Eilen oli lopulta pakko vaihtaa juuri tuollainen 3ohm XXL boge uuteen. Kesti käytössä melkein kaksi kuukautta. Nestettä meni läpi jotain 150-200ml mutta nyt meni niin tukkoon ettei enää toiminut. Maku pysyi hyvänä loppuun saakka. RIP 3ohm XXL![]()
Pieni(normaali)Boge,12-15 miilliä VR-Kentucky Applevoodia menny jo ja hyvin rätisee tämä,paukkuu ja poksuu.Antaa hyvät usvat,niin matala resistanssisia ja vehkeenä EAMOD. Uusi boxi ja eka siitä,siis viimeviikolla Suomesta ostettu,pidetään sormia ristissäLumitankki.
Kaikkea sälää,vaihtuvuus niin suuri et laatulaitteet ainoita jotka ei liiku. Näin ehkä paras muotoilla.
Mulla tuli mielenkiintoinen juttu vastaan uudestaan, kun hätävaraksi kanthalin loppumisen takia käytin bogeja. Ihan uusia paketista ja kunnolla täytetty, ei palanutta tai mitään vikaa nesteissä tai muutenkaan. Kerää ihan homona paskaa kurkkuun, ja kitalaki kutiaa allergisesti. Sama juttu oli kun käyttelin vielä tankissa bogeja pelkästään jokin aika sitten, loppuvaiheessa tosin.
PG-allergian tuo mielestäni leikkaa ulos kuvioista, kun millään muulla kuin kartoilla (bogeilla, muita käytäkään ja näitäkin pakon edessä enää) ei tätä ilmene. Jokseenkin ihmetyttää miksi mulla näin ilmenee, kun samaa tööttiä kun oon halukkaille tarjoillut, tyytyväisinä ovat höyrytelleet.
En tiedä onko ihan oikea ketju, mut kiltit modet siirtäkööt jos jokin sopivampi ketju löytyy. :-*
^Mulla ainakin oli kurkussa kutinaa alkuun, kun vaihto cartot silicavehkeisiin, mutta hävisi parissa päivässä (tosin sitäkin teki pelkästään PG-nesteellä). Toisinpäin ei ole onneksi ollut tarvetta kokeilla.![]()
Alkaa kyllä mennä näihin hermot :|
LR-bogeja ollu käytössä ja viimeisestä viidestä kestot ollu 5min-1päivä :|
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Eihän niissä mitään muuta kuin kuin vikaa pääasiassa olekaan. Se nyt vaan on semmonen juttu, että kun niihin on tottunut ja kaiken maailman clearoja kokeillut, ei osaa oikein toisiin vaihtaakaan. Toisaalta, jos löytyy pk-seudulta meshin tai silicanvääntäjä, olisin valmis ostamaan noita atoja ja maksamaan vieläpä kohtuullisen korvauksenkin erilaisten TOIMIVIEN viritysten tekijälle. Itsellä on ikää, huono näkö ja vammaa sen verran, ettei ihan pikku piiperrys suju niin kuin teiltä suurimmilta osin sujuu. Tässäpä jollekin puuhastelun paikka, ties mihin muuhun se johtaakaan. Yv:llä tavoittaa.
Ja Bogen tehtaalla ei vieläkään tunnusteta että mikään olisi muuttunut valmistuksessa. Silti monet juutuupin makutestailijat käyttävät näitä ilman mitään moitteita ???
Nyt on ollut kyllä hyvä Boge satsi. 10 tilasin, 7 ollut käytössä ja kaikki toimii kuin "vanhaan hyvään aikaan".Nykyään oon vaan niin pirun ronkeli, että kun boge vähänkään alkaa meneen tukkoon tai höyrypilvi pienenee, niin roskiin menee ja uus tilalle. Maku on kyllä ollut kohdillaan ja paksua yläpilveä puskee. Nämä siis LR bogeja valmiilla reijillä, voltteja tarjotaan 4.2-4.5 provarista.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
aivan hyvin kestää sen 1 kk lr boke ei maku eikä höyryn tuotto oo muttunut mihinkään lambo 4 mennään.![]()
kaikenmaailman kieputtelun, sohimisen ja tohottelun vastapainoksi on kiva laittaa boge tankkiin ja vaan höyrytä.
nyt tämmöistä hassun puolista kyssäriä joka minun pitäisi jo perhana tietää..
eli minkä ohmisia boge kartoja suositellaan mihinkin vehkeeseen käytettäväksi? itse olen käyttänyt lavatube:la 2.0 Lr ohmin ja 3.0 ohmin Sr kartoja..
myös tonnisella twistillä menin 2.0 ohmin bogella pitkään ja 900mAh:lla egolla
mutta pitäisi tutulle hommata sellaiseen siroon tupakan malliseen/näköiseen Bogeja niin onkos siihen sitten fiksuin hommata 1.5ohmin Lr ja 2.0 ohmin Lr boge kartoja koska
akkuhan siitä taitanee olla jotain 200mAh luokkaa.. vai miten nää nyt pitäis perhana ajatella HMHMH :-\
Noi 2 ohmin on ihan hyviä, matalampi vastus vaan syö enemmän akkua. En sillä ihan 1,5 ohmin kartoja käyttäisi. Suuremmat ohmit säästää akkua, mutta ei anna löylyä. Oisko mahotonta ottaa vaikka tollanen 650, tai mieluummin 900 mAh Ego?
Do or do not, there is no Barole.
LR cartoja vaan siihen pikkuakkuun tai mihin vaan missä tehot tulee suoraan akusta eli ei ole volttisäätöä
noo eipä taira olla.. ku ovat pöljä ostaneet hemmetin kalliit aloituspakkaukset jotka minun nenään haisi heti kusetukselta(anteeksi) mutta toisessa paketissa 2kpl niitä siroja 200mAh akkuja ja hirvee kasa 3.0 ohmin Sr bogeja ja toisessa 650 mAh akkuja 2kpl ja sielläkin pari 3.0 ohmin sr bogeja. paketit makso enemmän ku 2 lavatubea plus molempiin akku+laturi.. näin ainakin kertoivat hinnan jonka vertasin lavatubeihin ja hintaa en täällä sano enkä mistä tilattu koska sitä en tällä hetkellä varmasti tiedä.
eivätkä kyseiset henkilöt ole ''läheisiä'' tuttuja mutta satun heidät tietämään.. joten en ole voinut harmikseni heitä pysäyttää tilatessaan.
Auts.. No, ne 2 ohmin Boget luultavasti ajaa asiansa hyvin. Harmittaa tuommonen, mutta ne kuuluisat oppirahat.![]()
Do or do not, there is no Barole.
niin no kyseessä 50+ ikä luokan pariskunta joita ei heidän oma poikansa jaksanut/osannut neuvoa.. ja huomasin että taas oli mulla kiireessä jäänyt kirjain pois tekstistä kohtaa ''pöljä'' en tarkoittanut sinua vaan tarkoitus oli lukea ''pöljät'' ettet luule että sinua siinä moitin välissä![]()