Valmistaja: Pink Spot Vapors
Kotisivu: http://www.pinkspotsvapors.com/
Hinta ostohetkellä: 9,71€ (10ml)
Ostopaikka: http://www.ecigwizard.com
Nikotiinipitoisuus: 18mg
PG / VG: 50/50
Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
makuhermojen omaavien keskuudessa pienellä varauksella.
Mutta nyt itse asiaan.
Itse pullo yllätti minut selkeydellään, hyvät varoitustekstit, selkästi ilmoitettu pullon sisältö, jopa varoitus saattaa sisältää pähkinää löytyy kyljestä,
tämä oli minulle täysin yllätys, sillä nesteet jotka sain starttipaketin mukana (ego-t)
eivät sisältäneet kun tekstin coffee,mint etc printattuna pullon kylkeen, eli itse sisältö jäi arvoitukseksi.
Väripuolelta kuvailisin tätä kutsuvan näköiseksi, mutta ei kuitenkaan liian suorapuheinen vaikka mahdollisesti hiukan flirttailikin olemuksellaan.
Eli suomennettuna kyseessä selkeän värinen, hiukan kellertävän oranssinen neste.
Tuoksupuolella olikin seuraava mullistava uutuus, tämä on meinaan äärimmäisen makean ja kitkerän tuoksuinen, ja itse tuoksu tulee pullosta jo läpi.
Jää myös mukavasti takin taskuun kummittelemaan ja odotankin hetkeä kun joku työkavereista tulee kysymään käytänkö parfyymia.
Koostumus on äärimmäisen paksua ja helposti käsiteltävää, ei siis roisku puristaessa vaan valuu atomisaattoriin kuin raikas amatsoonin vesiputous.
Sitten se vimeinen eli makupuoli ja tämä on nyt se jota on käsiteltävä varauksella. Minut yllätti nikotiinin vahvuus ja kurkkutuntuma,
joka sai minut yskimään kuin ensimmäistä tupakkia olisi ollut polttamassa.
Tähän kuitenkin tottui hetken päästä ja osasin jo jatkossa seuraavissa imuissa kunnioittaa vastustajaa ansaitsemallaan tavalla.
Itse maussa eli höyryssä yhdistyi makeus, sekä kitkerä maku joka toi ensiksi mieleeni kylmän gini tonicin.
Eli kuvailisinkin makua lyhyesti ja ytimekkäästi mielenkiintoisella tavalla ällöttävän makeaksi,
mutta pistäväksi jossa jälkimaku ja höyryn tuotto hivelee suun sisältöä.
maku 8/10
kurkkuhitti 9/10
niko 9/10 ( räjäyttää pään )
höyry 9/10
Eli tiivistettynä ensimmäinen kokeilu nikotiinillisiin nesteisiin ja itselleni hyvinkin onnistunut kokeilu.
- Fukster