En ole tätä uutta erää vielä päässyt testaamaan mutta paskaa ei ole tähän mennessä tullut mistään. Noh ehkä COVilta, ovat olleet jotenkin ohkasia.
En ole tätä uutta erää vielä päässyt testaamaan mutta paskaa ei ole tähän mennessä tullut mistään. Noh ehkä COVilta, ovat olleet jotenkin ohkasia.
Saahan ton nokan tosta pullosta pois....ja lorauttelee.....niin mä oon ainakin tehnyt!!!!!! Ja onhan tuo ihan....makuista...,ainakin lähelle
Jumanlekkerit kun on herkkunestettä. 30milliä jotka riskillä läiskin matkaan jenkeistä on maistunut viikkoon ja nyt pelolla mietin mahdollisuuksiani substanssin jatkokäytön suhteen. Saisi herkut rantautua ETA-alueellemme ja äkkiä saisikin ;
Mistä metukka tilasit? Ainakin noi toscanan tilaukset on ihan seppeestä.. Onko tietoa, et koska sieltä toscanan pre ordereista jotain saa?
Tilattu. Kiitoksia Peksille. Kauanko kestää kustin polkea tuolta?
Sanoivat, että tammikuun aikana saavat nesteet itselleen...mutta kuinka kauan kestää nesteiden saapuminen Suomeen...luoja yksin tietää. Seuraavaksi tilaan jenkeistä nolla niksoilla ja kokeilen omaa sekoittelua..prkl! Tilaa marraskuussa ja saa tuote ehkäpä helmikuussa..Alkuperäinen postaaja Thomssi
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Joo...niinhän ne tuolla toscanalla väittävät...miten lie ne nesteet joiden piti saapua 10.12.....moniko kerkesi niitä "tilata ennakkoon" ja jos niin saiko kys nesteitä edes?.....mä kokeilen just tuota....odottelen tuolta alienvaporilta 0-niksasta...ja sit blandaan helvetin vahvan niksan kanssa...varmaan siltikin parasta nestettä mun nystyröille...jep...vulcan on oikein hyvä
Kerro sit miltä tuo tekele maistuu
Joo....se voi olla mitä vaan paskan ja herkun väliltä....nyt olen pari päivää höyrytellyt 24Mg:sta joka on blandattu puoliksi 0-niksalla.....ihan ok....makuhan tossa kärsii...mutta vain vähän....silti parasta tällä hetkellä!!!!
Tämä on kuin armeijassa aikoinaan...marraskuun saapumiserä ei kotiudu koskaan! Hajoa mosa siihen...
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Hmmm....tuli postia alienvaporilta....mielenkiintoisen näköinen puteli!! .....0-niksa Boba's Bounty...joku caramel tai joku sinne päin puskee melko vahvana...kotona blandaan 36Mg VG:llä...katsotaan mitä siitä sit tulee......
libertylle kuulemma tullut alien visionit varastoon
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Ei taida olla vielä edes tullu saldoille.. Viljami huuteli tuolla et pullotus jonossa ovat.