Kyllä siihen ihan toimivaohmisen coilin ilman hopeitakin saa, varsinkin jos käyttää vaikka 30awg lankaa, lämpöähän hieman menee harakoille kyllä.
Mullakin nyt toi koko paketti pyöri. Olin ehkä kirrannut liian vähän sitä alinta (lukitusrengas?) rinkulaa ja lisäks tuo imuosa näköjään kulkee vähän nihkeesti kierteillä. Kun täräytin imuosan tiukasti yhdessä vaiheessa pohjaan niin alkoi koko paketti nousta. Pitäs varmaan laittaa noaloxia kierteisiinei tosi. Mulla kyllä jäi just ne hopee-ja kanthallankojen sidoskohdat siihen yläosan reunalle niin, että luulen niitten vähän vaikuttavan tuon imuosan kierteitten tiukkuuteen. Avasin paketin ja kirrasin sen alarinkulan tiukkaan niin nyt taas pelittää.
Ehkä kuitenkaan ei olisi suotavaa käyttää noalaxia ainakaan niihin kierteisiin, jotka ovat nesteen kanssa kosketuksissa
Jalippon vinkki mulle oli noita liitoskohdista se, että ne kannattaa myös "kiertää" sen wickin ympärilleniin, että ne eivät ole haittana sielä kupissa.
Kertokaa nyt mikä tässä mun terminaattorissa vielä mättää.
Eka setuppi ohjevideoiden mukaan värkätty, maistui ihan öljyltä ja höyrynmäärä vaatimaton. Epäilin maun johtuvan tohottamattomasta silicasta — tohon ostoon.
Toisen yrityksen tein mukana tulesta coilista lisäten vain hopealangan. Hyvät höyryt ja maku parin imun verran, mutta kusi auttamattomasti alleen.. Johtui varmaan yksinkertaisesta silicasta.
Tänään sitten intopiukeena rakentelemaan kun oli häkiläpihdit lankojen liittämistä varten hankittu ja toho silican paistoon. Jalipon videon mukaan toimin ja kaikki meni kuin elokuvissa.
3mm silica tuplana kupissa ja 0,2 kanthal ja 0,2 hopealanka. Hyvän näköinen 2,2 ohmin coili ja silicat mahtui hienosti paikoilleen. Kiristysrengas jonka väliin hopealanka tulee kiristetty hampaat irvessä kiinni.
Laitoin nestesyötön kiinni ja mehut sisään kuin oppikirjoissa neuvotaan. Kovin odotuksin testaamaan, mutta terminaattori vaan kurlaa ja maistuu dryhitiltä!?!?
Loppuu kohta keinot ja huumori... Mitä tuolle vois vielä yrittää vai olenko tuomittu bogeihin?
Ootko kiristäny keramiikkakupin pohjalta paketin kasaan ruuvarilla varovasti ja alta kiinnipitäen? Keramiikkahässäkkä ruuvattu KUNNOLLA baseen? Jos silica ok niin tossapa ne vuotokohdat on![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jos tuohon kimppatilauksen vehkeeseen lähtee tilaamaan clear housingia niin mitä kokoa sen pitää olla? En tiiä onko tätä kysytty jo aikasemmin mutta en oo löytäny ainakaan mitään vastausta tuohon vielä![]()
Medium menee vielä perus imu osalla. Isompi tankki tarvii jo pidemmän imuputken.Alkuperäinen postaaja kermu
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
^ joo ja se small on samankokoinen kuin mukana tuleva umpitankkipötkylä. Medium on näköjään n. 0,5 cm korkeempi kuin small joten lisää tilavuutta saa tolla vähän eikä oo mikään jättitankki vielä. Ite tykkään pienestä ja kompaktista ja oon toistaseks käyttäny tota small kokoista akkunaa kun tankin täyttö on niin helppoa.
Samoilla linjoilla. Kannattaa kaikkien vähänkin kokemattoman katsastaa videoita Odysseus V1sestä. Samanlainen laitos siis. Katsomalla ja opiskelemalla osaat tehdä siihen setupin ja tunnet sielun elämän ennenkun edes käsissä.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Luulin tehneeni kotiläksyt, katselin videoita ja luin kaikki ketjut alusta loppuun..
Keramiikka kiristetty kuppiinsa, kiristysrengas kiristetty putkipihdeillä, nestesyöttö tiukasti kiinni ja silti tulvii.. En ymmärrä mikä tuossa enään voi olla vikana! Sen kiristysrenkaan välistä kait sen on pakko kuitenkin vuotaa? Eihän se neste voi muualta päästä coilille?!
Aika outoa, kuulostaa, että oot tehny paremmin kuin hyvin tuon setupin.
Just itse uteliaisuudesta purin aiemman ja tein uuden kokeeks. En edes sulkenut nestesyöttöä eikä kurlaa eikä vuoda. Ainut mitä mun yksilössä voi moittia on tuo mouthpiecen huono kierteillä liikkuminen, aikas jäykkä vaikka nyt ei lankojen liitoskohdat oo hannaamassa vaan laitoin ne wickin ympärille kuppiin.
Ei välttämättä kannate pihdeillä kiristellä ettei mene osat soikeaksi. Jos sitä voimaa löytyy.
Jos nestesyöttö on täysin kiini, puhaltele ylimääräset pois, ja imuttele. Kunnes tarvii lisää keittoa, avaa syöttöä. Jos se vielä kurlaa niin sitte vika on tekniikassa tai yksinkertasesti raudassa.
Onhan sulla siellä plussapostin. plus johdon kiinnitys mutterin alla o-rengas?
Oothan katkaissut silican niin ettei se tule yli niistä urista sinne basen pohjalle?
Tämän lisäksi, ethän ole vahingoossa ruuvannut nestesyöttöä liian auki?
Onhan sun silica 3 tai 3.5mm?
Mikäli noi on kaikki kunnossa niin on joko susi laite toleransseiltaan tai menee henkimaailman jutuiksi. Voihan se toki olla perinteinen kädettäminenkin.
Yksi mikä toimii kurlaamisen jos on ollut nesteensyöttö liian auki on sulkea se kokonaan, höyrytellä kurlaukset pois ja availla pikkuhiljaa sopivalle tasolle.
"Elämä on kuin viini. Sen oleellisin osa on alkoholi, ja kun se loppuu, olet enempi tai vähempi kusessa".
Oon tässä aamusta asti puhallellu imutellu ja melkeen tanssinut sadetanssitkin.. Pihdit otin käyttöön kun olin jo kaiken muun kokeillut, ei auttanut nekään.
Kai tässä jotkut kiinan toleranssit on kyseessä kun en enään muutakaan syytä keksi. Täytyy laittaa kaapin perälle odotteleen parempaa päivää ja kokeilla sitten kun ne kimppavehkeet tulee että onko tuo yksilöstä kiinni.
Ei anna luonto periksi luovuttaa kun tuli tilailtua rampagelta tankkia, conet ja pehnisrenkaatkin hommattua. Ajattelin ettei tämä sentään ydinfysiikkaa ole....
Ei muuta kun boge höyryään!
Kaikki listalta tarkistettu. 3mm silica kupissa tuplana, istuu kuin isä äitiin ja coili näyttää oikeasti hyvältä! Sehän tässä hauskinta on että en ole aukaissut nestesyöttöä ollenkaan missään vaiheessa. Siksi minun järkeen ei muuta paikkaa ole kuin kiristysrengas mistä vois vuotaa... Yhteen setuppiin ois vielä vehkeet, jos sitä vielä kerran kokeilis..