Näppärästi luin sen väärin niin ei tuntunut missään.kyllä sitä luulis että noi akut poksahtaa jossain vaiheessa, oot sitten kärppänä paikalla.
![]()
Näppärästi luin sen väärin niin ei tuntunut missään.kyllä sitä luulis että noi akut poksahtaa jossain vaiheessa, oot sitten kärppänä paikalla.
![]()
Do or do not, there is no Barole.
joo mukavahan se on auttaa näissä asioissa vanhempiakin ihmisiä sen vertaa mitä ite tietää mut ite oon sitä mieltä että mullaki olis säästyny paljon mielipahaa ja rahaa jos olisin hommanu heti ekana lavatuben tai muun modin. mut nää on just isoja ja nimellä ''mod'' joka itteä pelotti alussa et kuinka vaikee tota on käyttää yms.
Jeps. Muistan vielä elävästi ku 2kk takaperin meinasin päivittää Ego-T-settiä ja ihmettelin että mikä boge, mikä ihmeen LR, entäs tankit, mikä dct.. Ja nyt tosiaan vaille 2kk myöhemmin EA, Severus, Somnium ja varmaan se 69-teleskooppi tulos.. Porvari turhan hintava.
Ja silti vieläki suunnilleen päivittäises käytös on kodin ulkopuolella LR-boge Twistin nokas, tankilla tai ilman.Ja minä, niinku aika moni, suositteleeki bogea, että kai tuo karto on jonkun sortin innovaatio. (:
Iteki oon vanhempien kartojen kanssa härkkiny sitä vanua neulalla, parhaas tapaukses oon lisänny nestekapasiteetti vähäsen.![]()
LR bokessa on muutunut vastus 2.4 alkaa kyllä vähän oleen jo tukossa mutta maku ei vieläkään kärsi vaikka käyttänyt jo varmaan 1 kk samaa bokea![]()
4mm reijän tekasin boken kylkeen nii eipä ainakaan pääse kuivana käymään hyvin toimii
Mulla ollu tapana porata Prepunchattujen bogejen reijät 2,5mm terällä ja dremelillä sipasta jäysteet reunoista, ettei mee tiivisteet. Tykötarpeina oven saranasta modattu ohjuri, johon boge menee sisälle sopivasti ja päällä reikä sopivalla etäisyydellä. Akkuporaan vaan terä sen verran syvälle, että terää näkyy n 3mm. Uppoaa juuri sopivasti, ei revi vanua, eikä riko keskiputkea.Alkuperäinen postaaja [cod
mulla atm 2ohm lr boge tankissa kiinni kahella reijällä ja tuntuu tossa EA nokassa jotenki nyt vaisummalta höyryt verrattuna MVP joka potkii 4 volti tienoilla. EAhan vaihoin uuden akun sisään ennenku alotin höyrytyksen ja ei saa samalla tavalla ennää ku aikasemmin... onko mahollisesti vika bogessa vai missä?
E: Joo boge sano sopimuksen irtionneks tuli tilattua uudet lelut ni tarvii tolla viimesellä kärvistellä toiv. kauaa
Ensimmäinen viestini foorumille ja heti alkaa avautuminen:
Siis enkö osaa käyttää bogeja vai onko nämä vaan kamalaa kuraa. Tosin ei tuo tankkaaminen nyt raketitiedettä ole joten tuskin sitä ryssin.
Olen tähän asti pärjäilly vivi novalla ja tykännytkin olen. Tuoreena höyryttelijänä pitää tietysti kartuttaa kokemuksia mahdollisimman paljon erilaisista laittehista joten askillisen otin kolmeohmisia mukaan puffin viime tilaukseen niin pääsisi vertailemaan vivin rinnalla. No, lopputulos:
Askista yhdellä sain höyryt, kolmella palaneen käryt ja yhdestä en edes käryjä. Vamo antoi 9.9 ohmia näytölleen. Toimiva räpättää kivasti, käryävät pitää hiljaisen suhinan ja yllättäen tuo viimeinen ei antanut ääntäkäänEli 1/5 toimi, melko tyyristä +nestehukka. Saati tuo ketutus jonka tästä sai. Ei ollut kyllä tuo yksi toimiva tämän arvoinen.
Törmäättekö muut tällaisiin hukkaprosentteihin ja kuinka tollaisella viittii edes bogeja esim. Tankkeihin tilata??
Kyllä aion jatkossa pitäytyä viveissä ja muissa vastaavissa ratkaisuissa, jos joskus sitten jonkun toisen valmistajan cartoja kokeilisi.
Menenpä tästä kirjoittamaan seuraavan postaukseni eli numeron #2 "tuonne bottom 5 nesteet" osioon, avautuminen on mukavaa puuhaa![]()
^Mulla oli aivan sama hukkaprosentti kahdessa peräkkäisessä paketissa; 2 kymmenestä toimi ja siitä hermostuneena jätin cartot kokonaan sikseen ja siirryin uudelleenrakennettavien pariin, enkä ole katunut hetkeäkään (paitsi ehkä tilin saldoa katsoessa)..
Nyt on viimeisessä satsissa ollu tosi monta sutta. Vanu liian tiukassa? Ei näy kuplia vaika kuinka imee ja palanut maistuu melko pian jos ei aina välillä ime posket lommolla tyhjää muutamia kertoja.
Onneks on Somniun ja Spherokin tuli tänään takuukorjauksesta. Ainoa mitä kaipaan on tankin nestetilavuus. RIitti hyvin työpäiväksi.
Tänään tuli ensimmäistä kertaa kokeiltua karto + tankki yhdistelmää, ja olisi niistä pari kysymystä. Onko normaalia että tuosta kuuluu kovaa rätinää kun höiryttelee? Palaneelta ei maistu. Nesteetä on VR:n kentucky applewood 70% PG 30%VG ja vehkeenä ego twist 1000mAh. Ja nuo bogen 3ml kartot / tankki. http://www.puff.fi/puff-bogetankki-b...tip-p-969.html
Ja tankki tuntuu hieman väljältä kun vahingossa sain karton nykästyä pois, joten nesteen pöydälle.
On normaalia, ei hätää. Väljyys voi johtua bogen cartojen pienestä kokovaihtelusta. Joskus tuntuu löysältä ja joskus taas ei meinaa mennä capista läpi millään. Myös halvat tankit voivat olla väljiä. Ming drip tip tosin estää melko tehokkaasti tankin liukumisen pois carton päältä.
nää pienet(3 tai 3,5ml, en muista) tankit ainakin liukuu aika herkästi, välill on vaikeeta saada boge kierrettyä kunnolla kiinni...tai sitten ei meinaa saada aukimut eipä näissä halvoissa tankeissa oo muutenkaan laadussa kehumista
Täällä moni on suositellut tilaamaan reiättömiä kartoja, jotka voi rei'ittää itse, mutta ei selvinnyt miksi? Paljon puhuttu että kartojen käyttöikä on noin 0-10 kertaa, mutta miten tankin käyttöikä? Entä onko kartoja tapana pestä täyttöjen välissä?
Joo paljon tuli taas kyseltävää mitä en ollut aiemmista viesteistä huomannut![]()
Kartot on kulutustavaraa..turha niitä on ruveta pesemään..vaikka jotkut sitäkin harrastaa..riippuen nesteestä kun menee tukkoon tai alkaa maistua huonolta tai palaneelta niin roskiin vain..läpi menee 10-30 ml nestettä rippuen tietysti nesteestä..tankithan kestää vaikka kuinka kauan ja väljentyneet tai rispaantuneet tiivisteet voi vaihtaa. Salmiakkinesteet yms saattaa rikkoa tankin..ja niistä löytyy juttua täältä foorumilta.
”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”