onko kellään hajua vivi novan 2.5v cäppien tiivisteiden kokoa, ja että mitä materiaalia ne on? vuotaa ku seula läpitte.
onko kellään hajua vivi novan 2.5v cäppien tiivisteiden kokoa, ja että mitä materiaalia ne on? vuotaa ku seula läpitte.
fsusa gummybearssia. just otin paketista. alacäpin tiivisteessä näyttää olevan aika iso vekki johtuu siitä.
Tulipa tehtyä viviin mesh setuppi ihan piruuttaan. Kyllä meinaan käy ja kukkuu! #500 meshistä lyhyt ja ohut pötkö. Ei mitään tohotuksia tai nestepolttoja vaan lankaa ympärille ja vajaalla akulla virtaa tekeleelle. Katotaan kauanko kestää... Joutuuhan tätä vielä kallistelemaan niinku silicalla, mutta hyvältä vaikuttaa...![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Sopivan kokoista
Yhtään en mitannut minkä kokoista laitoin itse. Kaivoin rompelaatikosta sinnepäin sopivan ja väkisin venyttäen paikalleen. Kunhan nyt oli paksumpi kuin alkuperäinen.
itte olen puffilta tilannu. äskön ravistelin niin tipistä roiskuu nesteet, ei sitä tälläi koti höyryttelyssä huomaa, mutta töissä huomannu ku tippi märkä ku tulee välillä aika jänisloikka mentyä. testaan uusilla tiivisteillä jos ei pelitä ni ostan somniumin
![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Väittäisin että vika ei ole Vivissä, ei ole itseasiassa vika ollenkaan, vaan nestettä roiskuu coilista ja tulee imun mukana siihen kuppiin
Driptipin alle, kun coili on niin ylhäällä.
Mulla riittää kun putsaa kupin paperilla kerran päivässä.
Eikä Viviä tarvii käännellä niin nesteet ei mihkään lentele![]()
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Minä olen tilannut Vivi Novia Esmokelta ja Nikotiinittomasta. Esmoken tavara on tismalleen samanlaista kuin esim. PBusardon käyttämä. Nikotiinittoman "V3" on jotain muuta - atomisaattoripäiden muovi-/silikonipää on erilainen, yläcapin sisärakenne on erilainen jne. Onko muilla havaintoja eroista suomalaisissa putiikeissa? En tiedä onko kysymys tosiaan jostain uudemmasta versio kolmosesta, mutta äkkiseltään vaikuttaisi että osien ollessa erilaisia, niiden yhteensopivuus myös niin sanotusti kusee.