Puff ilmoittaa , provari uudistuu . Uudet mallit tulevat tamikuussa. Mitä,mitä... Onko kyseessä siisV3 ja mitä eroa nykyiseen malliin ? Tietooa ja nopeasti !
Puff ilmoittaa , provari uudistuu . Uudet mallit tulevat tamikuussa. Mitä,mitä... Onko kyseessä siisV3 ja mitä eroa nykyiseen malliin ? Tietooa ja nopeasti !
The world is yours
Eikö Puff ilmoittanut, että versio on 2.5 eikä v3
tuollaiseen törmäsin myös:
http://escapetheanalog.blogspot.com/...aunch-new.html
Näyttäisi olevan lähinnä ulkoinen muutos,rautapuoli pysynee ennallaan. Maltillisia uudistuksia siis.
Provari V2 LED | Buzz Pro#364 | Koopor plus 200W TC | JOYETECH Cuboid box-MOD 150W |
TIEDOTUS KANSALAISILLE! Tunnelin päässä näkyvä valo on sammutettu kustannussyistä.
Ja huonompaan mennään mun mielestä. Nuo kalansuomut minissä oli vielä nätit, mutta noita uuden mallin peltomerkkejä ei kyllä kestä silmällä kattoa. V2 siis pitää pintansa vielä, mutta jos ne tekee yhtä hyvän piirin VW/VV-tyylillä niin ehkäpä sitten...
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
Hirveen näkösiä,mut niin on usein odotetuttujen autojen ns.naamioidut mallit. Henk.koht.en usko et Provape lähtee pelkästään kuviointia muuttamaan. Oon ollu ennenkin väärässä koht.usein joten.................................
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Ei tuo uudistus ole todellista? Mitä vittua kysyy lappalainen? Hehkuttivat naamakirjassa et kovaa ollaan tulossa, tässäkö se nyt on? Okei vaimolle hieromasauva jos värisee tarpeeksi
olisin odottanu et tekevät jo VW laitteen joka kyykyttää kaikki, pelkkä ammppeerin rajoituksen nosto ei säväytä, eikä tuossa ole edes sitä.
Ainoa uudistus mikä on jäljellä on säätöWatit. Ja se on kuitenkin yhden napin takana niin muut on mennyt lujaa ohi vaikka olisikin säätöwattinen. Ei siis mitään uutta nähtävää, hajaantukaa. Rip provari jos näin härskisti saa sanoa, vanhat on parempia. Uusi kuosi, lisää hintaa...
Mikäli ainoa uudistut on ulkonäkö, olen samaa mieltä Sibin kanssa.
Joskaan, en usko että noin iso firma tekee uuden laitteen pelkästään muuttaakseen ulkönäköä huonompaan suuntaan. Toivottavasti on muitakin uudistuksia. :-\
Niin ja sit tulee 2 lisänappia mm.höyryn lämpötilasäädin(0.1celciuksen tarkkuudella yms)ja haistattaa kaikille pitkät,wanyay,spekulointi on kivaa..
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Spekulointi on kivaa, ja kuka ties vaikka nuo ominaisuudet tulisivatkin ( ) mutta ProVariin ei toista saatika kolmatta nappulaa laiteta. Koko laitteen idea on, että kaikki ominaisuudet on säädettävissä yhdellä napilla. Jotkut pitää huonona, koska epäkäytännöllisyys, jotkus hyvänä, koska ulkonäkö.
Jatketaan spekulointia: Toivottavasti VW :
Loppujen lopuksi Provarikin on vaan virtalähde, joten suurimpia muutoksia olisin odottanut tuonne ulkonäköpuolelle. Parempaan päin luonnollisesti.
Onko noista säätöwatillisista joku oikeesti "kunnollinen"? Eli siis samanlaista jämäkkää laatua kun provari ja ja ehdotonta tarkkuutta siinä, mitä se antaa ulos? Mitä oon noista lukenu niin kaikki tuntumaltaan vähän kiinarimpuloita ja mittaksissa antaa ulos mitä sattuu. Noi kaikki lavatubet, vmaxit, zmaxit js joku muu jonka nimeä en saa päähän, mitä oon pitäny kädessäni tuntuu siltä ettei oo tulossa mun ostoslistalle ainakaan.Alkuperäinen postaaja SiB77
Yhtä tarkka wattisäätö kuin V2 volttisäätö, niin siinä olis mun mielestä kerrakseen upgradea. Plus että ulkonäön sais valkata V2 tyylisenä.
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping
Ainut oikeasti wattisäätöinen on darwin ja ilmeisesti svoemesto. Kiinaputket on halpoja, halvan oloisia, kevyitä ja hajoavia rimpuloita jotka on tehty paskoista materiaaleista paskalla laadunvalvonnalla. Toivottavasti saatas oikeesti laadukas wattisäätönen putkimodi, toivon et provari v3 ois sellanen. Muistaakseni provape on joskus ilmottanu et eivät lähde wattikelkkaan mukaan..
Tota semovaria oon aika pitkään kuolannukkin jo. Provapelta jos tulee wattimodi niin ei montaa sekunttia tarvii miettiä, et mihin laittaa rahat taas. Mut mä muistelisin kanssa, et tuolta olis joskus tullu ilmotusta, et ne ei lähde tekemään wattisäätöstä laitetta. Tietty toikin on voinu nyt muuttua kun jokanen kiinalainen valmistaja puskee wattisäätöstä pökälettä pihalle. Eniten ehkä odottelen nyt sitä, et joku hyvä modaaja laittaa ton uuden dna piirin nätin putken sisälle.
Kiinalaiset puskee melkein wattisäätöisiä, paino sanalla melkein
v1 mennään, eikä ole mitään tarvetta vaihtaa..pelaa kuin unelma. uuden provarin hankin kun tämä hajoaa..jos hajoaa..