Monta kertaa se on minultakin lennellyt rintataskusta lattialle, ja vain yhteen tankkiin olen halkeaman saanut, ei kertaakaan mitään ole kyllä irti lähtenyt.
Monta kertaa se on minultakin lennellyt rintataskusta lattialle, ja vain yhteen tankkiin olen halkeaman saanut, ei kertaakaan mitään ole kyllä irti lähtenyt.
Tervehdys! Tiedän että kun kyseessä on PARHAIMMAT mesh ja silica vehkeet niin silloin ei hinnasta tingitä mutta kun.. itse olen vasta siirtynyt pikku pieru sähkäreistä lambon 4.0:n josta olen erittäin tyytyväinen. ja siihen sitten ostin aluksi vain boge kartoja niinkuin ennenkin mut nyt alkoi kutkuttaan että kun sais itse tehdä sellaisen kun haluaa.. mutta kun tärkein siinä olisi se että höyry olisi halutessa ''lämpöstä'' maku olisi vähintäänkin hyvä ja höyryn tuotto runsas niin mihin RBA:han minun kannattaisi suunnata katseeni? ostin Smokin R-tankin itselleni ja olen siihen tyytyväinen muuten mutta kaikki nesteet juuri loppu niin jäänyt sen testaaminen sitten siihen. lämpöä en kyseisellä tuotteella saanut mutta maku ja höyry on mielestäni todella hyvä.
Hinta minusta ei saisi mielummin ylittää edes 50€ koska itse tubekaan ei ole sen enempää maksanut ja sekin oli jo minun työttömän rahapussille kohtalokas.
Mesh verkkoa en ehkä kuitenkaan lähtisi pyöritteleen koska se ilmeisestikkin vaatii paljon opettelua ja hermoja.. ja ilmeisesti muutenkin tarkkaa hommaa? plus että vuotamisen vaara suurempi kuin imulangallisilla vermeillä.
hehkutampa tänne nyt tuota sattys drippiatoa minkä lunastin foorumin kauppapaikalta. on niin hienosti tehty tuo postien säätö ettei yhtään harmita hintaero 10e bully - 40e sattys yhtään ^_^
ja maku on loistava. nestettäkin menee ihan kiitettävästi
Taitaa Vaporbrakin DID-klooni olla ensimmäinen säiliöllinen halpis laatu-rebuildable. $9 + postit. Oma tilaus ollu sisällä joulun pyhät, kärsimätöntä odottelua luvassa.
http://www.vaporbreak.com/en/41-did-...dable-atomizer
Jos toimii hyvin, vois tämä olla se joka sais säätöä vieroksuvan kaverinkin käyttämään sähköä. eGo-C oli liikaa säätöä.
Edit: Ja minä siis tietysti värkkäisin kaverille setupit tuohon, mesh-wickin tekeminen ei takuulla kiinnosta enempää kuin hassuna vitsinä...
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Sulla on kolme vaihtoehtoa: Nautilus/Terminator/Oddy, ilmeisesti kaikki samoja Odysseus V1 klooneja (brändätty vain eri nimille) ja ainakin kaksi ensimmäistä on hyviksi havaittu, eli hinta/laatusuhde kohdillaan ja sopii sinun budjettiin. Tuo Oddy on tulossa nyt Arizonan kautta saataville ja yksi kimppatilauskin siitä käynnissä, mutta se on jo sulkeutunut.
Vahva tämä.
Ehkä parempi vaihtoehto aloittelevalle vastuksenkäärijälle olis Kayfun, johtuen Odyssä olevasta NR-R-lankaliitoksesta, johon saattaa mennä alussa hermo, jos ei siihen ole varautunut ja/tai omaa pitkää pinnaa, mutta se sitten pomppaakin hinnassa noin kolminkertaiseksi sun budjettiin nähden.
Tuosta voipi pläräillä tietoa ja kauppoja, sekä kysellä siinä ketjussa lisää, jos on laitekohtaista kysyttävää.
Tässä on ajatusharha. Tubehan on vain patterikotelo. Ei se ole mikään itse.
Jos hyviä höyryjä haluat, niin ajattele niin, että myös atomisaattori on tärkeä. Parhaan tuloksen saa kun sekä akkuputki on hyvä, ja ennen kaikkea atomisaattori on hyvä. Jos jompi kumpi komponentti on heppoinen, ei synny nautintoa.
Nautilus/Terminator/Oddy on ilmeisesti hyvä edullisen hintaluokan atomisaattori. Mutta ei ne mesh-laitteetkaan mahdottomia ole, niiden rakenne on yksinkertainen, ja kun vain oppii tekemään setupin sellaiseen niin ne opit ei mene hukkaan.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
^Juurikin näin. Ihmettelen miksi ihmiset ostaa jonkin hienon "modin" ilman sitä tarvitsevaa / sille sopivaa atoa. Atomisaattori tms höyrystin on kuitenkin se, joka vaikuttaa höyryyn pääasiallisesti. Modi on vain kotelo akulle.
Lähtisin tosiaan mieluummin toisinpäin liikkeelle. Etsi itsellesi sopiva ato, ja sitten sen tarpeita vastaava patterikotelo. Ja jos toisen kohdalla pitää tinkiä, tingi mieluummin kotelon kanssa.
Jatkan komppaamista. Itsekin tykästyin odyyn, mutta se oli ProVarin kanssa turhan ruma omille perfektionistisille esteettisille mieltymyksilleni. Täten ostin GGreikkalaisen teleskoopin. Periaatteessa vain koska se sopii odyn kanssa parhaiten. (ihmekös tuo kun on suunniteltukin... :)
Ody näyttää hyvältä tai erittäin hyvältä jopa EAMODissa
Oddy varmaan ihan yhtä hyvältä! Ellei paremmalta... mm jos siinä on Kir Fanis... hmmm ööh, pysytään asiassa.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Mitkä olisivat hinnaltaan (10-40€) ja laadultaan parhaimmat mesh vermeet? Olisin mielelläni kovasti tutustumassa rda maailmaan mutta varusmiehelle ei suoda vauraita aikoja ostaa mitään tuliterää uber atoa mahdollisimman halvalla tietenkin, ilman että atosta jäisi ns paha maku että uskaltaa jatkossaki parempia hommata saa tarjotakin jos omistaan haluaa luopua
I see my vision burn, I feel my memories fade with time
But I'm too young to worry
These streets we travel on will undergo our same lost past
Juuri näköjään eSmokelle tullut pari uutuutta, ja tuo Choice vaikuttaa kaikinpuolin ok-vekottimelta.
Yleensä en viitti suositella mitään, mitä en ole itse testannut, mutta tuossa näyttäisi olevan suurimmat halpis-RDA:iden kompastuskivet olevan korjattu. Tupla o-renkaat hatulle, eikä kierteitä (hyvä puoli ERAssa ja Clockworksissa), coilin kiinnitystolpat kunnollisen oloiset (Domessa hyvät, Bullyssä IMHO huonot, Dream SS:ssä niitä ei edes ole) ja säädettävä airflow/imuvastus. Hinta 19,90.
en tiedä ymmärsikö joku että olen ostamassa lavatubea mutta näin ei ole. vaan se on ollut minulla jo aikapäivät.. syynä moiseen varmaankin oli 1000mAh ego-c twistin 3.0-4.8 voltin säätö ja piti saada toinen vähän isommalla potkulla ja tube on minusta kuitenkin vielä aika halpa ja omaan silmään/käteen sopiva. plus vihdoin näkee paljon on akussa höyry aikaa jäljellä ja setuppien ohmitkin näkee loistavasti.
tosiaan äsken laitoin tilaukseen AGA-T Tankkiatomisaattorin joka on valmistettu siten että siihen on mahdollista kehittää mesh tai silica settiä..
itse olin 100% tyytyväinen vielä hetki sitten omistamaani smok R-tank malliin pienten modausten jälkeen mutta sain senkin hopulla ja häsyämällä rikottua eli virta ja maa piuhat ne ihanat millin paksuiset pirulaiset menivät poikki uutta setuppia vaihtaessa.
tais tulla vähän offtopic pahoittelut siitä.
Tuo näyttää täsmälleen samalta vehkeeltä (säilytyskotelo mukaanlukien) kun tuo esmoken phoenix pico! O0 Tosiaan vaan kolme kertaa halvempi
http://www.esmoke.fi/product/245/phoenix-pico-genesis
Noniin jipii.. AGA-T tuli mutta hihihi ilma reikä täysin tukossa. porasin kerran 1mm terällä läpi. kovien tuskien jälkeen sain silican laitettua paikalleen siten että 1 reijästä 1kpl 2mm silicaa ja toisesta vähän isommasta 2kpl 2mm silicaa ja 1.5ohm vastus. ei hot spotteja. ilma reikä kohdalla mutta ylempänä kuin itse setuppi ja maistuu paskalle.. vaikka ruuvaa pohjille että reikä on kohdalla niin silti tuo oma setuppi jää liian alas ja maistuu paska. onko vika siinä? nesteenä 50/50 jägerbomb. höyryä tulee aika perkeleesti mutta maistuu kirjaimellisesti palanut muovi/silica. MIssä vika? pitääkö setuppi vastuksineen olla juuri ilma reijän kohdalla eli tismalleen samalla korkeudellakin vai mitäs paskaa?? myös imu on liian ilmava vaikka vain 1mm reikä =(