Hieno tempaus järjestäjältä ja osallistujilta!![]()
Hieno tempaus järjestäjältä ja osallistujilta!![]()
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Mahtavaa Aki ja upeat piiput !
The world is yours
Kappas, mun hallussa oleva piippu pääsi jaetulle ykköstilalle, saa olla ylpeä "pojastaan" ja palkitaan se illalla tuoreella 26650 akulla.
Esmokelle isot plussat hienon kisan järkkäämisestä ja oli kyllä palkinnotkin aika ruhtinaalliset.![]()
Hienoa toimintaa kauppiaalta. Ja todella oikeaan osoitteeseen meni voitot. Ja toinen piipuista tulee tähän osoitteeseen![]()
Kiitokset Esmokelle kilpailun järjestämisestä, olette hieno mies
JJ ja pukin pikku apuri kiittää kunniasta![]()
Ei voi....!kiitos!!![]()
No Jumaleishön!! Mun DNA askarrus itse AKUn kanssa samalla sijalla!! Kyllä melkein hävettää oma vekotin jos vieressä on akun tekele :-[
Mutta Onnittelut akulle ja muille askartelijoille ja suuret kiitokset eSmokelle kisan järjestämisestä ja palkinnoista
Kyllä suomesta kädentaitoa löytyy![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kiitos kisan järjestäjälle! en itse uskonut oman piipun pärjäävän.kiitos paljon!=)
Noniin!! Eli voittajat on selvinny täälläkin! Rutkasti onnea ja lisääntyvää inspiraatiota myös Räsäselle ja JJ:lle![]()
Jaha nyt on priima vamo! : ) kiitos esmoke!![]()
VV Gripper, VW Vamo rst, Vision Vivi Nova v2, Vision Eternity
NYT ALENNUSKOODILLA "VUODELLE2013" 15-40% ALENNUS !
Käykää läväsemässä ostoskoriin alennuskoodi niin näette alennetut hinnat suoraan tuotelistauksissa!
HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE FOORUMIN KÄYTTÄJILLE!
MENESTYKSELLISTÄ HÖYRYTTELYÄ MYÖS VUODELLE 2013!
PS. Tipautin PayPallin pois pelistä huomiseen asti, koska verkkokaupasamme vaihdetaan uudempi API maksuille, ja mikäli tässä vaiheessa tulee maksuja, saattaa ne hävitä bittiavaruuteen. Ihan just for case!
Mielenkiintoisia uutuuksia! Täytyypä testata heti kun rahatilanne sallii. Choice vaikuttaa paljon fiksummalta kuin oma Dream SS (löytyy kunnolliset postit, ei kierteitä vaan tupla o-renkaat). Tuo toinen on vissiin aika pitkälti kiina-kopio Linestä, mutta pääasia lienee että ilmareikä kohdistuu oikein niin sitten tuokin olisi hintansa arvoinen kokeilu.
Juuri Arrowiin väänsin setupin ja on huomattavasti helpompi kuin Pico. Oma ensimmäinen genesis oli juurikin line ja kyllä pieniä lämpimiä ja ei niin lämpimiä muistoja kyllä tuli![]()