Itselläkin kierrossa. Tykkään, mehevä, mutta helppo. Ja hyvin kestää laimennella niksapohjalla.
Pikkusikarin makua kaipaaville: T-Juicen Primo Verde ja Cubana kannattaa maistella. Tämä ei ole mainos, koska niitä ei 0-niksaisena saa, joten tilattava suoraan sylttytehtaalta.
Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!
Ei oo kyllä, kerran löin Severuksen täyteen Swaggeria ja 10 minuuttia myöhemmin olin pesemäs ja kuivapolttamas sitä...Kai ne on sitte noi "epätupakkamaiset" tupakkamaut ja hedelmämaut meikäläisen juttu, ku Peach Green Tea kuitenki nykyään ADV. Pahemmin muuta tuu maisteltuakaan, mitä nyt kokeilen josko tää Inan Tobacco muuttuis käytös siedettäväksi.
![]()
Do or do not, there is no Barole.
Tätä nyt oli pakko kokeilla, tilaukseen meni Primo verde, Cubana ja Cubanito...
Just kun löysin rapakon takaa mieleiset alldayvapet Springvaporilta ja opin sekottelee itse niksat niihin. Sit pitää mennä ja kokeilla vielä jotain muuta, mutta jos näistä joku olisi sitten se "pikkusikari-imitaatio" takan edessä nautittavaksi.
Miten saada nesteestä makua irti ? Kaipaisin makua kaikista nestestäni. Edes uudella bogen kartolla maku ei ole niin selkeä :/ vapottelu välineenä siis toimii lavatube lambo 4.0. Voiko makuja yhdistelemällä saada lisää makua ? Mulla on lakua,kirsikkaa ja kahvia.
Tuulettamaton Bella Valente. Hyissss.
Yhdyn edellisiin puhujiin , Bella suoraan pullosta myrkkyä . Tuuletuksen jälkeen aivan mahtavaa. Itselläni vakio aamuhöyry![]()
The world is yours
Tällanen kyssäri tähän väliin, joko alkaa jännittää porukkaa kauanko, mistä ja millasia nesteitä pian saa, ja kuinka äkkiä Suomi puuttuu tähän?
Edit. Meikäläistä ainakin pelottaa niin että puntti tutisee.
Onneksi pärjää jo matalammilla niksoilla. Kunhan ei täyttä kieltoa tuu..
Miten saisin nesteisiini lisä makua kun ei tunnu oikein makua irtoavan ? Onko mitään kotikonstia millä saada makua esim. menthol kiteet sun muut ?
kokeile noita makutiivisteitä:
http://www.elektrosavu.fi/aromitiivisteet-p-902.html
Tuolla ei ollu menttoolia, mutta ihmettelen kyllä jossei valmiiden litkujen maut riitä, ainakin mulla sekä atolla että kartolla maistuu ihan hyvin ja olenpa vielä laimentanut 18mg:tä lisäämällä n. 20% vg:tä.
Joissakin nesteissä on oikeesti todella vaisusti makua, vaikka niitä imuttelis minkä Odyn, Kayfunin, tms. läpi, joten en yhtään ihmettele jos ei kysyjä saa peruslaitteilla(?) kunnolla makuja irti. Myöskin maku on subjektiivista, eli mikä riittää toiselle voi olla aivan liian vahvaa jollekin muulle.
Mitäs nestettä sulla nahkaviitta on?
Muistelin, että oli kysellyt jatkamisesta pelkällä PG:llä tai VG:llä, jos olet sen tehnyt, niin lisää makua et saa, kuin laittamalla tiivistettä sekaan tai hankkimalla kokonaan uudet nesteet..
itsehän vedän vain FSUSA jägerbombia 12mg ja maistuu hyvältä ihan sama minkä nokkaan oon laittanu tähän mennessä. ja kestää tehoa aikalailla
Tuli tänään irkuista Hangsenin Cherry Cigaria, Peachia ja RY4. Sanotaanko nyt, että makuelämys oli mielenkiintoinen.. Ilmeisesti tuuletus kuitenkin tekee tepposensa näillekin?Ja kaikis oli sama "sivumaku," liekö pohjaneste?
No se hintakin oli mielenkiintoinen.
Näitä halpiksia ostaessa vahvaa ja simppeliä, niin ei pääse vivahteet puskemaan läpi.
KGO & Twist
Kyllä tuo persikka ainakin parani jo yhes yös. Tuuletellaan nyt rauhassa ja testaillaan. Meikä ku jaksaa höyryttää vähä huonompiaki.![]()