin tilanteisiin, joissa kaipaa vähän vaihtelua jatkuvasti käyttämistään perinteisemmistä mauista, ja olin oikeassa. Mausta on vaikea sanoa, onko se nyt ihan Red Bullia vai jotain muuta energiajuomaa, mutta nappiin osuu joka tapauksessa. Kokemus on pirteä ja makea, mutta ei ällö.
Tämä on toistaiseksi testaamistani 18mg nesteistä ainoa, jota voi poltella mielestäni ihan nautiskelun vuoksi pidempäänkin eikä "nikotiinihakuisesti". Kurkkutuntuma on ihan mukava, mutta ei esimerkiksi yhtä voimakas kuin maistamissani tupakkamauissa. Suosittelen siis tilailemaan tätä ihan suoraan tämän vahvuisena, koska laimeampana varmaankin menisi liikaa energiajuoman makuisen vesipiipun polttelun kaltaiseksi kokemukseksi. Höyryä tulee tästäkin ihan mukavasti, täytynee jatkossa tarkkailla tätä enemmän, onko joissain runsaampi vai ei. Ainoa mitä olen huomannut, että Ruyan 4#:ssä on ehkä vähän niukempi höyryntuotto, mutta muut maut ovat menneet aika yksiin siinä suhteessa.
Juu, eli tämä maku on omasta mielestäni tarkoitettu tuomaan vaihtelua varsinaisten suosikkimakujen oheen. Tätä ei oikein voi käyttää kiireessä matkustellessa tai muuten liikkuessa paljon, eikä oikein jatkuvasti kotonakaan makustellessa, koska kyseinen maku tulee liian monen toiston jälkeen jotenkin "yli". Tuo matkusteluun ja muuhun liikkumiseen itselläni vaadittu tupakanmakuinen e-neste on varmasti henkilökohtainen mieltymys, joka on selvinnyt itsellekin ihan vasta, mutta sen uskoisin olevan muillakin sama, että tätä on jotenkin häiritsevä höyrystellä "lempimakuna". Tuosta sopimattomuudesta jatkuvaan käyttöön tulee pisteen miinus, mutta sopivuudesta vaihteluksi laitan kuitenkin tälle kelpo pisteet. Väri on muuten tosiaan aika punainen, kun muilla e-nesteillä olen nähnyt käytännössä vain keltaisia värejä.
Arvosana: 9 / 10