Hirveet paineet Onn1lle!![]()
Ööööö missä mä oon...
^Ammattimies ei ota paineita mistään, vaan tekee sen mitä on tehtävissä![]()
Joo katotaan nyt kuinka äijän käy![]()
Tässä muutama kuva napista. Kuvat siis protosta.
Napissa ja kauluksessa olevat pykälät/porrastukset poistuvat eli ne loivennetaan samaan kulmaan yhteneväiseksi. Eli tämä vuoksi kaulus hieman levenee. Jotta viiste on mahdollisimman loiva.
Pohjanastaan tulee ura mihin patterin muovinen ohjausholkki napsahtaa tukevasi paikoilleen.
Pohjanastaan tulee säädettävä messinkiruuvi. (ei näy kuvissa). Tällöin esim. vape2safe:n käyttö mahdollista.
Kauluksen voi myös jättää pois jos käyttää samaa tyyliä magneeteilla kun Maestro Aku. Tällöin nappi liimataan piippuun ja kierreosaan tulee ruuvattava holkki missä johdolle paikka.
Eli muutoksia tulee vielä vähän mutta periaate näkyy kuvista.
Eihän tässä malta housuissaan pysyä![]()
Laitetaan tännekin mitä se mestari itse leipoo puusta meikäläiselle!
On se taitava!
Ööööö missä mä oon...
NYT PERKELE! Lakkaa tekemästä näin perhanan hienoja piippuja ja hyviä nappiratkaisuja, pää räjähtää![]()
Pitkästä aikaa oli vapaapäivä niin kerkesi vähän vertaalle ja jos kaikki menee hyvin saa Hanus piippunsa turku-miittiin![]()
Oon hienoo. Tuo toinen kuva varmaankin vaan teline ?Alkuperäinen postaaja Hanus
[url=http://www.e-savuke.com/laskuri/][/url
Ihan kokonainen piippu kuvissa.
E: Se on altapäin olettu kuva.
Ööööö missä mä oon...
Teetkös Onn1 freehand tavaraa ollenkaan ?
Tarkoitatko että puukolla vuollen ja taltalla kaivertaen?
En kyllä ihan niin perinteisin konstein tee, käytän mieluummin koneita ja teen niillä vapaalla kädellä, kuten tuo piipun alaosa on hiomakoneita, porakonetta ja sovia käyttäen tehty mutta ilma sapluunoita, ohjareita yms.
Laitan sulle kuvan, niin voit sanoa mielipiteesi
Edit: Laitankin näköjään vasta kotona, ei ollutkaan kännyssä sopivia