Eilen postista noudettu paketti Ameriikan maalta . 100ml Shire malt, 100ml Long bottom leaf, 60ml Oak barrel cider ja 60ml Isoisän yskänlääkettä. Tämä kokosetti vain 115 ekua kaikkine kuluineen, tilaus siis suoraan valmistajalta. Suht edukasta![]()
Eilen postista noudettu paketti Ameriikan maalta . 100ml Shire malt, 100ml Long bottom leaf, 60ml Oak barrel cider ja 60ml Isoisän yskänlääkettä. Tämä kokosetti vain 115 ekua kaikkine kuluineen, tilaus siis suoraan valmistajalta. Suht edukasta![]()
The world is yours
www.savuteshop.com, info(at)savuteshop.com
Shire Malttia on nyt tankillinen tullut makusteltua ja olen pitänyt kyllä nesteestä..häiritsevä tekijä on omille makunystyröille ollut lähinnä makeus jota pitänee yrittää saada pois tuulettamalla. Maussa on onnistuttu saamaan maltaanmakua aikaiseksi..tulee mieleen liotettu mallas ja sahdin vierteen tuoksu tai jotakin sinnepäin.Höyryä riittää ja maku on pyöreä. Joitakin muita halppisnesteitä on joskus tullut imuteltua joissa on yritetty saada vastaavaa maltaista makuviritystä aikaiseksi ja maku on ollut lähinnä ällöttävä. Shire malt on kuitenki mulle niitä nesteitä joihin myös varmaan kyllästyy äkkiä mutta johon palataan aina silloin tällöin uudelleenMielestäni piippusoosit on makujen suhteen yllättävän hyviä ja täyteläisiä VG nesteiksi.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Sweet Geargia Peach 12mg, pitäiskö tässä persikanmakua tulla jossain välissä?
Shire malt oli ainut joka oli hyvä neste näistä kolmesta mausta mitä kokeilin. Oak Barrel Cider ei myöskään säväyttänyt. Harmi kun Shire Malt on taas loppu melkein kaikkialta. :-\
www.savuteshop.com, info(at)savuteshop.com
Shire Maltti on hyvää. Tosin maistuu tosi paljon Long Bottom Leaffille. Tai sit olen vaan sekaisin. Testailu bogella ja Severuksella ja akkuputkena Paps v2 Severuksessa joku palttiaralla 1.7 ohmin setuppi.
Long Bottom Leaf maistuu mielestäni myös laimealle että en oikein saa tästä mitään irti.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”
Hovissa tuomio aleni. Ei nämä nyt liian hentoja makuja ollutkaan.
Unohdin putelit puuhasalkun perälle jokuseksi viikoksi ja otin myöhemmin uudestaan testiin. Tuli kaikki paitsi yskänlääke imailtua kiinalaisesta meshihärvelistä, rupes sitä makuakin löytymään. Aikaisemmas arvostelussa tuli näitä imailtua Kangerin maun hävitys kartoista.
-Long Bottom Leaf, Oak Barrel Cider ja Shire Malt maistui nyt uusintakierroksella hyvältä. Varmasti tulee tilailtua lisää.
-Sweet Georgia Peach olisi kaivannut vieläkin lisää makua. Ei välttämättä uusintatilaukseen.
-Kentucky Blue Grassin maku ei oikeen mun mieleen. Haju olikin jotain aivan järkyttävää. Mulla ei juuri koskaan tule pää kipeäksi mistään mutta tämän myrkyn haju laukas julmetun hedarin. Tähän en koske enää pitkällä kepilläkään.
Savute Shopista
http://www.savuteshop.com/index.php?...id=14&Itemid=2
tai sitten suoraan valmistajalta jenkeistä: www.epipemods.com
pieni riski olemassa jos tuolta tilaa että tulli kiinnostuu ja niksallinen neste jää sinne.
Nostetaanpa.
Jääkö näistä Pipe Sauceista miten tuoksu leijailemaan kuten joistakin vahvoista/tupakanmakuisista jää? Taloudessa 5-vuotias lapsi niin ei viitsi ihan voimakkaimpia sisällä höyrytellä ja näitä tekisi mieli tilata.
Rouva ei tykkää Long bottomin tuoksusta - mutta ei se kyllä ainakaan omasta mielestä leijailemaan jää.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Emäntä kyllä tykkäilee LBL tuoksusta, mutta en ole itsekään huomannut että pahemmin jäisi pyörimään kämppään tuon käry.
Hieno homma, kiitoksia. Vapemaniasta näyttää saavan tuommoisen sample packin missä on jokaista makua 6-7ml, sillä pääsee alkuun.
Ihmeen laihaa Long Bottom Leaf muuten on vaikka näidenhän pitäisi olla melkein täysin VG:tä. Pakko tuon on olla vedellä jatkettua, tuo on minun mielestäni huomattavasti laihempaa kuin 70/30 nesteet ja käyttäytyykin kartoissa/atomisaattoreissa eri tavalla. Oli miten oli, hemmetin hyvän makuinen neste on kyseessä.
Nämä on koko setti mulla nykyään ADV. Libertyltä olen tilaillut, pitää tuumia josko kannattais meren takaa tilata isommissa pullloissa. Hyvää on ollut.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Desilitran pulloina epipemodsilta säästää kyllä mukavasti, jos vaan ei tulliin kosahda.